de ballen, alleen voor heren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger, op de vx800 was ik km vreter met verre vakanties naar buitenlanden. Het probleem was toen ernstiger dan nu.
Woon-werkverkeer Rotterdam, tussen de auto's door effen op en neer door de stad, ook voor m'n werk. En heel af en toe Bosschenhoofd (bij Roosendaal) v.v.

Maar misschien is het een oplossing ze zo mee te nemen (zie volgende bericht).

Verder hoorde ik nog niemand over afknellen bloedsomloop. M'n pik gaat eerst een beetje tintelen, daarna merk ik er eigenlijk niet zoveel van, behalve als ik ga verzitten of bij het afstappen. Dan begint het bloed weer beetje te stromen.

Ik heb wel eens gehoord dat een erectie niet langer als 20 minuten zou moeten duren, maar dit (tegenovergestelde) lijkt me toch ook niet best.
Zo zie ik er dan ongeveer uit na het afstappen: :+

Trouwens, in de arbo-wereld pak je eerst de oorzaak van het probleem aan (bijvoorbeeld luidruchtige machines isoleren) en daarna pas het gevolg (gehoorbeschermers). Dus, motorfietsfabrikanten, hebben jullie testrijders hierover nog nooit wat gezegd? Of hebben "we" het daar niet over, want daar hoor je het niet over te hebben?
 
Test(ikel)

full
 
Wat een topic hahaha

Is je zadel nooit met cockpitspray oid ingespoten dat hij daarom te glad is en je met je noten tegen de tank glijdt ipv blijven zitten op 'veilige' afstand?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan