de baars op 7 april

S.O.T

MF veteraan
4 jun 2001
3.374
169
Oirschot
was er weer druk
alleen waren er 9 auto's van bmw tot crx en 5 motoren
diegene die rondje aan het rijden waren hadden zeker de zondag in de kop.
welgeteld 1 motor behoorlijk over de baars zien gaan.
this echt lente zullen we maar zeggen.

kreeg btw bij moergestel nog de opmerking dat ik wat rustiger aan moest doen (ik reed nog geen 70) van fietser die met vieren langs elkaar reden. :j
hebben zelf niet het benul om aan de kant te gaan, en of op het fietspad te blijven.
 
Laatst bewerkt:
diegene die rondje aan het rijden waren hadden zeker de zondag in de kop.
welgeteld 1 motor behoorlijk over de baars zien gaan.
this echt lente zullen we maar zeggen.

Het was idd een beetje rustig, maar we kunnen niet allemaal over de Baars blazen, wheelien, enz, enz...

Die auto's waren naar verloop van tijd bijna allemaal weg :j en met tijden was het best druk.

Vond het wel een lekker dagje! :}
 
Later in de middag viel het nogal mee hoor!! Volk genoeg daar... van een bende antilianen tot aan de Chopperklup. Onze bekende Wheely-king J. op de VTR, en nog een heleboel racende mafkezen... nog nooit iemand zo hard zien rijden op een CB-1tje...

Verder was er nog een meid op een RS250.. wonder who that was.. ;)

Grtzz HagaSan ('02 GSXR-750)
 
Later in de middag viel het nogal mee hoor!! Volk genoeg daar... van een bende antilianen tot aan de Chopperklup. Onze bekende Wheely-king J. op de VTR, en nog een heleboel racende mafkezen... nog nooit iemand zo hard zien rijden op een CB-1tje...

Verder was er nog een meid op een RS250.. wonder who that was.. ;)

Grtzz HagaSan ('02 GSXR-750)

Ha die Haga San toch het forum gevonden! welkom! die meid was Pocahontas: *D en t was inderdaad gruwelijk druk vanmiddag op de Baars....jammer van die vernielde R6 door zon ontzettende onverlaat die even wilde driften met zn gare Ascona :(
 
Laatst bewerkt:
Kweet ff nie wie jij bent Haga-San... :?

Fabian weet het wel weer hoor... ;) Maakt snel vrienden, die Rintje... hihihi
 
....jammer van die vernielde R6 door zon ontzettende onverlaat die even wilde driften met zn gare Ascona :(

En hoe is het nu met bestuurder en ascona? Lekke banden/deuken/tanden uit z'n bek/blauwe plekken/ruiten ingeslagen/blauwe ogen/krassen/schedelbasisfractuur*

*haal door wat niet van toepassing is
 
Hello die Pocahontas,

Ik weet lekker wel wie jij bent! :) :)
Ik ben die lange met dat rood/zwart/witte pak, de Soes GSXR 750, ik heb nog een tijd met jullie staan praten, met jouw Ducatimannetje en die meid met die grijze ZX6R.
Zo beter??? Gij het un skôn mooterke vrouwke, en oew vriendje ok! (Die Duc)

En Fabian, inderdaad, motorforum gevonden, look in your mailbox zou ik zeggen. Nice Gixxer btw!

Grtzz HagaSan.
 
Aaah, die schriele??? :} :} :}

Eeeh, en goa de gij nou onder elke posting grtzz.... zette? Leuk! :+
 
Laatst bewerkt:
Die jongen met die R6 stond voor het stoplicht te wachten. Komt er uit de andere richting een clupje Opel-rijders aanscheuren met van die opgesmukte ouwe troep. Flink de bocht om, haalt de derde de bocht niet en "drift" over de vluchtheuvel. Die raakt dus nog niet die R6, net echter het been van die jongen. Motor dus op de grond, niet al teveel schade, en ze stopten wel netjes. Politie gebeld, maar die kwam maar niet.. een langsrijdende motoragent deed dat inderdaad.. langsrijden!!!! Hij stopte niet eens terwijl iedereen naar hem zwaaide en gebaarde dat ie effe moest kijken.. rare snuiter!! :j :(

Grtzz HagaSan.
 
Hahaha hij gaat weer lekker :) :)

't is maar gein hoor, voor de duidelijkheid. 'k wil geen verkeerde indruk wekken voor degene die mij niet echt kennen..

Enne, die dikke reet, die hadde zeker uit geleend dan ;)

Grtzz HagaSan.
 
nou jullie lekker schriel of een fat assssssss dan ben ik diegene met die dikke vette pens :+

EN (niet te vergeten: mn gemillimeterde kopje) })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan