De banaantheorie: hoe haal je je examen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nog (bijna) nooit van mijn leven een banaan gegeten, maar ben ook nog nooit voor een theorie of praktijk examen gezakt.
Tentamens uitgezonderd, maar dat kwam niet door de zenuwen..... })
 
Ik at voor mijn examen, die ik een keer haalde, een familiezak Duivis® borrelnootjes.

Zou dat hebben geholpen :?

Ik denk het wel. Provençale of Oriëntal? Die laatste werken het beste als je ook praktijkles hebt gehad op een Yamaha of Honda.

En ik kan het weten, want ik vreet die dingen ook bij het leven en was in 1x geslaagd voor theorie.

Bananen eet ik niet zo veel, dus dat kan voor mij nooit de verklaring zijn geweest.

- snotlap -
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet hoe het hier zit met banaanvragen, maar daar heb je over het algemeen modjes voor.
 
er is maar 1 echte oplossing voor zenuwen:

jack_daniels.jpg.jpeg
 
Bij AVD banaan gegeten (kreeg niets anders door m'n keel) en.... geslaagd!!! (Maar of het aan die banaan ligt of aan het propolalalalalalalanol-pilletje?? :+
 
Laatst bewerkt:
De eerste keer dacht ik niet aan de banaan en ben ik gezakt. De tweede keer besloot ik om ook maar eens zo'n banaan in mn mond te stoppen en je raad het al! Geslaagd 8-)

Het ligt er overigens wel aan of de banaan een beetje vers is :Y

Dan snap ik al wiens banaan jij in je mond hebt gestopt dat je ineens geslaagd was.

sorry, open deur vroeg erom ingetrapt te worden

;)
 
Ik denk dat het komt doordat de banaan vanaf zijn geboorte al krom ligt. Net als de examenkandidaat krom heeft moeten liggen om het Atje te bemachtigen.

Ik zie dus een wetenschappelijk verband en vermoed dat mede dankzij deze gelijkenis de banaan en de rijders in zekere zin gelijkgestemden zijn. Dat geeft een zekere rust en een grotere slagingskans.
 
Ik denk dat het komt doordat de banaan vanaf zijn geboorte al krom ligt. Net als de examenkandidaat krom heeft moeten liggen om het Atje te bemachtigen.

Ik zie dus een wetenschappelijk verband en vermoed dat mede dankzij deze gelijkenis de banaan en de rijders in zekere zin gelijkgestemden zijn. Dat geeft een zekere rust en een grotere slagingskans.

_O- *O*
 
Dan snap ik al wiens banaan jij in je mond hebt gestopt dat je ineens geslaagd was.

sorry, open deur vroeg erom ingetrapt te worden

;)
Zeg, ben je in de kerk geboren ofzo? Doe die deur eens achter je dicht..
 
Ik had gehoord dat als je een goeie rijschool had, dat je je uberhaupt geen zorgen hoeft te maken om het examen en dat je dus zonder banenen kan slagen. Maarja, een banaan eten kan nooit kwaad. Whisky daarentegen zou een discussiepunt kunnen vormen...
 
Banaan geeft energie, maarja! Psychologisch effect van de banaan is wellicht ook van invloed, misschien geeft die een placebo effect. :Y

Daarnaast; misschien is het wel zo dat je zakt, vervolgens woest op MF naar wondermiddeltjes gaat zoeken, de banaan-theorie vind, deze uitvoert en slaagt, of het daarna ligt dat je voor de 1+x'de keer examen doet of aan de banaan.. Ik denk aan het feit dat je meer ervaring hebt en de spanning van het examen wellicht wat minder geworden is. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan