de baars 2

kneedouwn

Die hard MF'er
30 jul 2002
363
0
tilburg
ik reedt net langs debaars en zag 2 motoren en3 mensen in een bocht
weet iemand er iets meer van ?
toch ook vandaag niemand plat hoop ik
als iemand iets hoord dan hoor ik het graag
lag er gister en vandaag toch olie op de weg ??????
 
mijn naam is haas en ik weet van niks.. :-(. maar stonden ze in de binnen- of buitenbocht? Heb je ze niet gesproken, en was er niemand bovenop het viaduct?

Misschien waren ze ook wel TL-R onderdelen aan het zoeken 8-) geintje...
(als ze naar de Spinder gaan, vinden ze misschien nog wat GSXR-delen..)

Grtzz HagaSan.
 
ik reedt net langs debaars en zag 2 motoren en3 mensen in een bocht
weet iemand er iets meer van ?
toch ook vandaag niemand plat hoop ik
als iemand iets hoord dan hoor ik het graag
lag er gister en vandaag toch olie op de weg ??????

Ben vanochtend nog ff gaan kijken maar heb geen olie o.i.d gezien, het regende echter wel. Zal ,orgen nog eens ff gaan kijken.
 
is het geen goed idee dat de volgende keer iemand een busje olie meeneemt, en als iemand op zijn bek gaat deze ff op de weg leeg gooit???????
 
is het geen goed idee dat de volgende keer iemand een busje olie meeneemt, en als iemand op zijn bek gaat deze ff op de weg leeg gooit???????

Lijkt me echt lekker ja, als je er een uurtje later niksvermoedend langs komt. :?
 
ha ha ha lollig hoor
ik hoop dat ik de laatse was die daar plat is gegaan
vele brachten het er goed vanaf maar eens.....
ps morgen gaat de soes naar hoes envolgende week weten we meer over de kosten denk ik
 
vandaag wel ff weest tekijken toch nog een heelplate of hoe noemen ze zo'n ding terruggevonden toch weer iets verdient :)
 
Op donderdag 01 augustus 2002 21:25 schreef kneedouwn het volgende:
ik reedt net langs debaars en zag 2 motoren en3 mensen in een bocht
weet iemand er iets meer van ?
toch ook vandaag niemand plat hoop ik
als iemand iets hoord dan hoor ik het graag
lag er gister en vandaag toch olie op de weg ??????



d'r stonden idd. wel wat mensen op een rare plek in DE bocht... :?
Verder niets gezien,we zaten in ons koekblik 8-)
 
Sanneke = schadecorrespondente, hoe toevallig!

Ik zou toch maar eens gaan kijken op die plaats of er geen olie/diesel ligt. Kan in ieder geval via de politie de gemeente/provincie gewaarschuwd worden. Hopelijk doen ze er dan wat aan en dat bespaart andere rijders weer een hoop leed!!

Wellicht kan je nog iets proberen ivm aansprakelijkheid. Denk het niet, maar toch...
 
Helaas niet gezien, wie , hoe of wat. Zat in de auto op de snelweg. Later zelf op de motor een paar keer de bochten gereden maarruh ....toch geen olie op de weg.

Enneh, nee geen schadecorrespondente voor auto's en motoren... ;)

P.S. was denk ik gebeurd rond 15.00 uur
 
Sanneke = schadecorrespondente, hoe toevallig!

Ik zou toch maar eens gaan kijken op die plaats of er geen olie/diesel ligt. Kan in ieder geval via de politie de gemeente/provincie gewaarschuwd worden. Hopelijk doen ze er dan wat aan en dat bespaart andere rijders weer een hoop leed!!

Wellicht kan je nog iets proberen ivm aansprakelijkheid. Denk het niet, maar toch...

Ik ben afgelopen vrijdag nog gaan kijken en toen lag er niets op de weg. Als dat zo was dan had ik het laten reinigen
 
Terug
Bovenaan Onderaan