De 8 Uren van Suzuka - 2015

Inderdaad top dat het werd uitgezonden. Maar helaas weinig tot geen herhalingen gezien van de crashes (op die van Stoner na dan).

Van mij hoeven de crashes nooit zoveel herhaald te worden,ik zie liever iedereen finishen. :Y
Ik heb ondertussen wel crashes genoeg gezien/gehad en weet wel hoe dat eruit ziet/voelt. ;)
 
"Honda is kud" zie ik vaak ongefundeerd voorbij komen en "We zien te weinig crashes"
Help me even zit ik hier wel op een motor forum? Kan aan mij liggen, maar het gaat echt nergens meer over.
 
Lul niet zo dom man. Met je treurige mannetje en je hufter.

Wat heeft die gast jou aangedaan dan? Enlighten us...

:^

of je het met Stoner eens bent of niet ik vond/vind het altijd verfrissend, nooit blad voor zijn mond nemen.....ook nu weer, niks corporate bullshit, niks eindeloos PR gezever, gewoon zeggen waar het op staat, fiets heeft mankement punt.

Maar ik ga nu wel een brief schrijven

Dear Mr. Stoner

How inconsiderate of you to crash so early in the race and therefore denying Michael van der Mark's chance of victory. Especially considering Eurosport transmitted the entire race live for the first time and the Dutch race fans (all 150 of them) were glued to their screens.
As off today at motor-forum.nl we do not like anymore and will always write negative about you hoor lekker puh.

greetings
 
:^

of je het met Stoner eens bent of niet ik vond/vind het altijd verfrissend, nooit blad voor zijn mond nemen.....ook nu weer, niks corporate bullshit, niks eindeloos PR gezever, gewoon zeggen waar het op staat, fiets heeft mankement punt.

Maar ik ga nu wel een brief schrijven

Dear Mr. Stoner

How inconsiderate of you to crash so early in the race and therefore denying Michael van der Mark's chance of victory. Especially considering Eurosport transmitted the entire race live for the first time and the Dutch race fans (all 150 of them) were glued to their screens.
As off today at motor-forum.nl we do not like anymore and will always write negative about you hoor lekker puh.

greetings

_O- _O-

Alle 150 ook he _O-
 
:^

of je het met Stoner eens bent of niet ik vond/vind het altijd verfrissend, nooit blad voor zijn mond nemen.....ook nu weer, niks corporate bullshit, niks eindeloos PR gezever, gewoon zeggen waar het op staat, fiets heeft mankement punt.

Maar ik ga nu wel een brief schrijven

Dear Mr. Stoner

How inconsiderate of you to crash so early in the race and therefore denying Michael van der Mark's chance of victory. Especially considering Eurosport transmitted the entire race live for the first time and the Dutch race fans (all 150 of them) were glued to their screens.
As off today at motor-forum.nl we do not like anymore and will always write negative about you hoor lekker puh.

greetings

Niets meer en niets minder ....was het maar 26% minder dan stonden ze te juichen "wat een kanjer die Stoner"
 
:^

of je het met Stoner eens bent of niet ik vond/vind het altijd verfrissend, nooit blad voor zijn mond nemen.....ook nu weer, niks corporate bullshit, niks eindeloos PR gezever, gewoon zeggen waar het op staat, fiets heeft mankement punt.

Maar ik ga nu wel een brief schrijven

Dear Mr. Stoner

How inconsiderate of you to crash so early in the race and therefore denying Michael van der Mark's chance of victory. Especially considering Eurosport transmitted the entire race live for the first time and the Dutch race fans (all 150 of them) were glued to their screens.
As off today at motor-forum.nl we do not like anymore and will always write negative about you hoor lekker puh.

greetings

Maar er is ook genoeg humor op dit forum te vinden!

_O-
 
Tja ben het gedeeltelijk met je eens maar Stoner is zelf ook een treurig mannetje geweest hoor. Het is wel een zeer goede/geniale coureur. En gaat compleet zn eigen weg en dat kan ik dan ook wel weer waarderen. Maar een hufter is het zeker geweest, dus dan roep je dit soort reacties ook een beetje over jezelf af. :z

Hardvochtige mensen die het negatieve verleden maar blijven aanhalen zijn ook best triest :')

:+
 
Los van oud of nieuw model is gebleken dat in deze race de Fireblade prima mee kon.
Daar reageerde ik op.

Ja dat vond ik dus ook ze lagen eerste en ruim ook nog is toen hij crashte, ik wil eerst nog is zien of de Yamaha team had gewonnen als Stoner niet was gevallen! Als als.... we zullen het nooit weten.
wel sterk gereden van de Yamaha mannen :} dik verdient
 
:^

of je het met Stoner eens bent of niet ik vond/vind het altijd verfrissend, nooit blad voor zijn mond nemen.....ook nu weer, niks corporate bullshit, niks eindeloos PR gezever, gewoon zeggen waar het op staat, fiets heeft mankement punt.

Maar ik ga nu wel een brief schrijven

Dear Mr. Stoner

How inconsiderate of you to crash so early in the race and therefore denying Michael van der Mark's chance of victory. Especially considering Eurosport transmitted the entire race live for the first time and the Dutch race fans (all 150 of them) were glued to their screens.
As off today at motor-forum.nl we do not like anymore and will always write negative about you hoor lekker puh.

greetings

_O- _O-
 
Het was doodzonde dat Stoner er af ging, een lelijke streep door deze race.
Een vedette uit de Motogp die zo het strijdtoneel verlaat,heel jammer.
 
full

Mooi om te zien dat de MotoGP en Moto2 coureurs echt reden met die superbikes alsof het GP-machines waren! Ook hulde aan Alex Lowes, wat was die goed!
 
Al was Stoner niet gecrashed, de Yamaha's waren erg sterk. Dus of Honda uberhaubt zou hebben gewonnen is ook maar de vraag :)
 
Al was Stoner niet gecrashed, de Yamaha's waren erg sterk. Dus of Honda uberhaubt zou hebben gewonnen is ook maar de vraag :)

dat was natuurlijk de strijd die iedereen wou zien, het super sterke Musashi team met nu Stoner ipv Haslam, tegen het Yamaha team die voor het eerst sinds jaren een serieuze poging deed met een nieuwe motor plus jongens uit het Motogp veld. dat hadden 8 super spannende uren moeten wezen helaas was het na 1 uur al bekeken.
 
dat was natuurlijk de strijd die iedereen wou zien, het super sterke Musashi team met nu Stoner ipv Haslam, tegen het Yamaha team die voor het eerst sinds jaren een serieuze poging deed met een nieuwe motor plus jongens uit het Motogp veld. dat hadden 8 super spannende uren moeten wezen helaas was het na 1 uur al bekeken.
Sja de race van het jaar....helaas! -O-
 
Niemand koop toch uberhaupt nog zo'n fireblade nieuw als je kijkt naar de concurentie :?

Dat kan Honda waarschijnlijk niks schelen. De hele markt van hypersports is ingestort en ze kunnen VEEL meer geld verdienen op kleine machientjes in Azie, motoren die wij nauwelijks nog motor zouden noemen. Daar gaat het om miljoenen tegelijk, daarmee valt die hele markt in Europa met hypersports in het niet. Een nieuwe superbike ontwikkelen kost enorm veel geld, terwijl de verdiensten die je ermee kunt halen maar gering zijn.
 
[afbeelding]
Mooi om te zien dat de MotoGP en Moto2 coureurs echt reden met die superbikes alsof het GP-machines waren! Ook hulde aan Alex Lowes, wat was die goed!
:^

En idd Alex Lowes reed erg sterk. Ook in de WSBK rijd hij erg sterk, z'n potentie word alleen wat ondergesneeuwd door de huidige Suzuki, hetzelfde wat bij Van der Mark gebeurt met z'n Honda. Beide Lowes broers vind ik erg goed trouwens, mogen alleen wat zadelvaster worden als ze op het randje rijden.

Anyway, Suzuka 8hr... wat ik ook vond.. Leuk om te zien dat er zoveel high profile rijders mee deden dit jaar. Hoop dat dat een trend is die zich doorzet de komende jaren. Endurance racen = leuk!
 
Dat kan Honda waarschijnlijk niks schelen. De hele markt van hypersports is ingestort en ze kunnen VEEL meer geld verdienen op kleine machientjes in Azie, motoren die wij nauwelijks nog motor zouden noemen. Daar gaat het om miljoenen tegelijk, daarmee valt die hele markt in Europa met hypersports in het niet. Een nieuwe superbike ontwikkelen kost enorm veel geld, terwijl de verdiensten die je ermee kunt halen maar gering zijn.
Eens hoor, maar ze schuiven wel elk jaar een kapitaal naar de moto gp...
 
De motoGP heeft voor fabrikanten veel meer aanzien en prestige. En ze kunnen prototypes gebruiken, waardoor er nieuwe technieken ontwikkeld worden die weer op straatfietsen te vinden zijn. Dat is tenminste de bedoeling, dacht ik...
 
Laatst bewerkt:
Maar goed, dat is dan ook een van de redenen waarom yamaha niet in de wsbk te vinden is geweest de laatste jaren, je geld op een paard zetten.
 
Maar goed, dat is dan ook een van de redenen waarom yamaha niet in de wsbk te vinden is geweest de laatste jaren, je geld op een paard zetten.

Dat en dat de verkoop van sportfietsen de laatste jaren zo dramatisch gezakt is,dat het niet meer loonde iedere,zeg, 2 jaar een nieuwe te ontwikkelen.

Ik schat de kansen voor de nieuwe R1 wel hoog in als deze ingezet gaat worden in het wsbk.
Alhoewel ik geen yamaha fan ben mis ik,op assen en,jammer genoeg niet meer,nurburgring, wel het geluid van het bigbang blok :') :9

Josh brookes doet het best goed in het bsb met de nieuwe R1 :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan