de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spocky, kun jij eens vertellen hoe het leeft bij de politie betreffende de samenscholing op Baars? en wat we nu fout doen en wat er met de genoteerde kentekens gebeurt?

In het kader van voorlichting of zo?
 
. Damn... rrr1 zei het al "Je eerste kneedown is mischien wel beter dan een orgasme" Nou Ton ik denk dat ik je toch gelijk ga geven ;) .

Kijk je een beetje uit voor je lakens als je zometeen nog een kneedown maakt :)
 
Op woensdag 16 april 2003 21:33 schreef Haga-San het volgende:Vrijdagavond is wel nice, zal es kijken dattik ook ff langkom... Jammer dat jij dan niet kan EB, heb die Kawa nog steeds niet IRL gezien! :( :( .

Mischien dat ik morgenavond even langs de Baars ga...
Vanavond ben ik heel de avond aan het knutselen geweest. Het dat plastic spatbord gedemonteerd en er iets anders voor in de plaats gemonteerd en ook geljk kleine knipperlichten gemonteerd.

Zal morgen wel een piccie posten...
 
Mischien dat ik morgenavond even langs de Baars ga...
Vanavond ben ik heel de avond aan het knutselen geweest. Het dat plastic spatbord gedemonteerd en er iets anders voor in de plaats gemonteerd en ook geljk kleine knipperlichten gemonteerd.

Zal morgen wel een piccie posten...

zow, dat zal er wel :9~ uitzien denk ik :)
 
keb me leren broek nog aan :)
shame on me.. toch de douche mar es op zoeken........offffffffffff

meet you there vos en moebius zullen we zeggen 10 minuutjes
.....onee 12, moet me vizier nog wisselen :)

kan er iemand misschien bouwlampen in de bochten instaleren?

wie weet komen we heijm prins en maus nog tegen, die maken het daar s'nachts wel vaker onveilig zag ik laatst :p

nee hoor lads just kiddin' seeya friday (denk ik, me stagebedrijf heeft een afscheidsborrel georganiseerd voor me.........is da wa :} !!!)
 
Kent iemand misschien een goede hobby fotograaf die van de baarsgangers een mooie foto wil maken. Individueel in actie. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die er best een paar euro`s voor over hebben voor een mooie actie foto op de baars? Misschien leuk ideetje? En wat dachten jullie om op zondag op de carpoolstrook eens een groepsfoto te maken digitaal om hier in het topic te posten? Op zich wel lachen en dan heb je alleen MFers op die plaats..
Zoiets???

full


Was de vader van een andere Baars-rondjesrijder die zijn zoon aan het knippen was, had ie van mij ook 6 foto's gemaakt. Maarre, weet niet of ik zijn nummer nog heb, geloof het niet.. was iemand uit Goirle, dat weet ik nog wel.
Verder zou ik 't zo ook niet weten.. amateur-sportfotograaf of zo.. maar ik krijg van afgelopen weekendje Eiffel nog een hele berg "kniefoto's" als het goed is dusss... :) :) :) .

-=EB=-, vanavond kan ik helaas niet langs de Baars komen.. zie'k oe dus weer niet.
 
Even over die amateurfotograaf. Kerel die werkt hier bij mijn stage die heeft een meganikon camera met dikke lens etc etc. Die wil graag een keer komen knippen. Maar dat is dus wel gewoon fotorolletjes.
Nou wil ik best deze organisatie op me nemen mits hier animo voor is. Dan zorg ik dat hij een keer meekomt op een zonnige dag en dan laat ik de foto's wel ontwikkelen en stuur ik ze rond.

Laat het maar horen.

PS. iemand vanavond(donderdag) op de baars en hoe laat?
 
ik ga deze avond ook nog een keertje richting De Baars vlamme en een paar toerkes draaien en hopen dak eindelijk menne slider den asfalt kan laten kussen
zonder brokken :) :+
 
Even over die amateurfotograaf. Kerel die werkt hier bij mijn stage die heeft een meganikon camera met dikke lens etc etc. Die wil graag een keer komen knippen. Maar dat is dus wel gewoon fotorolletjes.
Nou wil ik best deze organisatie op me nemen mits hier animo voor is. Dan zorg ik dat hij een keer meekomt op een zonnige dag en dan laat ik de foto's wel ontwikkelen en stuur ik ze rond.

Laat het maar horen.

PS. iemand vanavond(donderdag) op de baars en hoe laat?
Goed idee! Lama komen, kosten delen uiteraard.

Vanavond kan ik niet, morgen wel...
 
Maus doet op der school ook veel met fotografie. Heeft zelluf ook zo'n telecanon, vind het alleen een heel gesjouw om die mee te nemen naar de Baars. Dus haar een keer lief aankijken en slijmen en dan neemt ze da toestelletje wel een keer mee denk ik. O-)

Zie jullie morgen avond wel rond een uur of 20:30 ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Dus interesse voor een actiefoto:

-Hagasan
-Jedi
-Hetismij
-ZXRene
-Hornikx
-De Prins
-Jager 600
-...

Mogelijkheid voor regelen fotograaf:

-Hagasan
-Hetismij (wil het organiseren)
-Maus (zelf?)

Datum???

ps.Ik denk dus aan een afgedrukte actiefoto en kan dus digitaal als het een hoge resolutie is geloof ik. Die groepsfoto is misschien wel lachen om die digitaal te posten in dit topic maar die kunnen meer mensen maken.


Wie nog meer?? wie is geinteresseerd??
 
Laatst bewerkt:
moebius moet je mij nu beschuldigen ;)

Misschien kunnen we eens een leuk filmpje op touw zetten met een benzine spoor die naar fakkels toe loopt en die dan 1 voor 1 ontbranden *D moet hart van nederland toch wel mee te halen zijn, of wedden dat :)

nee voor mij even geen sparkling acties meer, toch wel link en zo zou ik het verpesten voor de anderen
 
Ikke wil inderdaad ook nog wel een aktie foto om in te lijsten. Heb er nog geen van mijn nieuwe brommer. Dus als dat geregeld kan worden heel fijn. :}
 
Dus interesse voor een actiefoto:

-Hagasan
-Jedi
-Hetismij
-ZXRene
-...

Mogelijkheid voor regelen fotograaf:

-Hagasan
-Hetismij (wil het organiseren)
-Maus (zelf)

Datum???

ps.Ik denk dus aan een afgedrukte actiefoto en kan dus digitaal als het een hoge resolutie is geloof ik. Die groepsfoto is misschien wel lachen om die digitaal te posten in dit topic maar die kunnen meer mensen maken.


Wie nog meer?? wie is geinteresseerd??

[me]Hornikx heeft interesse, astie tenminste eindelijk zijn knie aan de grond krijgt...
[/me]


Moet ik er wél zijn natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan