De banaantheorie: hoe haal je je examen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister mijn AVD gehaald en natuurlijk vooraf een banaan gegeten, al was het alleen maar om de banaantheorie te kunnen testen. De banaan heeft me in ieder geval niet tegengewerkt, maar het kan ook aan de überrelaxte makkelijke examenroute hebben gelegen *D

Morgen snel mn roze pasje ophalen en gaaaaan met die.... ehh juist.... ;)
 
Gister mijn AVD gehaald en natuurlijk vooraf een banaan gegeten, al was het alleen maar om de banaantheorie te kunnen testen. De banaan heeft me in ieder geval niet tegengewerkt, maar het kan ook aan de überrelaxte makkelijke examenroute hebben gelegen *D

Morgen snel mn roze pasje ophalen en gaaaaan met die.... ehh juist.... ;)

Nou, gefeliciteerd dan maar, en veel veilige kilometers gewenst.
En pas op, ook bij motorrijden is een bananenschil genoeg om weg te glijden.
(Mijn ervaring is met zo'n kwart-liter plastic melkbekertje dat al platgereden was,
ik bleef wel overeind maar het voorwiel stapte flink opzij.)
 
Vandaag gezakt voor mijn AVD. ;(

Twee bananen gegeten zelfs. Een bij het ontbijt en een voor ik op de motor stapte. De les voor het examen ging heel relaxed en zo goed als foutloos. Eerste deel van het examen ging ook nog wel. Toen was die banaan opeens uitgewerkt. Ik raakte in een rare situatie terecht, voorgesorteerd in de verkeerde strook en reed door rood... en daarna nog een keer. -O-

Over vier weken tweede poging. Dan nog maar een extra banaantje vlak voor het examen. *D
 
Conclusie: Een verkeerde dosering bananen beïnvloed je zicht/inschattingsvermogen _O-

Maar voor de volgende keer uiteraard véél succes gewenst :Y
 
Heb gehoord dat een vers blaatje sla in je helm leggen voor je hem op doet beter is.
Zelf ben ik trouwens geslaagd zondr dit soort hulpmiddelen.

bigscale
 
Nee nee nee, je moet ook niet twéé bananen eten voor je examen, maar slechts één! Anders werkt het natuurlijk niet.

Maarre... vervelend dat je gezakt bent zeg. :(
 
Of een glaasje pisang ambon ;)

Maar ga de theorie zeker testen 12 juli! En als ik weer dezelfde examinator als vorige keer heb, dan leg ik vast een schilletje klaar op de trap van het CBR...
 
Tweede keer AVD examen geslaagd: keelontsteking, antibiotica kuur, ibuprofen en kauwgom voor onderweg..
 
Of een glaasje pisang ambon ;)

Maar ga de theorie zeker testen 12 juli! En als ik weer dezelfde examinator als vorige keer heb, dan leg ik vast een schilletje klaar op de trap van het CBR...

het kan wel natuurlijk, ik had ook de 2e x de zelfde examinator als de 1e x. Word je niet blij van, aangezien de 1e x mijn instructeur nogal pissed was dat ik gezakt was en hem de strengste vond van allemaal...maar het voordeel was wel dat ik precies wist wat hij wou zien!
 
Na het lezen van dit topic moest ik vandaag de banaantheorie wel testen.
Vlak voor mijn theorie-examen een banaan gegeten en geslaagd.

Het werkt dus echt ;)
voor het AVD examen ook maar een banaan eten dus *D
 
Ook ik heb vandaag Mede door de voor vele onder ons bekende: "Banaan Theorie" Mijn Atje gehaald *D *D

Maar wat zwaar kut dat ik nu NOG een hele week moet wachtten voor ik mag knallen.. -O-
en jaaa ik weet het je kan hem versneld aanvragen maar het heeft allemaal wel genoeg gekost.
en ik gun het ze gewoon niet die 40 euro extra die luie ambtenaars. als je ze geld laat zien kan het ineens wel snel :N duss dan maar weekje wachtten nog :/

Echt heel stom eigenlijk want in de computer staat vanaf morgen dat ik mijn rijbewijs heb dus dat zou de politie ook moeten kunnen zien dan in hun systeem lijkt mij... heel flauw dat ze je niet een tijdelijk 'bewijs' van slagen of iets dergelijks geven bij het cbr.

:W :W :W agggg volgende week zit ik zo: :] :] :] :] met een *D
 
Ook ik heb een geel rakkertje op voordat ik aan men examen begon en ben in 1x geslaagd! :}

Schitterend. En wie houd er nou niet van bananen? :+
 
ik dacht dat je een joint moest roken op relaxed te worden voor je examen :+ :?


In de schil van bananen zit ook een stofje dat je rustig maakt.

Dan moet je de resten van de schil van de banaan afschrapen en de schil bakken in de oven, dat spul moet je verkruimelen en oproken.
 
Tussenstand van deze kant,

4 Keer praktijk, B, C, A AVB en A AVD,
3 keer theorie, B, C, en A

7 x geslaagd bij eerste examen, allen zonder Banaan,



\\ Rene
 
Vandaag gezakt voor mijn AVD. ;(

Twee bananen gegeten zelfs. Een bij het ontbijt en een voor ik op de motor stapte. De les voor het examen ging heel relaxed en zo goed als foutloos. Eerste deel van het examen ging ook nog wel. Toen was die banaan opeens uitgewerkt. Ik raakte in een rare situatie terecht, voorgesorteerd in de verkeerde strook en reed door rood... en daarna nog een keer. -O-

Over vier weken tweede poging. Dan nog maar een extra banaantje vlak voor het examen. *D

Okee, ik weet nu waar het probleem zat. Ik had die banaan gegeten voor het voorrijden. Daarom ging die les ook zo lekker. Gisteren bij de tweede poging heb ik hem bij het CBR vlak voor het examen opgegeten. Super relaxed ritje gemaakt met de examinator erachteraan, en GESLAAGD. *O*

Conclusie: banaan vlak voor het examen helpt :Y , banaan op ander tijdstip werkt tegen. :N
 
JAAA, het werkt! Voor het examen nog even een lekkere chiquita verorberd en het A-tje is binnen! Dit ondanks het feit dat het nou niet echt een koninginnerit te noemen was... En nee, de examinator heeft me niet zien eten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan