de ballen, alleen voor heren

Status
Niet open voor verdere reacties.

cloudstormer

MF'er
5 feb 2006
61
0
Rotterdam
Paar jaar niet gereden en nu valt me weer het volgende op.
M'n ballen schieten naar binnen. Als ik m'n kont wat naar achteren duw, bijna op de buddy, dan gaat het wel weer even, maar aangenaam is anders.
En bij langere ritten afgeknelde bloedsomloop naar de rest van hetzelfde onderdeel.
Zijn al die zadels zo ergnomisch slecht of ligt dat aan mij?
Grapjes mag, maar echte oplossingen ook! :]
Mischien leest er wel een arts mee op dit forum!
 
Rij je met textiel of leer.

Kan zijn dat je buddy iets te glad is, kun je een stuk in laten zetten om het wat stroever te maken (in de buddy, niet in je ballen)
 
Nou, ik had eerst VX800 nu GS500, weliswaar beide Soes, maar op de soes heb ik later een ander zadel gezet, mooi leer. Nee, dat is het niet.
 
Paar jaar niet gereden en nu valt me weer het volgende op.
M'n ballen schieten naar binnen. Als ik m'n kont wat naar achteren duw, bijna op de buddy, dan gaat het wel weer even, maar aangenaam is anders.
En bij langere ritten afgeknelde bloedsomloop naar de rest van hetzelfde onderdeel.
Zijn al die zadels zo ergnomisch slecht of ligt dat aan mij?
Grapjes mag, maar echte oplossingen ook! :]
Mischien leest er wel een arts mee op dit forum!
Zit je broek niet gewoon te strak?
 
Als in;

schieten onder je kont door...
of kruipen terug naar waar ze ooit vandaan gekomen zijn ?

Misschien zit je iets te dicht bij de tank ?

(euh...elastiekje om de handel ? :X )

Grtzzz Simon. 8-)

[edit] Ik heb een VX 800... geen last van [/edit]
 
En dan schieten ze naar binnen, lekker laten zitten.

Zitten ze ook niet in de weg en die misselijkheid daar wen je wel aan.
 
Ik heb een leren broek die een speciale inkeping heeft ter hoogte van de edele delen :Y . WH heet het model dacht ik :Y .

Gewoon om vragen op de motorbeurs bij de stand van Alpine-Stars :Y .
 
zelf gebruik ik duc-tape, in iedere broekspijp een bal en ze kunnen niet meer wegschieten

of een grote cockring nemen en die achter je ballen klemmen, kennen ze ook niet naar binnen
 
Ik deed het eerst met een stukkie van een oude autoband, welke ik plaatste tussen m'n benen. Op die manier bleef het leer bol staan, waardoor alles lekker "los in de tas" zat. :)

Die broek die ik nu heb bevalt overigens wel beter hoor :Y .
 
zelf gebruik ik duc-tape, in iedere broekspijp een bal en ze kunnen niet meer wegschieten

of een grote cockring nemen en die achter je ballen klemmen, kennen ze ook niet naar binnen

Ik was altijd in de veronderstelling dat jij daar lege mosselschelpen voor gebruikte :?


De volgende vraag is dan waar je die mosselschelpen wel voor gebruikt :?
 
Ik deed het eerst met een stukkie van een oude autoband, welke ik plaatste tussen m'n benen. Op die manier bleef het leer bol staan, waardoor alles lekker "los in de tas" zat. :)

Die broek die ik nu heb bevalt overigens wel beter hoor :Y .

Ja lekker rijden in een broek met lipjes
|(
 
Ik zal eens kijken of ik het met een foto kan verduidelijken, want ik ziet de misvattingen gewoon ontstaan -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan