De 4 Fazermeeting datum: 05-09, start Vianen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nobodie

MF veteraan
24 okt 2003
1.896
0
Na al weer de 3e meeting te hebben gehouden, die erg gezellig en een mooie rit op leverde. Gaan we natuurlijk voor de 4e.

Zondag 5 september, 10.30 uur bij de van der Valk in Vianen
Neem de A2 en dan afslag Vianen en die zie je het vanzelf :)

Deze wordt geregeld door Spider & Nobodie

We gaan als het weer goed blijft zondag de route rijden om alle eventuele fouten er uit halen.

Ik heb aan spider gevraagd of ze een polletje met datum wil maken zodat we kunnen stemmen.

oja voor iemand gaat vragen om pontjes, er zit er 1 in zo ver ik weet :)

Wie gaan er (o.v.b) mee?
[*] nobodie
[*] Spider
[*] Hrimgrimnir
[*] Ollie
[*] FZ6 Fazer!
[*] F@z5r
[*] Emsee
[*] maxster

Wie kunnen er niet '(
[*] Future303
[*] Sspoekie
[*] bart_chaos
[*] Kaasszje

 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik bedoelde een pondje drop :)
maar het is al verbeterd ;)
 
gaat het nou wel lukken om erbij te zijn... :?

doe maar midden september...begin en eind gaat het niet worden voor mij denk.
 
Het is de afgelopen paar dagen wel erg mooi weer, en dan heb ik de pech dat ik niet kan rijden :( het is niet eerlijk.
 
Dat is balen zeg! [me]Spider kent het gevoel...
[/me]


Ik wil ook graag mee, alleen is 5-9 niet ook al ons weekendje weg ?

Nou ja ik snap het allemaal niet meer :(
Jeps maar gezien het aantal inschrijvingen zie ik dat zo snel nog niet doorgaan...
 
I'm in!

oja voor iemand gaat vragen om pontjes, er zit er 1 in zo ver ik weet :)
:P *D
PONTJHEUS!! *D

Dat is balen zeg! [me]Spider kent het gevoel...
[/me]Jeps maar gezien het aantal inschrijvingen zie ik dat zo snel nog niet doorgaan...

Fazerweekend Eifel is idd 3 t/m 5 sept.
Daarom heb ik maar de 12e gestemd, ookal ga ik niet mee, dan kan dat ook nog wel doorgaan ;)
Als dat niet doorgaat heb ik liever de voorkeur voor 5 september. Succes met de organisatie.
 
Nobodie en ik hebben vandaag de route gereden, beetje jammer van de regen maar het was erg gezellig! En speciaal voor Hrimgrimpontjenir ;) er zit een pontje in!

[Edit: typo :o verwijderd]
 
Laatst bewerkt:
Was zeker gezellig met spider de route rijden maar volgens mij heeft zij het meet een ander gereden nobie ;) was inderdaad jammer dat het regende. Was trouwens geen goede dag voor mij bijna 2 keer onderuit gegaan 1e keer met die leuke hond en de tweede op weg naar huis, was erg glad en gaf net te veel gas swing swing rechthouden en weer een engeltje minder een maat van mij reed achter mij en zijn auto brak uit op het zelfde punt :( toch maar eens de gemeente bellen. Mij maat d8 dat ik onderuit zou gaan toch een beetje geluk :)
 
Sorry, typo is weg!
Dat moet je niet al te vaak doen, straks kunnen je engeltjes je niet meer bijhouden...
 
Je bent dus lekker wakker de laatste dagen :P
Het wordt al beter, 2 dagen :P ....

Ennuh, 5 september kan ik niet maar dat wisten jullie al uit het Eifel topic O-) Is op 4 september |( |( ...

Hmmm.... ben nog steeds niet goed wakker :X :X
 
Laatst bewerkt:
Sorry, typo is weg!
Dat moet je niet al te vaak doen, straks kunnen je engeltjes je niet meer bijhouden...


Heb mij portie al gehad voor de rest van het jaar. misschien iets langzamer rijden dan houden ze het wel bij. Maar ik heb wel genoten vandaag, zeker het laatste stukje dijk O-) . Wil jij nog zo een button hebben ;) , die gozer gaf er mooi geen antwoordt op :(
 
Ja, die stoere buttons! Heb je er een kunnen jattenkrijgen?
Toch van de week maar eens terug en die knul vragen naar zijn beweegredenen om dat ding niet te dragen :+
 
zal ik eens doen, maar ik weet niet of hij ons wel zal herinneren :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan