De algemene tendens op MF..

Hier staan wel een paar mooie in;

Motormeid zoekt plek achterop racer!

Ben het trouwens niet geheel oneens met TS.

toch ff reageren,

ik maak me er ook wel eens aan schuldig, maar moet zeggen dat ik toch ook {meestal} ff een keer kijk of hij niet te is.

je moet ervan uitgaan dat het leeuwendeel van de mensen in ieder geval de leeftijd hebben bereikt van 18 jaar (en ja een selectdeel niet weet ik)
als iemand een huis koopt, lening af kan sluiten of een kind kan krijgen ;) mag ik er van uit gaan dat als ik iets typ welke niet wordt gewaardeerd dit gemeld wordt, zodat ik een weerwoord kan geven, uitleg kan bieden over hetgeen ik getypt heb of excuses aanbieden.

in het bovenstaande topic hebben we best hard gelachen (in mijn optiek ook de TS ervan)
toen hij gesloten werd was ik ook niet blij. Ik heb de mods gevraagd hem nog open te gooien nadat ik gecontroleerd had of e.e.a. legit was welke de TS had neergezet.

nu is het topic na 1x sluiten nog steeds open en heeft ze als het goed is meerdere aanbiedingen / ritjes gehad. WIN / WIN situatie lijkt me, en met tranen in mijn ogen en pijn in buik gezeten van de lach en de mods een serieuze vraag gesteld met de daarbij behorende opmerking dat ik het topic ook in de gaten zou houden en bij wantoestanden ik zelf zou vragen om een slotje.

R6tim is dan ook van mening dat je wat motoren en offtopic betreft alles moet kunnen zeggen, maar dan binnen de geldende normen en waarden.
niemand is roomser dan de paus, zelfs ik niet }) maar laten we het leuk houden.

niet alles wat getypt wordt is afzeiken, en niet alles wat op afzeiken lijkt is zo bedoeld.

r6tim
 
Baksteen: NEE.

overigens: waren het maar wat 'kritische noten' zoals jij ze omschrijft...jouw omschrijving ervan is heel wat subtieler dan de feiten.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt best wel gelijk....ik maak me er ook schuldig aan helaas....maar als ik te ver ga dan wil ik best mijn excuses aanbieden, zoals ik dat vaker heb gedaan, alleen blijf je soms achtervolgd worden door eerder gedrag...mensen, ik ben een löl die het eigenlijk goed bedoelt :Y :+
:^

En dat meen ik, :Y

Niet van dat ik jou stoepit vind hoor, dat dan weer niet :N
 
Je hebt best wel gelijk....ik maak me er ook schuldig aan helaas....maar als ik te ver ga dan wil ik best mijn excuses aanbieden, zoals ik dat vaker heb gedaan, alleen blijf je soms achtervolgd worden door eerder gedrag...mensen, ik ben een löl die het eigenlijk goed bedoelt :Y :+


Als het je echt hoog zit moet je daar maar een topic over openen, ze zijn je voor geweest en het werkt erg verhelderend.
 
En mijn vraag is nu: wat denk je te bereiken met zo'n topic :?
Het afzeiken gebeurt toch wel, net als het roepen van het woord moraalridder :X etc. En hoe ik dat weet? Er zijn je al meerdere voor geweest ;)
Maar uiteindelijk zijn we hele goeie vrienden geworden :P
 
Why can't we all be frends...

Afzeiken is nie goe en ieder z'n mening.

Wel is internet altijd een beetje annoniem en als iemand een wat zware maning heeft,welke kant ook op, dan gaat er altijd wel iemand tegenin, je weet geen achtergronden en b.v. een verkooptopic voor een te dure brommert met een TS die 1 dag geregistreerd staat vraagt om opmerkingen.

Verder Let's all join hands and sing allong.....ehh en we dansen en springen en zijn zo blij.

Nou ja groet #
 
Terug
Bovenaan Onderaan