De 8 Uren van Suzuka - 2015

ik vraag me af of Stoner het volgend jaar nog eens gaat proberen? nu heeft hij alsnog niet echt de Suzuka race meegemaakt en dit kun je nauwlijks een racing comback noemen. of dat hij door die valpartij zoiets heeft van ja... dit was een van de redenen dat ik gestopt was. :P
 
Ik vind het echt een flater. Sowiezo is Honda een flater op het moment.

Yamaha geeft ze wel effe rijles op het moment.
 
Wat een zeiktopic is dit geworden zeg. Als Honda alles wint wat er te winnen valt is het ook niet goed. Ze hebben 2 jaar met vdM op een geweldig mooie manier gewonnen. Nu wordt na een technisch mankement eerst Stoner pagina's lang ongefundeerd met de grond gelijk gemaakt. En vervolgens Honda.

Het volgende lijstje geeft aan wat voor waardeloze fabrikant Honda is:
Suzuka 8 Hours - Wikipedia

Erg vervelende crash van Stoner. Blij dat hij het overleefd heeft! Honda zal dit technische mankement op moeten lossen en dat zeker doen! Fantastische overwinning van Yamaha dit jaar en een mooie 2e plek van Honda :Y

Relativeren is een kunst.
 
Pol-Espargaro-Suzuka-2015.jpg
 
Wat een zeiktopic is dit geworden zeg. Als Honda alles wint wat er te winnen valt is het ook niet goed. Ze hebben 2 jaar met vdM op een geweldig mooie manier gewonnen. Nu wordt na een technisch mankement eerst Stoner pagina's lang ongefundeerd met de grond gelijk gemaakt. En vervolgens Honda.

Het volgende lijstje geeft aan wat voor waardeloze fabrikant Honda is:
Suzuka 8 Hours - Wikipedia

Erg vervelende crash van Stoner. Blij dat hij het overleefd heeft! Honda zal dit technische mankement op moeten lossen en dat zeker doen! Fantastische overwinning van Yamaha dit jaar en een mooie 2e plek van Honda :Y

Relativeren is een kunst.

Fully agree to that!

Let's face it, Honda is de bouwer van de meest grandioze (race) motoren die er zijn en dit al 60 jaar lang. En Stoner is een van de beste coureurs uit de zero's. Over z'n karakter kun je je vraagtekens plaatsen (maar in hoeverre ken je een coureur nou echt), maar sjeezus, tien keer liever Stoner die gewoon zegt wat hij denkt, dan zo'n modepopje die alleen maar voorgekauwde politiek correcte uitspraken doet omdattie daarvoor zo getraind is.
 
Wat een zeiktopic is dit geworden zeg. Als Honda alles wint wat er te winnen valt is het ook niet goed. Ze hebben 2 jaar met vdM op een geweldig mooie manier gewonnen. Nu wordt na een technisch mankement eerst Stoner pagina's lang ongefundeerd met de grond gelijk gemaakt. En vervolgens Honda.

Het volgende lijstje geeft aan wat voor waardeloze fabrikant Honda is:
Suzuka 8 Hours - Wikipedia

Erg vervelende crash van Stoner. Blij dat hij het overleefd heeft! Honda zal dit technische mankement op moeten lossen en dat zeker doen! Fantastische overwinning van Yamaha dit jaar en een mooie 2e plek van Honda :Y

Relativeren is een kunst.

full


De beste stuurlui staan aan wal O-)

Mvdm,10e getraint 2e FP sepang op slechts 1,1 seconde van nr 1 biaggi :o :)
 
Heb nog even wat beelden terug gekeken. En wat mij in eens te binnen schoot, ik dacht dat je tijdens de 8u van suzuka alleen enkele verlichting mocht voeren. Michael had gezegd dat het lastig was in linkse bochten door het missen van die koplamp. Maar yamaha reed wel met een dubbele lamp. Weet iemand hier het fijne van (een witte en een gele trouwes)
 
Heb nog even wat beelden terug gekeken. En wat mij in eens te binnen schoot, ik dacht dat je tijdens de 8u van suzuka alleen enkele verlichting mocht voeren. Michael had gezegd dat het lastig was in linkse bochten door het missen van die koplamp. Maar yamaha reed wel met een dubbele lamp. Weet iemand hier het fijne van (een witte en een gele trouwes)

Ja goed punt! Weet ik ook eigenlijk niet, je mag maar 1 lamp hebben idd, miss was 1 lampje alleen maar een reflector ofzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan