de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ging zondag toch maar ff aan de kant met mijn witte toyota toen er in de buurt reed en ik 2 motoren (1x gsxr ?) voorbij zag vliegen...

helaas wou de vriendin niet, anders was ik in de bocht wel even blijven plakken achter jullie :+
 
Hoop zaterdagavond en zondag weer van de partij te zijn na 2 maanden bijna motorloos (op XR250 na) in Japan te hebben geleefd. De komende 4 weken zal ik dus de verloren tijd (en kneedowns) dubbel in moeten halen. See you all there.

R(6)olf
 
Hoop zaterdagavond en zondag weer van de partij te zijn na 2 maanden bijna motorloos (op XR250 na) in Japan te hebben geleefd. De komende 4 weken zal ik dus de verloren tijd (en kneedowns) dubbel in moeten halen. See you all there.

R(6)olf

Hee man, zit die 1,5 maand Japan er nu alweer op, da gaat echt snel man!! Ben er zaterdag en zondag ook wel, dan hoor ik de verhalen wel ;)

Denk dat ik rond half 8 ff op de baars te vinden ben, om daarna door te rijden naar de spinder, is het toch wat gezelliger kletsen :P iets drukken ;)
 
inmiddels alweer een maand geleden
komt waarschijnlijk dat de spinder geliefder is
ikzelf vind het veiiger op de baars nu ook niet daar het weer slecht is
deze zomer trouwens sowieso al weinig baarsgangers gezien hebben zeker allemaal
de motor verkocht?in ieder geval was ik een beetje aan het surfen
wat moet je anders met dit weer.ik hoop nog op een paar mooie nazomerdagen
en dat zullen er wel meer hopen
grtjs REDBLADE:p
 
Nog een megatopic.... :} :}

Alle topics groter dan 2500 post's zijn inmiddels gesloten en vervangen door een deel 2. Dit ivm de kracht die het de server schijnt te kosten als die blz en data langs te lopen. Als ik t met mijn computervaardigheden allemaal gesnapt heb :P Anyway.....verzoekje om een "De Baars 2" of zoiets te openen zodat jullie daar verder kunnen, deze zal dan afgesloten worden. Graag in de openingstopic een linkje zetten naar dit oude topic, kun je m nog eens terugvinden als je wat zoekt.

Meestal willen de vaste bezoekers graag dat "een van hen" de topicstarter is, vandaar het verzoekje op deze manier ;)

Succes met het "voll*llen" van het volgende deel :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan