De baars | De foto's :)

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
mods.. please laat deze hier staan.

Foto's van de baars..

Een zonnige middag op de baars met de camera in de aanslag.

ik zie mezelf, kan ik die foto bestellen ?

Ja dat kan. Liefste gewoon op de baars zelf regelen (wel mailen van te voren welke je wil). Evt kan ik ze ook op sturen.

Prijs is kostprijs van de foto en evt. een postzegel. Alles wat je extra doneerd is lief van je :+

kan ik hem digitaal krijgen in betere kwaliteit als hier ?

Ja hoor. Als jij een scanner hebt kun je hem mooi in scannen :)

tss jij wil geld voor deze foto's ? laat me niet lachen!

Ik doe het voor mijn plezier, foto's zijn tegen kostprijs,
opbouwende kritiek is altijd welkom, gezeik : i don't care :)
had op sommige foto's beter de 420 meter zoom lens kunnen zetten maar ach zo leer je :)
Daarnaast vind ik het vrij moeilijk om het juiste moment te kiezen.vaak lukt het automatisch..maar 1 seconde te vroeg en je hebt niet de kneedown , die misschien wel, of missschien toch niet komt. Allemaal beetje aftasten.


baars1.jpg


baars2.jpg


baars3.jpg


baars4.jpg


baars5.jpg


baars6.jpg


baars7.jpg


baars8.jpg


baars9.jpg


baars10.jpg


baars11.jpg


baars12.jpg



titanium does work

baars13.jpg


baars14.jpg


baars18vb.jpg


Dit is een voorbeeld van bewerkte digitale foto. Wat ingezoomd, 300dpi (600 kan ook).

[edit]
Op verzoek 2 foto's weggehaald, Capo, mail me als je meer wilt weten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor ik het vergeet.. dank aan zxrene..

foto's zijn in de schemering gemaakt... dus helaas niet in daglicht..komt volgende keer..en met 420 meter zoom lens..
 
hahaha nice, dat doe ik je niet na, met die vonken :}

zeker vet als de Woute ook ff langskomen, hopelijk geen Boete gehad!!

keep up the good work! :]
 
hahaha nice, dat doe ik je niet na, met die vonken :}

zeker vet als de Woute ook ff langskomen, hopelijk geen Boete gehad!!

keep up the good work! :]

Die "wout"....dat is Spocky....en dat is de grote Baarsteddybeer zeg maar....de beschermheilige van het Baarsvolk...hahahaha!!!
 
Heb je ook foto's van vrijdag 18 mei april?

[me]Joris wil wel een foto van een geel hok 8-) [/me]
 
Laatst bewerkt:
Die "wout"....dat is Spocky....en dat is de grote Baarsteddybeer zeg maar....de beschermheilige van het Baarsvolk...hahahaha!!!
eerste paasdag heeft hij zelfs smorgens een inspectierondje op de baars gereden ter verkoming van ongelukken later op de dag.. :} :}

Spocky for president
 
bij deze een paar oude pics van 16 maart (de dag dat mijn kenteken genoteerd werd door een paar aardige jongens in een witte astra). Mocht iemand ze willen hebben mail mij dan stuur ik het volledige grote bestand. (dit kun je zelf bij iedere fotoboer op goed echt fotopapier mooi scherp af laten drukken)

baars02.jpg


baars03.jpg


baars06.jpg


baars08.jpg


baars09.jpg


baars10.jpg


baars11.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hmm, toch nog best ver weg die foto's van de snelweg op rijden. Wil je daar die andere lens voor gebruiken?
Verder vind ik de meesten eigenlijk niet heel zo plat gaan.. 'scuze me... die rooie ZX6R (nick ff vergeten) gaat het schuinste geloof ik.. waar is de tijd dat Rico met het stepje van zijn Soes over het asfalt kwam zeilen... ;) .

Desondanks toch wel aardige foto's bij, zoals die van ZXRene. Maar denk erom jongens, zelfs de beste fotograaf kan je niet platter laten gaan als je zelf gaat ;) .
 
Wauw, cool zeg die beschermheilige !
Beter sfeertje dan PPP -> ik kom nog wel eens een keer kijken als ik de Baars precies kan vinden :? t.z.t.
 
Lachen, die foto's van de baars :) Zeker die van die toffe diender. Wil die foto van de blauwe R1 graag hebben. Spreek je nog wel.
 
zo, echt een vette actie van die motorunitagent, zo heb ik ze nog nooit gezien. Ik kom binnenkort wel een keer langs....
 
Blikje lag er opeens.. was redelijk lijp om weg te halen aangezien de drukte..


De foto's ik vanaf het viaduct heb gemaakt, zijn gemaakt met 210 meter zoomlens. Volgende keer ga ik of in de berm ;) of met 420 meter zoomlens (sorry verder als dat kom ik niet :) )


R1 rijder.. mail me even.. dan neem ik of de foto mee naar de baars of ik verstuur hem je.

Verders.. ach plat zat :) beter als TE plat :)

Ennuh Joris.. jij wint :} :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan