De 2de X van het jaar :-(

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
En dat is dus de 2de x dit jaar dat ik op mijn smoel ga ;(
Ik begin dit wel een beetje zat te worden :(
Ik kwam vanmiddag via de A205 Haarlem binnen toen het stoplicht bij de Pr. Bernhardlaan op oranje sprong, normaal zou ik zijn door gereden maar omdat daar zo'n kl*te flitspaal staat dacht ik het zekere voor het onzekere te nemen en te stoppen.
Helaas de halve rijbaan ziet daar zwart van de olie en troep en daar gleed mijn voorwiel op weg.
Schatting van mijn dealer €2000,- schade aan mijn motor en mijn pak naar de gadverdamme.
Volgende keer geef ik gas bij en knal ik door oranje :(
 
het word idd de tijd van het jaar om geen onnodige noodstoppen te maken, ik heb mij trouwens laten wijsmaken dat die klerebakken redelijk ruim staan afgesteld, oranje doet niks, het moet al echt rood zijn voor ze flitsen
 
jah, maar ze flitse ook nog es op snelheid. Naja hier wel dan, omgeving R'dam! Hmm zoveel schade zeg..pff tjsa tis zo moeilijk he, of je nou rustig door rood rijd (enje nog aan de snelheid houd) ofdat je gas bijgeeft en flitst voor snelheid ofdat je probeerd te remmen en op je sm**l gaat.
Klote man, suc6 met de schadeafhandeling en herstel v/d motor
 
Oe ja, da's idd een raar stukje asfalt. Als je dat helemaal schoonzuigt kan je half nederland van olie voorzien denk ik.

blij dat jij niks hebt....
 
He Crawl, jij nu ook al met olie te maken :( ...............godver(*^%(P*^, als je wilt gaan verhalen en info wil naar aanleiding van mijn schuiver over olie kun je me altijd mailen.
Suc6 met alles, hopelijk zelf niet te veel letsel.
Mzzl Mf.
 
Klote, man. ;(

Twee keer in hetzelfde jaar is niet leuk. :(

Succes met opknappen van je bike (en jezelf?).
 
Misschien een id om foto's te maken van de oliepartij aldaar :? :? misschien kan je nog wat bij de gemeente recht trekken. Iig succes met je motor |(
 
Ik mankeer zelf gelukkig niks op een blauwe plek op mijn heup na dan.
Heb wel melding gemaakt bij de politie en die zouden daar eens gaan kijken, ik wil dus wel gaan proberen of ik de schade ergens kan verhalen, maar of dat ook gaat lukken :?
Ik ben all-riks verzekerd (die zullen ook wel niet blij zijn met mij) en heb een rechtsbijstand.
Ik was net de laatste tijd een stuk rustiger gaan rijden omdat ik de schades en bekeuringen een beetje zat was en nu dus dit weer |(
 
Kl*te voor je, klerezooi....

Woon zelf in Haarlem en het is idd een pokkestukkie daarzo. Ben zelf al een keer bijna met vier wielen uit de bocht geglipt daar, kun je nagaan.
En al had je doorgereden en al was je dan niet geflitst, dan heb je altijd nog kans dat ze je op de Pr. Bernhardlaan zelf toch nog ff op de foto nemen voor een paar km te hard, want dat is het favouriete stekkie van die coppers (lekker dicht bij het bureau).

Maar goed, veel suc6!
 
Gelukkig heb je zelf niks maar dit is echt :(
Succes met de schadeafhandeling en ik hoop dat je het kunt verhalen!
 
kut man..hebbie net een zzr1200...helemala nieuwe...meteen weer in de poeier...

wat een drama...nah...veel succes dan maar met het vervolgen van die prutsers.
als je het nou nog een keer hebt, die palen bij stoplichten (die dubbel flitsen zeg maar -snelheid-roodlicht) werken dmv lussen in de weg...
dus als je om de dubbele lus heen kan sturen is er niks aan de hand...

je heb deze hufters ook staan in omgeving alkmaar....
gewoon om de lus heen rijden...geen probleem...
 
Terug
Bovenaan Onderaan