De avonturen van Dilu

The Loki

Die hard MF'er
20 dec 2006
306
0
hoorn
Leuk zo een reis forum, :) nou maak ik wel eens ritjes, en daar schrijf ik ook weleens een verslag/blog over. Ik wil ze niet aan jullie weerhouden:
http://loki89.hyves.nl/blog/ zijn ze allemaal te lezen. en ik zal hieronder ook maar even 1 neerzetten:)
( tis wel veel tekst...)


De avonturen van dilu en vrienden deel 5: Rondje west-friesland
11 feb, 00:01
Heey mensen en ander tuig,

Yeah, weer een blog. lekker avontuurlijk met enge en hilarische momenten included!

for the record: deze was met gino.

ik weet even niet of gino al in een eerder avontuur stond
(EDIT: staat hij, maar ik haal deze beschrijving niet weg ) maar even een korte samenvatting van gino (ofzo):

Half italiaan, goeie gast, heeft een vriendin (jammer dames *simone*), zit niet meer op school omdat hij zijn luie aars niet aan het leren krijgt maar... werkt wel full-time en is dus eigelijk niet zo lui. Gino is ook lid van Asgard RC en is ook een motor freak maar... meneer heb nog geen rijbewijs *laggen mag*.

Goed, nu jullie weten wie gino is *als jullie dat nog niet wisten*.
Het was zaterdag mooi weer, prachtig zelfs en we hadden afgesproken om ff een stukkie te touren op de motor.
Op het moment dat we de straat uitrijden op me ragbak hebben we nog geen idee waar we heen gaan, maar na een paar leuke slinger weggetjes en een kort moment van des-orientatie vonden we het leuk om ff langs een motor dealer in de buurt te gaan.

Wij naar NIWA waar de nieuwste suzuki B-king buiten stond.
Leuke motor, maar een tank die zo groot is dat er een f*cking helicopter op kan landen
Daar nog ff gevraagd naar andere 25KW motoren maar die hadden ze alleen met kuip, en zo ben ik niet

Na niwa doorgereden naar medemblik, want daar ging het voorwiel toevallig heen...
ff lang ruben gegaan (wie het is komt wel een andere keer) en daarna naar een parkeerplaast met hang hok om even het deen proviant op te vreten en een beetje wheelies (ik) en algemene verrichtingen (gino) te oefenen.

Zo'n hang hok voor jongeren is natuurlijk leuk.. en je kan er ook chill zitten maar.... wij zijn Bad-ass en moeten dus anders doen dan de rest
Dus zijn we maar bovenop het hang hog gaan zitten
*prachtig uitzicht, jammer dat ik geen foto heb*

Ik ging nog ff een peukie draaien voor gino, maar dat wilde met me kauwe klauwen niet echt lukken met een harde AAAAARRRRRG GODVEROMMEE!, HET LUKT NIEEEEEEEET! tot gevolg.
wat een hoop bange blikken van voorbij gangers opleverde

Nadat het eten grotendeels op was, en gino gerookt had, vond ik het tijd om te kijken hoe het met de grip van het voorwiel stond...
Die was dus echt BAGGER, hij ging steeds de lucht in .
*over een poosje, als ik veel geoefend heb kan ik em wss wel wat langer hoog houden *

Na mijn wheelie praktijken gino maar op dat ding gezet en uitgelegd hoe de speciale verrichtingen voor het examen gaan.
het ging hem nog wat houterig af * sorry gino, komt nog wel goed*
Maar het was wel veel beloven. Dat hij geen rijbewijs heeft gaat wel veranderen denk ik zomaar

OK, terwijl we met die motor bezig zijn, gaan er 2 man staan kijken...
ik dacht wtf maar het boeide me niet, dus gingen we gewoon door.
in een korte pauze komt een van die mannen naar ons toe en zecht tegen mij: ik kan zien dat jij al wat ervaring met die motor hebt.

opzich best vet als iemand dat tegen je zecht maar... deze gast was niet helemaal jopper in ze pannenkoek.
gino en ik weten nou nog steeds niet of die gast verschrikkelijk homo was en motoren zupervet vond,
of dat die gast niet helemaal 100% was, en motoren supervet vond.
was opzich ook niet erg want hij was wel aardig opzich.
en toen hij vroeg of hij op me motor mocht zitten vond ik dat ook best.
Maar hij wilde er eigelijk niet meer af, en toen hij vroeg of die misschien een heel klijn stukje mocht rijden werd zijn vriendje/begeleider redelij boos en vond dat hij weer veel te ver ging. en toen gingen ze weg. en hadden gino en ik lol

Toen werd het tijd om verder te gaan en te besluiten waar we gingen eten... dat werd alkmaar.

dus wij op de motor, maar omdat gino mijn rugzak thuis had laten liggen *knuppel* moesten we het overgebleven deen proviant in de jas steken om het mee te nemen.
Ik had echt de Pens van een 40-er .
*weer jammer dat daar geen foto van is, maar dat kunne we nog een keer nadoen *

weer op de motor gestapt *met onze pens* en weg gereden *met onze pens*.
ergens medemblik uit was er een bocht, met in het midden een hobbel.
en omdat we met ze 2en op die motor zaten, een dikke pens hadden, en geen goede vering hadden.
schrokken we midden in de bocht, onszelf de pleuris door een hard geschraap van onder de motor-->
we waren door de vering heen gegaan en de uitlaat kraste over de grond

op weg naar alkmaar waren er nog hele mooie landschappen langs de kant. en een brommertje op de auto weg waar we eigelijk best dubbel om lagen .

In alkmaar aangekomen paar rondjes gereden en toen de motor neergezet om maar ff een goeie tent op te zoeken.
Meid aangesproken en gevraagd waar het eten een beetje binnen te houden was en we werden de eerste de beste tent ingestuurd waar we toevallig pal naast stonden, ze bleek daar dus te werken

Na de prijzen gezien te hebben besloten we dat het eten daar inderdaad wel heel goed moest zijn.
want die waren toch best wel boven mijn budget...

Eten werd opgedient en het was dus echt goed te sjaggeren.
helaas was het daar vet heet en voelde ik me ineens fuckin beroerd.
maar het was zo lekker dus het moest op...
na even een plee te hebben verkracht en naar angerfist te hebben geluisterd voelde ik me weer een stuk beter en kon de rest van het vlees en de friet er ook bij.
En was er ook nog plaats voor een toetje me=icecream addict en dus werd er een grote bosvruchten sorbet besteld. die was best wel chemisch maar wat de hell, ijs is ijs en dus ging het er in *toch ff weggespoeld met een slok bier*

rekening betaald en een fooi gegeven, wij weer de deur uit en de motor op.
beetje gezocht naar de goede weg maar ik had toch wel een groot aantal *HEELLLPP! WAAR DE FUCK ZIJN WEEEEEEE ???!!!* momenten.

ergens nog een stukkie over de busbaan gereden *die dingen moeten ze beter aangeven*
en enigsinds onveillig een kruispunt over te zijn gestoken *die dingen moeten ze ook duidelijke stoplichten bij zetten*

vonden we de goede weg.

Na nog een auto ingehaald te hebben met een tegenligger die zo dichtbij bleek te zijn dat me hartslag redelijk in de buurt van de 200 bpm kwam, ging de weg heel soepel.

Even niek gefeliciteerd, hij was jarig en ik zou naar ze verjaardag gaan, maar ik was helemaal kapot van de dag.
En toen doorgereden naar huis.

Geweldig gave dag gehad en heel lekker geslapen. Als het lekker weer is is het zeker tof om een lekker stuk te gaan rijden met brommer scooter of motor.
Maar als je nog meer na wil genieten, NEEM DAN FOTO'S!

mocht je er een menig over hebben, post maar raak :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan