de Baars

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet trouwens zelf ook nog actiefoto hebben, dus ik zal maus ook wel lief aankijken en iets met het vervoer regelen ;) kan ik tenminste ook m'n oude racefoto vervangen :+
 
Was weer erg leuk op de baars, mare haga san je zei niet meer bven 200.
Ik moest aardig bij poten om je bij te houden met mijn blade tje.
Was wel effe leuk.
Weet nu ook wie wie is.
Weet niet of ik er zondag kan zijn ,vrindin wil naar de camping @#%!&%#
Volgende week weer beter weer 8-)
Zeg zxrene jij komt toch van de made kunnen we een keer samen naar de baars gaan ik kom uit kaatsheuvel.
 
Was weer erg leuk op de baars, mare haga san je zei niet meer bven 200.
Ik moest aardig bij poten om je bij te houden met mijn blade tje.
Was wel effe leuk.
Weet nu ook wie wie is.
Weet niet of ik er zondag kan zijn ,vrindin wil naar de camping @#%!&%#
Volgende week weer beter weer 8-)
Zeg zxrene jij komt toch van de made kunnen we een keer samen naar de baars gaan ik kom uit kaatsheuvel.

Ja ik kom uit "de May". Dan kan ik inderdaad langs kaatsheuvel rijden ja!
 
Was weer erg leuk op de baars, mare haga san je zei niet meer bven 200.
Ik moest aardig bij poten om je bij te houden met mijn blade tje.
Tja ff gezondigd idd maar ja, was jouw schuld jij begon :P :P ;) Aardig bijpoten? Ha, ik kwam je gewoon voorbij man! :P ;)
haha... was wel cool... 8-) .
Vond het een bijzonder gezellige avond, Capoerist tof dat je foto's hebt gemaakt, hoop dat ik er ook ergens op sta en als je ze ontwikkeld hebt willen we ze graag van je overnemen of zo, en je kosten vergoeden uiteraard :) . De gescande versies moet je maar een keer linken in dit topic of zo he? tnx in Advance.

Hornikx, je weet inmiddels hoe "het" erbij staat... ziet er netjes uit, nog een tikkie harder en meer ernaast dan komt het goed met de knie.
Zelfde geldt voor Hetismij, maar als ik jou was zou ik ook de lijn van de vluchtstrook aanhouden hoor, wel zo safe en zeker sneller. En dan kom ik ook niet meer binnendoor voorbij ;) .

En Joris, tja.. koelvloeistof kwam er met bakken uit, automobilisten achter hem slipten over de drek, Joris trok rollende burnouts met waterdamp van het nat.. ;) nou ja in my dreams dan. Er zat een klein beetje koelvloeistof achterop het blok, ff de slangenklemmen checken. (Chief en RedBullMan bedankt voor het snelle oog.. :} : }) .

Edit [2]: nog een typo (Haga zit aan het bier ;) )
 
Laatst bewerkt:
@Haga-san: :+

Capoerist, ik ben benieuwd naar je foto's. Laat me ff weten als ik er mooi op sta ... met de kosten komt het wel goed. :}
 
Was weer erg leuk op de baars, mare haga san je zei niet meer bven 200.
Ik moest aardig bij poten om je bij te houden met mijn blade tje.
Was wel effe leuk.
Weet nu ook wie wie is.
Weet niet of ik er zondag kan zijn ,vrindin wil naar de camping @#%!&%#
Volgende week weer beter weer 8-)
Zeg zxrene jij komt toch van de made kunnen we een keer samen naar de baars gaan ik kom uit kaatsheuvel.

JE hebt nu pas een vriendin toch?
en begint nu al jou leven te lijden.
PAS OP.
 
De baars = :}
Bedankt Nijntje en Tuupke voor de terug rit,
en ik schrok wel ff toen blue-blade voorbij
kwam vliegen. Mooie wheely's trouwens en Tuup ook.
Had trouwens weer panne, olieaftapplug verloren.
Dus motortje achterop de aanhanger en morgen ff
olie halen en 'n pluggetje.

See ya on tha Baars MZZL'Z Spank en Jesje.
 
De baars = :}
Bedankt Nijntje en Tuupke voor de terug rit,
en ik schrok wel ff toen blue-blade voorbij
kwam vliegen. Mooie wheely's trouwens en Tuup ook.
Had trouwens weer panne, olieaftapplug verloren.
Dus motortje achterop de aanhanger en morgen ff
olie halen en 'n pluggetje.

See ya on tha Baars MZZL'Z Spank en Jesje.

Mogen wij ff weten waar je die olie bent verloren??????

Mooi klote voor je.
 
Op vrijdag 18 april 2003 19:35 schreef rrr1 het volgende:
Ik probeer zondag weer, als jullie dan even laten weten hoelaat jullie gaan dan probeer ik er ook te zijn (jullie zijn mrwheelies, Jedi en zxrene)

zie je wel, je vind me niet lief :( ;)
 
Tuupke, Nijntje en Spankie, jullie zijn wel erg kort geweest dan of niet, ik ben 40min weg geweest en heb jullie niet gezien daardoor..
Ach ja, never mind.

De zomeravonde zijn weer begonnen!!!!
Maar wel naar de carpoolplek volgende keer....
 
De zomeravonde zijn weer begonnen!!!!
Maar wel naar de carpoolplek volgende keer....

Als het zo door blijft gaan dan komt er geheid shit van. Nog ff dan gaat "De Baars" aan zijn eigen populairiteit ten onder en dat kan volgens mij nooit de bedoeling zijn. Als jullie met z'n allen je rondjes willen blijven draaien op de Baars zul je denk ik toch echt naar een alternatieve plaats van samenkomst moeten kijken. De carpoolplaats bij "d'n Druif" is dan misschien alvast wat.
 
Ik ben het met allebei eens :9

Met Spocky ook nog ff gehad over de situatie zoals ie nu is, en dat als het zo doorgaat,we straks ook niet meer op de baars kunnen blijven rijden.
Er moet dus echt iets veranderen.

We doen nu 2 dingen verkeerd, 1.) we staan met z'n allen bovenop het viaduct (waardoor we anderen afleiden)We kunnen dus beter op de Carpool gaan staan, uit het zicht.
2.) Er wordt veel te hard gereden op de snelweg waardoor er links en rechts wordt ingehaald, de automobilisten over de zeik gaan en de politie bellen.
Hard op de uitvoegstroken dus met een knietje aan de grond }) , en de rest van de weg gewoon normaal rijden. :]

Dit lijkt mij de enige oplossing om voorlopig nog ff onze rondjes op de Baars te blijven maken.

Tot zondag dan..........op de Carpoolstrook

Beter had ik het niet kunnen zeggen
 
Hopen dat zondag dus iedereen bij de carpoolplaats stopt...

Zou het jammer vinden als er straks niet meer fatsoenlijk gebaarsd kan worden '(
 
ben deze week 3 keer geweest, en ik denk dat je er doordeweeks met een mannetje of 10 /15 rustig kunt staan rond een uurtje of 8 / 9

the problems komen op dagen als zondag (of wanneer er een stel gekken van een of andere internetsite met zijn 50gen afspreken *D )
 
ben deze week 3 keer geweest, en ik denk dat je er doordeweeks met een mannetje of 10 /15 rustig kunt staan rond een uurtje of 8 / 9
NEEEEEEEE!!!! Dat moeten de we dus eigenlijk NIET meer doen...!!! Het is het logischste om op de brug te stoppen, dan zie je gelijk of er iemand anders is enz, maar ook met 15 man mag je er gewoon NIET staan..
Het schijnt dat als de politie de straatracers (auto's) bij oa. de Hornbach onder controle heeft, de prioriteit naar De Baars zal gaan.
Jij zin je spullen in te leveren straks?? :(

Spocky bedankt voor je coulance en positieve manier van oplossen, hopelijk werkt het ook.. misschien een idee voor de politie om ook gewoon consequent te zijn en als er andere agenten komen, dat ze de motorrijders gewoon naar de carpoolplek sturen? Als een soort van try-out..?
 
Nee heb al 6 jaar het selde mokkel ,nix mis mee ben namelijk altijd gevloge en nooit zeure.
Maar ik heb een voorsesoen plaatsje op de roompot in kamperland en ben daar al 1 keer gewees.{om de caravan weg tebrengen}.
Maar ook een leuk ritje hoor.
Ben gewoon van de week weer op de baars. :]
JE hebt nu pas een vriendin toch?
en begint nu al jou leven te lijden.
PAS OP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan