De Baars goes Kallo

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Wie van de Baarsgangers heeft zin om een naar Antwerpen te komen volgende Zondag 13 April?

Meer info over onze GP strecke vind je hier: Doel - Kallo (Belgie)

Max moet zeker al komen (belofte maakt schuld }) )

afspreken doen we naar jullie wens daar of op een centrale plaats in Antwerpen waarna ik jullie ginds heen zal gidsen. :)

[edit datum |( ]
 
Laatst bewerkt:
Als er meer gaan dan kom ik ook!

De weg is niet zo moeilijk hoor, Kom daar wel eens op die centrale waar die paarse konijntjes met 5 poten rondlopen over het gras.. ;)

Tenminste als ik het goed heb is het toch na de liefkeshoek tunnel eraf en dan havennummer 1800 volgen toch?? Das die weg tussen al die zandhopen??

Ik ben benieuwd :] :]

Maar eeuhhh 6 april is wel wat ver vooruit gepland.. ;)
 
Als er meer gaan dan kom ik ook!

De weg is niet zo moeilijk hoor, Kom daar wel eens op die centrale waar die paarse konijntjes met 5 poten rondlopen over het gras.. ;)

Tenminste als ik het goed heb is het toch na de liefkeshoek tunnel eraf en dan havennummer 1800 volgen toch?? Das die weg tussen al die zandhopen??

Ik ben benieuwd :] :]

Maar eeuhhh 6 april is wel wat ver vooruit gepland.. ;)

Als je van uit de Liefkenshoek komt is het idd de eerste afrit, dan even links recht links en dan die lange baan tussen die zandhopen ed het is alleszins de kortste weg naar de centrale van Doel

hier is een plannetje

full
 
Wil daar wel eens langs komen Sigma maar helaas ga ik vrijdag al naar de 24 uur van Le Mans. Dus zondag kan ik niet. Wordt een andere keer maar weer.
 
13 April vrijwilligers weekeind van de MAG.........maar ik kom zeker een keer vegen en gummen :+
Eindelijk weer iets dichterbij om te gaan knallen :)
 
owwwwww, ik dacht de route over de snelweg ging. Dit is wel een tof stukkie denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me wel leuk, weet nog niet 100% zeker of ik dan kan komen maar denk het wel. Vertrekken gezamenlijk vanaf de Baars misschien of rijden er meer mensen vanuit Eindhoven??
 
Ik d8 er in eerste instantie anders over maar dit klinkt toch niet gek.
Dit weekend wordt moeilijk voor mij maar hier rij ik zeker nog eens naartoe binnenkort.
 
Tja de Prins heeft het eerder hier in t topic al gepost ... wij gaan er niet bij zijn. Zitten dan nog in Frankrijk bij de 24u van LeMans *D Ander keertje!
 
Zou graag eens een keertje ergens anders dan de Baars kijken, maar 13 april viert mijn moeder haar verjaardag. Als ik haar over kan halen om achterop de motor mee te gaan....(ze wordt pas 70).
 
Heb vanwege allerlei leuke dingen ook maar erg weinig tijd.(verjaardag en feestje op school van de kinderen :( )Heel mischien nog even nar de Baars.
 
Terug
Bovenaan Onderaan