de amersfoortse en amev gaan samen,ik zeg op!!!

eigenwijs

Die hard MF'er
17 feb 2004
844
0
uitgeest
ik zit/zat met het probleem dat ik telaat was met het veranderen van maatschappij,ik had 3 maanden voor het begin van een nieuwe periode moeten opzeggen bij de amersfoortse waar mijn te dure motorverzekering +autoverzekering lopen,en zit weer voor een vol jaar vast aan hen.
maar nu hoorde ik van mijn tussenpersoon(vroom&drees)dat er een fusie op komst is tussen deze genoemde maatschappijen,wat door mij en anderen mag worden aangegrepen om op te zeggen,ik ben er achter gekomen dat ik voor mijn verzekeringen bij de nogal goedkope Van Maarseveen Assurantien BV. moet zijn.
in plaats van 71 euro voor mijn brik van 25 jaar,ga ik daar iets van 30euro betalen,en mijn andere brik met 4 wielen ook al weer 26 jaar, betaal ik i.p.v. 97euro+verplicht lid van merkclub a 35euro/jaar ,bij maarseveen enkel 68euro bij niet dagelijks/voor hobbie gebruik .
Ik hoop dat de fusie snel rond is,dan bespaar ik me 105euro op jaar basis :}
 
Vernieuwde polis voorwaarden ook!!
ja daar zit ik nu op te wachten,zodra ik een wijziging van de polisvoorwaarden ontvang kan ik de overeenkomst/contract/verzekering opzeggen.
ook de dame van vroom&dreesman verzekeringen(tussenpersoon) was zo attent mij daar nog op te wijzen. :)
 
Zoooo, 105 euro per jaar maar liefst...... :+
Kun je toch op z'n minst 1x van uit eten :X
per jaar ja,en ik ben nog niet dood,heb als het meezit nog 50 jaar tegaan
dat word dan 5250 euro
of met mijn auto op gas zo'n 125.000 kilometer
met de motor word dat zo'n 50.000 kilometer rijplezier extra. :]
 
Jij gaat voor 105 euro per jaar veranderen. nou nou :) Kijk maar uit de dag dat je een ongeval hebt beklaag je je misschien die GIGANTISCHE besparing nog. Check de polisvoorwaarden toch maar eens grondig.
 
Fusie ? dan weet je meer dan mij. Ik werk daar en weet van niks.
Amev en de Amesfoortse zitten onder de wings van Fortis, dus als er iets zou gebeuren zouden ze eerder opgeslokt worden door Fortis.
Ik denk dat je lang kan wachten.
 
ps. ook toeval mijn motor-verzekering loopt ook via Van Maarseveen Assurantien BV.. (London Verzekeringen) idd niet duur. :9
 
De Amersfoortse zou ik ook bij weggaan zonder prijsvoordeel. Wat een verschrikkelijke hufters zijn dat daar! :r

Ik was ca. 1 jaar geleden all-risk verzekerd bij deze eikels, en wilde dat omzetten naar een WA+. Via mijn tussenpersoon had ik daarvoor een offerte van ze ontvangen. Nadat ik opdracht had gegeven het zo te doen, kreeg ik een bericht dat ze geen WA+ dekking wilden verzekeren, alleen all risk of WA. :? Ze hadden NB voor WA+ een offerte uitgebracht, en daar wilde ik ze aan houden! Ik bleef maar acceptgiro's en aanmaningen ontvangen voor het all risk-bedrag, en ondanks vele brieven en telefoontjes van mij weken ze niet van hun standpunt. Toen ik op een gegeven moment uit de dekking werd gegooid omdat ik (gemotiveerd) weigerde te betalen, was voor mij de maat vol. Heb de motor direct bij een andere maatschappij verzekerd, en heb een hele boze brief gestuurd. Dat hebben ze toen maar als opzegging geaccepteerd.

Waar is die middelvingersmiley eigenlijk gebleven? :+
 
daar ben ik weer,het klopt toch dat de amersfoortse en amev samen gaan,ik heb net een medewerkster van de amersfoortse aan de telefoon gesproken en het gaat dacht zij 16 april gebeuren,iedereen die wil opzeggen moet binnen 2 maanden na deze datum opzeggen,aan de polis voorwaarden en premies veranderd niets dit kan dus niet aangegrepen worden om de verzekering te mogen beeindigen,maar wel mag je beeindigen omdat je met de nieuwe partner niet in zee wilt. O-)
 
nog even een weetje,er volgt ook premie restitutie zonder aftrek van administratiekosten bij opzegging. O-)
 
Bij de AMEV moet je zeker niet zijn voor je verzekering.
Deze zijn erg duur, het leuke is; ik had een knakker van de AMEV aan de telefoon die het nog toegaf ook.
 
Zodra er een prijsverhoging is of een wijziging in de voorwaarden kan je de polis opzeggen... :?

Mocht je toch wat anders proberen....probeer london verzekeringen eens of een onderlinge maatschappij is ook heel aantrekkelijk!!! *D
 
Het schijnt zo te zijn dat als je van je verzekering af wil, je je moet motor laten overschrijven op bijvoorbeeld je vader zijn naam. Wel op een ander adres dan. Dan heb je hem zogenaamt verkocht. Twee weken later hetzelfde doen.

Heb dit gehoord van een verzekeringsagent. Het schijnt wel zo te zijn dat ze hier op 1 of andere manier achter kunnen komen.

Heb hier zelf geen ervaring mee. Alleen van horen zeggen.
 
en wat dan nog ?
degene die de motor gekocht had vond het toch maar niets en jij was maar al te blij je oude brik terug te kopen... O-)
 
Pfff vind de AMEV zeer klant onvriendelijk, ben overgestapt naar London. Scheelt in iedergeval wel in de portomonee :)
 
Bij de AMEV moet je zeker niet zijn voor je verzekering.
Deze zijn erg duur, het leuke is; ik had een knakker van de AMEV aan de telefoon die het nog toegaf ook.

Amev???? Wat is dat een vreselijke KUT verzekering en dat is nog zachtjes uitgedrukt. Ik krijg nog een slordige 12.0000 Gulden van ze en die wijgeren ze uit te betalen dus ik :r :r :r :r :r :r van AMEV
 
Pfff vind de AMEV zeer klant onvriendelijk, ben overgestapt naar London. Scheelt in iedergeval wel in de portomonee :)

Ik ben ook bij london verzekerd waat betaal jij voor allrisk als ik vragen mag?
Ik betaal 58 euro op een nieuwwaarde van 12.000 euro.
En die doen niet zo moeilijk ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan