De Baars

ZXRené

MF veteraan
27 feb 2002
4.939
1
Geertruidenberg
Hoi allemaal,

Ik heb afgelopen tweede pinksterdag voor het eerst het knooppunt de Baars gereden en dat is me heel goed bevallen kan ik zeggen. Ik had het leren pak van een vriend van me geleend en heb meteen in twee dagen een paar goede kneedowns gemaakt :9~ . Zeker op dit "circuit" is dat goed te doen. Nu zelf nog een pak.
Maar wat ik eigenlijk wou vragen is wie er nu eigenlijk van het motor-forum vaak op dit knooppunt te vinden is, gewoon even uit nieuwsgierigheid.

Mzzl,

ZXRené
 
Ha die rené!

Heeft de route beschrijving geholpen?

Ik was er niet, maar ben er wel een ste vinden, samen met velen anderen....

greetzzr!
 
Ik ben er ook al 1x geweest met HagaSan en daar heb ik Poca en Rico gezien. Ik vind het alleen jammer dat die bochten zo ver uit elkaar liggen daar. :]
 
Ook ik ben er tweede pinksterdag geweest. Eerst s' morgens rond acht uur en s'middags nog ff rond 14.30 uur. Gewoon ff lekker staan babbelen.
 
volgens mij ligt er nu olie
helldesker had er nix van gezien maar ik bespeurde in de eerste bocht aan de binnenkant olie en in de buitenbocht veel steentjes
het gaat om de de eerste bocht naar eindhoven toe als je de snelweg opdraaid.
 
wavey.gif
 
Ha die rené!

Heeft de route beschrijving geholpen?

Ik was er niet, maar ben er wel een ste vinden, samen met velen anderen....

greetzzr!

he Joel,

Jazeker, die heeft goed geholpen, maar eigenlijk was het ook zeer makkelijk te vinden.
Echt, ik vind het een paar wereld bochten!! Zeker na die paar kneedowns.
Ik baal nu echt dat ikzelf geen leren pak heb!!

Groeten,

ZXRené
 
Ik kom er bijna elke dag. ( met het koekblik om van en naar mijn werk te gaan.)
Met de motor pas een paar keer geweest. Laatste keer was vorig jaar met M-F...
 
En ikke dus, zoals The Saint al zei. Mooie bochtjes, en lekker gezellig *D .

alleen hoop ik dat iedereen een klein beetje normaal blijft doen, want anders is het een kwestie van tijd dat de COPS echt moeilijk gaan doen. Nu zijn ze nog behoorlijk mild en coulant 8-) . Maar als we met 200+ door blijven wheelyen en zo.. '(

Dus hou het een beetje netjes tegelijk! En niet met de auto stoppen op het viaduct!

Grtzz HagaSan. Die graag nog lang "op Baars vist" :]
 
het is nu wel oppasse geblazen op de baars er zijn gisteren al weer bekeuringen uitgedeelt voor het stilstaan op de brug ze beginnen ook daar te zeiken als je daar staat kost het je € 40
 
isset iedere dag als het goed weer is feest op de baars???

zou wel eens willen komen kijken...

zal wel gelachen worden als ik daar met mijn onaangetaste kneesliders verschijn ;(
 
isset iedere dag als het goed weer is feest op de baars???

zou wel eens willen komen kijken...

zal wel gelachen worden als ik daar met mijn onaangetaste kneesliders verschijn ;(

Thuis ff met de vijl erover heen }) ;)
Moet je er alleen wel aan denken dat je het in de juiste richting vijlt en ze weer goed opplakt })
 
Terug
Bovenaan Onderaan