De 2TE/RC-en in het buitenland

Een meevaller, iemand wilde zijn vrije dag annuleren zodat ik weg kan.
Onverwacht een weekendje Bilster Berg geboekt in juni, ze rijden ook met instructie dus m'n vriendin gaat mee de baan op.

Voor wie het niet kent:
Bekijk bijlage 1833908
Ben benieuwd wat je er van vindt. Ben er nog niet geweest.
Het is niet echt een circuit-circuit, maar ik vind hem leuk! Erg afwisselend met een mega dip (Mausefalle T11) en 5-6e? versnelling wheelie tussen T16-17.
#185 (64) (Groot).jpg
 
Een meevaller, iemand wilde zijn vrije dag annuleren zodat ik weg kan.
Onverwacht een weekendje Bilster Berg geboekt in juni, ze rijden ook met instructie dus m'n vriendin gaat mee de baan op.

Voor wie het niet kent:
Bekijk bijlage 1833908
Welke organisator dan?
Via de site zelf vond ik het nog niet kristal helder. Ben ook wel nieuwsgierig naar die baan, ook redelijk vlakbij.
 
Welke organisator dan?
Via de site zelf vond ik het nog niet kristal helder. Ben ook wel nieuwsgierig naar die baan, ook redelijk vlakbij.
Afhankelijk van de datum ook mogelijk interesse.
Het weekend van 10 en 11 juni. Zaterdag 6 en zondag 4 sessies, half 3 inpakken en zu Hause.
SWITCHevent
Afhankelijk van het rijders niveau natuurlijk, advies van de organisator;
"Wenn du noch nie dort gefahren bist, würde ich immer erst mit Instruktor fahren. Strecke ist nicht einfach. Also Gruppe D."

Ik ga gewoon beginnen met instructie, het zijn toch maar 3 sessies en dan leer ik het circuit relaxter en sneller.
 
Het weekend van 10 en 11 juni. Zaterdag 6 en zondag 4 sessies, half 3 inpakken en zu Hause.
SWITCHevent
Afhankelijk van het rijders niveau natuurlijk, advies van de organisator;
"Wenn du noch nie dort gefahren bist, würde ich immer erst mit Instruktor fahren. Strecke ist nicht einfach. Also Gruppe D."

Ik ga gewoon beginnen met instructie, het zijn toch maar 3 sessies en dan leer ik het circuit relaxter en sneller.
Thnx voor de info!! 👌
Zo vlot ben ik ook niet en zou ook idd eerst voor instructie gaan. 3 sessies is dan ook prima.
Uit mijn herinnering van filmpjes vorig jaar zitten er ook aardig wat blinde bochten in en is het niet zo heel breed (?)

Veel plezier alvast!! 😃👍
 
Laatst bewerkt:
Uit mijn herinnering van filmpjes vorig jaar zitten er ook aardig wat blinde bochten in en is het niet zo heel breed (?)

Veel plezier alvast!! 😃👍
Veel en blinde bochten, hoogteverschil en met 10-12 meter soms 1m breder dan Assen 😊.
4 dagen aftikken was niet leuk, maar de voorpret kan nu beginnen.
Eerst Aragon filmpjes, dan Bilsterberg anders raak ik in de war 😅
 
Helaas, als ik de sponsoring rond krijg zit ik 10-11 juni op de Nurburgring met de Benelux Trophy.
Goed dat ik het weet dat er dan wedstrijden zijn. Dan boek ik geen vrijrijden op de dag erna. Geen zin om in de oude paddock, of zelfs helemaal buiten moet wachten tot ik eindelijk naar binnen mag.:)
 
Hmm, Rehm gaat over 4 weken naar Misano.. Gaat er iemand van jullie? Zelf zou ik wel willen maar om nu 3 dagen daar als enigste Nederlander te staan… 😅
Helaas… ga eerst naar Spanje ;D. Augustus/September heb je meer kans dat ik dit jaar mee ga.
 
Met welke organisatie gaan jullie naar Aragon?
Ik begin met MotoRRaid en dan blijf ik waarschijnlijk ook nog met Gully in Aragon
voor ik richting Valencia verder rijd. Maar ik wacht het weer af voor ik ter plekke inschrijf
bij Gully.
 
Terug
Bovenaan Onderaan