De 4 Fazermeeting datum: 05-09, start Vianen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grrr!! :P Poll resetten dan maar?
Allemaal even opnieuw stemmen!
Dat had ook nie gehoeven, je had alleen maar 1 stemmetje van de 12e naar de 5e hoeven verplaatsen en de nieuwe uitkomst hoeven concluderen :P ;)

Maar goed [me]Hrimgrimnir doet wel wat hij door Spider wordt opgedragen :P
[/me]


Ollie, ben jij de 5e er dan ook nie, of ik nie snappen :?
 
Dat had ook nie gehoeven, je had alleen maar 1 stemmetje van de 12e naar de 5e hoeven verplaatsen en de nieuwe uitkomst hoeven concluderen :P ;)

Maar goed [me]Hrimgrimnir doet wel wat hij door Spider wordt opgedragen :P
[/me]

Ollie, ben jij de 5e er dan ook nie, of ik nie snappen :?
Ik kan alleen een hele poll resetten/verwijderen dus dan maar even zo ;)

Woei!! Hmmm, dan ga ik nog even iets leuks verzinnen :9 ;)

Ollie zit nu in Nice, vandaar zijn opmerking dat hij er niet is.
 
Ik kan alleen een hele poll resetten/verwijderen dus dan maar even zo ;)

Woei!! Hmmm, dan ga ik nog even iets leuks verzinnen :9 ;)

Ollie zit nu in Nice, vandaar zijn opmerking dat hij er niet is.
Ik begreep het....
:o
Ahzo, maar naast Ollie, vorige keer waren er zoveel


waar zijn ze allemaal???
 
ben niet gevallen had alleen een beetje mot met een koekblik rijder.
ga het verhaal nog posten maar bij motorport schatten ze de schade op bijna 800 euro, kan verloping ook niet rijden aangezien ik niet weet hoe hard ik rij,
morgen meer info
 
ben niet gevallen had alleen een beetje mot met een koekblik rijder.
ga het verhaal nog posten maar bij motorport schatten ze de schade op bijna 800 euro, kan verloping ook niet rijden aangezien ik niet weet hoe hard ik rij,
morgen meer info
Pff, succes man!!!!!
 
Da's leuk dat je het topic over de 3e Fazermeeting op slot hebt laten gooien door onze bevallige sloterator, maar ik geloof dat we nog een keer de uitgewerkte route zouden plaatsen.... :?
O ja en ik ben er niet! *D
 
Da's leuk dat je het topic over de 3e Fazermeeting op slot hebt laten gooien door onze bevallige sloterator, maar ik geloof dat we nog een keer de uitgewerkte route zouden plaatsen.... :?
O ja en ik ben er niet! *D
Ga eens ff vakantie vieren lummel :P , beetje posten vanaf z'n vakantie.... |( :+ .
Ennuh, zoals spinnetje al zei: wanneer komt die route nou eens O-) O-) .....?

:+
 
mensen jullie kunnen nog stemmen tot 14 augustus daarna staat de datum vast.
 
wat is mij nu overkomen:

Rijdt met mij lieve moeder achter op en mij vriendin op haar motor en mij zwager met mij zus, sloot ik als laatst de groep. rijdend op de dijk kan zo een ...... koekblik rijder niet wachten en gaat al rijden een aan zijn kant geparkeerde auto inhalen waardoor ik bijna van de dijk af ligt, was het niet dat ik nog net kon uitwijken, vlak daarvoor gebaarde ik dat hij moest stoppen, (mij hand zat net naast mij stuur), kom dus met mij hand tegen zijn spiegel aan. ik rij door met de veronderstelling dat hij niks heeft. komt hij als een gek achter mij aan en zo mij van de dijk rijden als ik niet zo stoppen, ik naar voren in de groep en gestopt, komt hij toch een partij argressief en boos naar mij toe, komt tegen
mij stuur aan (toeter ging af en mij handen waren verweg van het stuur) en slaat vervolgens tegen/op de kuip, die man een beetje kunnen kalmeren en mij gegevens gegeven want ik was tegen zijn spiegel aan gegaan. Kreeg ook nog zijn gegevens, hij rijdt weg en wij vertrekken ook, kom ik er achter dat mij snelheids meter het in eens niet meer doet, en voor de stop deed hij het nog ik balen. Kom ik in amsterdam aan kom ik er achter dat er ook nog een kras op de kuip zit. Ik die avond een melding van gemaakt en 2 dagen later aangifte gedaan van varnieling van de motor. schade op laten nemen en ondertussen is ook al de schadeexper van mij verzekering langs geweest, vandaag alles op de bus gedaan naar de verzekering, hoop dat ik alles snel kan laten maken. Hier had ik dus echt geen zin in in toch al een slecht tijd voor mij, verheug mij op de eerst volgende rit met jullie
 
oja en dan vergeet ik maar alle dreigementen nog te typen maar dan ben ik nog wel een tijdje zoet, ik mag ondertussen wel rijden alleen ik heb dus geen snelheid indicatie, moet dus met het overige verkeer meerijden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan