de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net terug van de Baars ,twee man met titanium sliderpads zorgde ff voor spektakel door met hun vonken de berm in de fik te zetten.
 
Jammer.... Vrijdagavond kan ik niet '( Andere verplichtingen. :Z

Yoo Willie: Bedankt voor het compliment... Heb zelf geen idee hoe mijn "stijl" is, maar heb regelmatig achter Haga-San gereden dus waarschijnlijk zijn stijl overgenomen 8-)
En wil je zeggen dat ik stijl heb dan??? :P :P hahaha... maarre, bij ons ziet het er helemaal verschillend uit toch, jij hangt er niet echt naast ivm geen kniesliders he en ik wel. Maar de lijnen en zo dan weer wel.

Vrijdagavond is wel nice, zal es kijken dattik ook ff langkom... Jammer dat jij dan niet kan EB, heb die Kawa nog steeds niet IRL gezien! :( :( .
 
Bij deze wil ik me aangeven als een van de 2 daders van het veroorzaken van de fik in de berm :+

'k heb men sliders ff omgewisseld (bij de andere was het titanium er al af)

vin het toch een beetje lullig als ik fik veroorzaak en een ander "moet" het uit gaan staan trappen.

die andere (R1) kon trouwens ook een aardig potje sturen :}

toch nog ff lekker gebaarsd. iig jedi wheelies en moby sandman gezien.
oja en onze filmredacteur :)

baarsen is gaaf, maar ik doe het toch liever wa vroeger dan ik er vandaag was.
wel lekker weer om s'avonds wa bij te kletsen.

Pliesie nog geweest, maar ze reden gelukkig door.
 
Ben erg benieuwd want het is allemaal op film gezet. Eindelijk sta ik er een keer op met gelijk een leuke actie. Nu nog even wachten tot het filmpje tevoorschijn komt. :+
 
Ben erg benieuwd want het is allemaal op film gezet. Eindelijk sta ik er een keer op met gelijk een leuke actie. Nu nog even wachten tot het filmpje tevoorschijn komt. :+

Nooit geweten dat zulke kleine vonkjes een berm in de fik kunnen zetten.....nog even doorgaan, dan kunnen we meteen die irritante bomen neerhalen door een bosbrandje..... :X
 
Nooit geweten dat zulke kleine vonkjes een berm in de fik kunnen zetten.....nog even doorgaan, dan kunnen we meteen die irritante bomen neerhalen door een bosbrandje..... :X
Heb het filmpje al teruggezien en waren geen kleine vonkjes, als de cameraman niet gelijk was gaan blussen had het middenstuk echt behoorlijk gebrand. })
 
Ton die neemt voortaan een brandblusser mee! :+

Weer heerlijk gereden, was wel een man of 12-15 geloof ik. Veel onbekenden ook.
Citybikeracing ontmoet en eindelijk eens op een film terechtgekomen. Maar nu heeft die knakker geen computer en weet er ook niks van. Dus ik vrees dat Voske toch even wat aan hem uit moet leggen. ;)

Wheels zijn slider is ontmaagd!! :}

Vrijdag vervolg dan zijn het voor mij drie avondjes baarsen geweest deze week. *D *D

Zeg andere vraag:

Kent iemand misschien een goede hobby fotograaf die van de baarsgangers een mooie foto wil maken. Individueel in actie. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die er best een paar euro`s voor over hebben voor een mooie actie foto op de baars? Misschien leuk ideetje? En wat dachten jullie om op zondag op de carpoolstrook eens een groepsfoto te maken digitaal om hier in het topic te posten? Op zich wel lachen en dan heb je alleen MFers op die plaats..

Wat denken jullie?
 
eh rene......idd nie gezien vanavond.

keb die ruit van wheelies gezien :(

kunnen we iets op touw zetten?
de man 2 euro storten ofzo? in een apppart forumpje?

nu weet ik dus ook wie rrrrrrrrrrrrrrr1 is.
wel een hele vette R1 hoor, met die undertail etc :}
 
Shit was ik vanavond toch maar langs gekomen.
Ben maar een beetje binnendoor aan ut sturen geweest.
Zondag zal ik er wel weer zijn.

Met MF in het kenteken en sticker (maandag binnengekomen).

See you there
 
Ik kom vrijdag/zondag ook wel effe kijken.

Vraag me wel nog steeds af wat de politie tegen je kan doen als je op 't viaduct staat? Wegenverkeerswet? Of mag je daar sowieso niet staan/parkeren?
Dan inderdaad beter naar de carpoolplaats tegenover Druiventros.

Het baarst me zorgen.
 
Was zeker gezellie heden navond, tijdje rondjes gedraaid was erg lekker, alleen wel raar dat je bezig bent een bochie te nemen en er staat daar een amateur brandwacht in z'n grijze pakkie op een heftig rokende smeulzooi op en neer te springen :P (ik dacht eerst dat er iets erg was gebeurd, gelukkig niet ;) )

Even over het filmen/fotografen, als het goed is heb ik per vrijdag mijn digicammetje, dus misschien (als er geen anderen zijn..of anders met meer man) kan er vrijdag wel geflits worden (vreemd toch...geflits worden en dan gelijk iets hebben van ..hoe ziet ut er uit :+ ...)

En als we het over fondsen hebben dan stel ik ook een "houdt-CityBikeRacing-op-de-fiets-fonds-zodat-ie-de-berm-nog-es-in-de-fik-kan-zetten" fonds voor...kan ik gelijk een heldervisier erbij kopen *D

Dat van dat ruitje op de fiets van Wheels...erg jammer, zijn dure zaken...
Maar ja, de "euforie" van de ontmaagde sliders neemt de pijn ook wel weer meer weg toch?

Kee, als het lukt...tot vrijdag....(heb ik dan mijn stickers al Orpheus.. :x :? )


OW...en wie was die gozer op de 25kw Div600....ging ook gewoon plat :} en haalde enkelen in de binnenbocht in....
 
yeeeeeeeeehhaaaaaaaaaaa, eindelijk...... kneedown is sweet *D Mijn nieuwe ruitje is vorige week al besteld maar het duurt ongeveer twee weken voordat hij binnen is dus nog ff met een gehavend ruitje. Damn... rrr1 zei het al "Je eerste kneedown is mischien wel beter dan een orgasme" Nou Ton ik denk dat ik je toch gelijk ga geven ;) . Ik ga vrijdag iig weer ff kneedownen @ de baars oja, en zondag natuurlijk ook 8-) (als het weer het toelaat?)
 
Laatst bewerkt:
zo.. ik heb het allemaal weer gemist lees ik zo '( . Heb ook een rondje of 10 gedaan, maar dat was om 19.00 uur. waren denk een motor of 7 voor mij allemaal onbekenden. Maar zoveel gezichten ken ik ook niet eigenlijk.

kan het eigenlijk kwaad om je slijtboutjes prefentief te ruimen. blijf er nl van schrikken als dat ding op de grond komt. Of gewoon lekker door gaan met asvalt slopen met dat staal?
 
Ik kom vrijdag/zondag ook wel effe kijken.

Vraag me wel nog steeds af wat de politie tegen je kan doen als je op 't viaduct staat? Wegenverkeerswet? Of mag je daar sowieso niet staan/parkeren?
Dan inderdaad beter naar de carpoolplaats tegenover Druiventros.

Het baarst me zorgen.

Het parkeren op bruggen en viaducten is verboden
 
Ton die neemt voortaan een brandblusser mee! :+

Weer heerlijk gereden, was wel een man of 12-15 geloof ik. Veel onbekenden ook.
Citybikeracing ontmoet en eindelijk eens op een film terechtgekomen. Maar nu heeft die knakker geen computer en weet er ook niks van. Dus ik vrees dat Voske toch even wat aan hem uit moet leggen. ;)

Wheels zijn slider is ontmaagd!! :}

Vrijdag vervolg dan zijn het voor mij drie avondjes baarsen geweest deze week. *D *D

Zeg andere vraag:

Kent iemand misschien een goede hobby fotograaf die van de baarsgangers een mooie foto wil maken. Individueel in actie. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die er best een paar euro`s voor over hebben voor een mooie actie foto op de baars? Misschien leuk ideetje? En wat dachten jullie om op zondag op de carpoolstrook eens een groepsfoto te maken digitaal om hier in het topic te posten? Op zich wel lachen en dan heb je alleen MFers op die plaats..

Wat denken jullie?


zijn er nog niet genoeg mensen met een digicam?


baal achteraf toch wel dat ik niet gegaan ben '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan