de balans tussen supersport en toer...?

Kaboom

MF'er
1 jul 2001
144
0
Na hefftige search voor een passende fiets (mooi, rap en toch niet zo'n race-achtige uitstraling) uiteindelijk beland bij de HONDA dealer. Aldaar een :] gemaakt op een S.Blackbird... wat denk ie... :9 . Tjeemig de peemig hij is C 8-) 8-) L , solide, soepel, vlot (lees: snel) en toch een tikkie elegant. kortom ik moest :} voor deze ervaring en tegelijkertijd ook bezwijken voor mijn twijfel tot aankoop.
Ik twijfel alleen nog over een extra alarm (spyball). Er zit nl standaard al een verzekerings gekeurd start onderbrekings systeem op . Hij gaat aan 2 kettingen vast aan mijn gevel dan wel in mijn tuin.
Zelf denk ik dat het wel genoeg is ........... wat denk u :?
kan ik dan rustig gaan :z
 
Velen van u zijn verbaasd over een posting van de super blackbird op een "tour" forum. Echter als ik het testrapport bekijk op motomaniacs, dan staat deze bike onder de tourmotoren *D
vandaar........
 
Sterker nog, kijk eens op de webpagina van honda en verbaas uzelve onder welke categorie HONDA zijn Super Blackbird plaatst!!!!! 8-)
 
Ik heb deze nu ook 2 weekjes, het is (net als de VFR) gewoon een uiterst sportieve tourfiets....... :?

Maar....ik heb hem 2e hands (5800 km, 9 maandjes oud) gekocht, en er zat al een spyball op. Prima alarmpje. Maar volgens mij eist de verzekering toch echt een TNO-goedgekeurd alarm, met inbouw-certificaat.
En hoe goed dat HISS-systeem ook is, dat accepteren ze volgens mij niet wegens het ontbreken van een certificaat / TNO-keuring.....

Jammer maar helaas: dat kost je een rug extra!

Leker fietsje trouwens....... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan