De Baars 30/07

Precies daaro,

Ik woon 22 jaar in Tilburg maar ik heb eigenlijk nooit geweten dat je bij spinder zo relaxed kan rijden *D . Afgelopen zondag daar geweest, echt een klasse weg :} . Weten jullie misschien wanneer er iemand daar staat??
 
ja idd lekkere weg :(
al 2 keer bijna een highsider gehad door rommel op de weg wat uit een vuilniswagen was gelopen.
en 1 keer plat net niet tegen een lantaarnpaal aan .
ook door een vettigzooitje.
maarja door die bocht omhoog naar het viaduct kan je ook zo ombeschoft hard omhoog :) en als hij daar dan wegbreekt ,spuit de adrenaline uit mijn oren en gaat het alleen nog maar harder .
maar het blijft opletten ,gelukkig staat die ziekenauto regelmatig op het viaduct ,zodat hulp niet lang op zich laat wachten .
 
zijn er ook nog mensen die op een doordeweekse avond bij de Baars komen.

toen ik er voor het eerst rondjes reed, reed ik te ver door, naar afslag tilburg west/bavel geloof ik, ik dacht damn rijden die kerels zulke rondjes, tot ik de juiste afslag gevonden had. whieeeeeeeeeeeee. Oja als je helemaal rechts houdt krijg je ook een mooie doordraaier naar links, weet ff niet meer welke snelweg je dan opslaat maar ik geloof richting eindhoven.

see ya on the BAARS
 
zijn er ook nog mensen die op een doordeweekse avond bij de Baars komen.

toen ik er voor het eerst rondjes reed, reed ik te ver door, naar afslag tilburg west/bavel geloof ik, ik dacht damn rijden die kerels zulke rondjes, tot ik de juiste afslag gevonden had. whieeeeeeeeeeeee. Oja als je helemaal rechts houdt krijg je ook een mooie doordraaier naar links, weet ff niet meer welke snelweg je dan opslaat maar ik geloof richting eindhoven.

see ya on the BAARS

Dan ga je inderdaad richting Eindhoven. Na een kilometer of 3 afslag Moergestel pakken en je kunt weer terug naar de Baars (Den bosch aanhouden). Is een leuke afwisseling als je dol bent van het rechtsom draaien.

Wat ook een welkome afwisseling is (als het niet druk is op de Baars en je bent het beu) is, zoals eerder beschreven, het noord-west tangent afrijden richting Waalwijk en een paar bochtje pakken bij de Spinder (wel eerst kennismakingsrondje rijden) en dan weer naar de Baars.

Willy krijgt er al weer zin in :P .
 
De spinder. Is dat daar bij die stortplaats? Waar je bij het blauwe meer uitkomt? Daar rijd ik ook wel eens vaker. Ik was trouwens zondagmiddag op de baars maar ik heb niemand gezien. De weg was ook nog vochtig, ben daarom maar weer naar de reeshof gegaan en heb daar liggen niedaunen op de rotondes. Ik kwam nog een andere fazer tegen waarvan ik zag dat z'n ogen bijna tegen het vizier aanhingen. Die vent zal wel gedacht hebben "kan dat allemaal met een fazer?"
Mijn persoonlijk favoriete rotonde is de rotonde van de dongewijkdreef en de bijsterveldenlaan. Bij zo'n kunstzinnig beschilderd huis. Er is weer een nieuwe rotonde die niet al te druk is==> ergens bij de lange dijk in de buurt
 
Mijn persoonlijk favoriete rotonde is de rotonde van de dongewijkdreef en de bijsterveldenlaan. Bij zo'n kunstzinnig beschilderd huis. Er is weer een nieuwe rotonde die niet al te druk is==> ergens bij de lange dijk in de buurt


Hoezo is dat je favo-rotonde :? Dat is een 13 in dozijn-ding. Veel te krap.
Bij de Langendijk ligt geen nieuwe rotonde. De laatste nieuwe rotonde in de Reeshof is achter Dalem-Noord gelegd.
 
Omdat het daar nog niet te druk is. de weg er nog niet stuk is en er geen zandauto's rijden voor dat nieuwe viaduct.

Ehh dan denk ik dat ik die bedoel. Woon er pas een paar maanden
 
Op dinsdag 26 november 2002 10:17 schreef Biking het volgende:
Omdat het daar nog niet te druk is. de weg er nog niet stuk is en er geen zandauto's rijden voor dat nieuwe viaduct.

Ehh dan denk ik dat ik die bedoel. Woon er pas een paar maanden

Viaduct = tunnel
 
Viaduct = tunnel

Of hij bedoeld achter dalem zuid. Daar komt het viaduct voor het tangent. Daar ligt ook een rotonde en weinig verkeer. Wel veel zand op de weg door het aanvoeren van zand. De allernieuwste rotonde is die bij de sportschool en sauna maar daar is het erg druk.

Mijn favo rotonde is die bij de dongenwijk, die vlak voor de sporthal daar waar het station komt. Op dit moment echter ligt er vaak zand ivm de spportunnel, ik denk dat jij deze bedoelt Hornikx. Echter als hij schoon is :9~ .

We spreken gewoon een keer af en doen de hele middag alle rotondes want er zijn er genoeg.

En Biking, Kneedown op de rotonde bij dat kunstwerk :} lijkt me erg gaaf om te zien. Dus samen een keer rijden? Volgens mij kan ik nog veel van je leren want op de Baars houdt ik je ook niet bij. Wat kost zo'n prive les.
 
Laatst bewerkt:
Ohh da's gratis. Maar ik weet niet of ik een goeie leraar ben. Heb het kunstje van de niedaun nog niet zo lang onder de knie. Met dit koude weer doe ik het sowieso allaan maar op mini rotondes, dan is de schade aan jezelf niet zo groot als je onderuit gaat. Maar de rotonde bij de nieuwe tunnel is normaal erg ok maar nu ligt er idd veel teveel zand. Toch heb ik er van het weekend ook gekneedownd alleen moet je bij 1/4 van de rotonde ff je gas inhouden omdat er teveel rotzooi ligt.

We moeten maar eens wat afspreken

Ohh en de rotonde die ik bedoel ligt ff denken wel in de buurt van de langedijk, dus in het noordwesten van de reeshof. het is eigenlijk gewoon een doorgaande weg want er zitten maar 2 aansluitingen aan. Dus niet die nieuwe bij de reeshofdijk.

Begrijp er nu zelf ook niets meer van :?
 
Laatst bewerkt:
Ohh da's gratis. Maar ik weet niet of ik een goeie leraar ben. Heb het kunstje van de niedaun nog niet zo lang onder de knie. Met dit koude weer doe ik het sowieso allaan maar op mini rotondes, dan is de schade aan jezelf niet zo groot als je onderuit gaat. Maar de rotonde bij de nieuwe tunnel is normaal erg ok maar nu ligt er idd veel teveel zand. Toch heb ik er van het weekend ook gekneedownd alleen moet je bij 1/4 van de rotonde ff je gas inhouden omdat er teveel rotzooi ligt.

We moeten maar eens wat afspreken

Ohh en de rotonde die ik bedoel ligt ff denken wel in de buurt van de langedijk, dus in het noordwesten van de reeshof. het is eigenlijk gewoon een doorgaande weg want er zitten maar 2 aansluitingen aan. Dus niet die nieuwe bij de reeshofdijk.

Begrijp er nu zelf ook niets meer van :?

He Biking zo'n gratis lesje, daar ga ik je aan houden. Volgens mij hebben we al eens samen op de Baars gereden (sufferd met caravan op het viaduct incidentje). Als jij dat was kan ik nog best wat van je leren.

We moeten inderdaad maar eens afspreken. Hoe pakken we dat aan, ons beider mail adressen zijn onzichtbaar :+ . Ik zal de mijne tijdelijk in mijn profiel erbij zetten stuur me dan een mail dan heb ik gelijk ook jouw adres.

Ik zie je binnenkort wel, lijkt me leuk om samen te rijden. En wat betreft die rotondes: ik snap er nu ook niets meer van :? . Maar ik woon al zo'n 6 jaar in de Reeshof dus ik weet ze wel te vinden, we gaan ze gewoon allemaal rijden. CU
 
Terug
Bovenaan Onderaan