de beste 600 is gekend

Op zaterdag 03 mei 2003 00:08 schreef Kawaroen het volgende:Ik heb meerdere groenen zien rijden en Arno ook.Supergave huil uit die airbox, was absoluut het mooiste geluid van alle motoren die voorbij kwamen. Of het te luid voor Zolder was... blijkbaar niet want de 636'jes hebben er de hele tijd rondgereden.
Reden zij "vol" langs de geluidspostmeting?.
 
Bwoehahahahahahahah!!!!!!!

Dan ken jij de mensen op dit forum nogniet! Groen heerst man, R1 of R6 daar rijdt gvd de halve wereld toch al op! Kun je het niet hebben dat de ZX6R zoveel beter is dan de R6?

Goed argument wel. Geen ZX6 kopen, want Theo vindt hem lelijk, DUS krijg je er bij inruil weinig voor terug! Man ik heb hiervoor een ZX6R uit 2001 gehad en daar kreeg ik meer voor terug dan ik dacht, en hoefde niet eens zoveel bij te lappen voor een nieuwe! NIEUWE KAWA ZX6R JA! |(

Het zijn wel de grootste schreeuwlelijks op dit forum ja :+

Maar ff over de motoren, als je die percentages bekijkt zit alles boven de 90%. Waar praat je nu eigenlijk nog over? Kopen wat je mooi vind, hard rijden doen ze allemaal (en de Honda's blijven de races winnen ;) )
 
kheb ook en zwarte ze, normaal vind ik en kawa mooist staan in groen
maar deze is echt wel vet ze int zwart, kzal binnenkort is enkele fototjes plaatsen achterspatbord is weg en de richtingaanwijzers
 
Je verkoopt flauwekul, ik heb er duidelijk bij gezet dat het mijn persoonlijke mening is,
iedereen moet vooral kopen wat hij/zij mooi of goed vind en hoeft natuurlijk geen rekening te houden wat ik daar van vind!
Ik kan het overigens heel goed hebben dat kawasaki nu de beste is ,maakt mij helemaal niks uit want ik koop zelf geen 600
en ja, op een blauwe r1 of 6 rijdt de hele wereld, omdat bijna iedereen het erovereens is dat ze mooi zijn,
Als iedereen de kawa mooi vind, rijdt heel nederland volgend jaar op een groene
En heb ik weer een heel aparte blauwe ,dus ga vooral je gang

Volgens mij Theo ben jij de gene die flauwekul verkoopt :9
Ten eerste geef jij een mening die naar jou idee door iedereen gedeeld wordt
En met dat groen heeft iedereen het onderhand ook wel gehad. Omdat de meeste motorrijders het niet de mooiste vinden,
toch knap dat jij de mening van iedereen weet :9
En als tweede ligt de ZX6R goed in de handel ook de voorgaande modelen, ik denk dat jij hier in de war bent met de ZX9 die helaas wat ondergewaardeerd wordt '(
Ten derde nog even mijn mening:iedereen vindt de R1 en R6 mooie fietsen maar dan wel in het rood :P
 
Op zaterdag 03 mei 2003 17:23 schreef Crawl het volgende:iedereen vindt de R1 en R6 mooie fietsen maar dan wel in het rood :P
Ikke niet, dus niet iedereen. En naar mijn mening rijden er meer blauwe r6ssen rond
 
Als we allemaal nou gewoon lekker gaan rijden wat we mooi vinden dan is iedereen blij en blijven we lekker ouwehoeren over de techniek en wat er nog allemaal aan verandert kan/moet worden!

Over smaak valt toch niet te twisten hehehehhehe

Groetjes Jeffrey :P
 
Op zaterdag 03 mei 2003 12:31 schreef superfrog het volgende:
Kun je het niet hebben dat de ZX6R zoveel beter is dan de R6?

Je had de KicXstart nog niet gelezen dan? De beste testredacteurs/coureurs van de toonaangevende magazines hebben zich gebogen over welke supersport de beste is in zijn segment en dat was dus niet de ZX6R!

Viel me trouwens tegen dat de Kawa maar 1,5 pk meer levert dan de Honda ondanks het voordeel van 37 cc. Mogelijk ligt het aan de spreiding. Volgens de test is hij zo snel omdat hij veel korter gegeared is dan de anderen, tja...

Mooi dat ie eindelijk injectie heeft en als enige een USD voorvork, het iele achterbrugje is weer minder en dat geldt helemáál van de tellers, die hadden ze beter bij Honda kunnen jatten, het lijkt wel een duikklok!

Begrijp me goed, ieder mag hier zijn persoonlijke mening geven en over smaak valt nu eenmaal niet te twisten :} .
 
Op zaterdag 03 mei 2003 19:30 schreef Blade10 het volgende:Het lijkt wel een duikklok!

Begrijp me goed, ieder mag hier zijn persoonlijke mening geven en over smaak valt nu eenmaal niet te twisten :} .
En dat is maar goed ook,stel je voor ..............allemaal op een ZX636(2003).
Dat cockpitje vind ik juist erg fraai....maar ja dat is iets persoonlijks :X


Ik vind die Honda wel erg duur hoor,voor maar een 600 :Z
 
je snapt het nog altijd niet he, 1.5pk verschil my ass
onder de 9000rpm is het 18pk verschil, de kawa heeft en zeer gespreid vermogen
en voor iets minder geld heb je +37cc,radiaale remmen, omgekeerde voorvork, en meer geavanceerde teller en het blok komt uit het vorige model dus de kwaliteit is bewezen.
 
Een ding wat me hier opvalt....
Hoe kan het dat hier op dit forum zoveel kawafielen zijn als ze op de weg in de minderheid zijn :?
Snappiknie...
Monkey see, monkey do? })

Valt me ook nog op dat niemand hier met de engelse PB 600-shootout schermt, welke normaal zo geliefd is }) :X

Voor de rest wil ik me niet in deze discussie mengen... O-)
 
Geweldige fietsen die nieuwe kawasaki's!
De snelste, de mooiste en man wat zijn ze mooi in dat prachtige kawaGroen!
Ik wou dat ik er het geld voor had, dan kocht ik er meteen twee!
Zo goed jongens?
 
En dat is maar goed ook,stel je voor ..............allemaal op een ZX636(2003).
Dat cockpitje vind ik juist erg fraai....maar ja dat is iets persoonlijks :X
Ik vind die Honda wel erg duur hoor,voor maar een 600 :Z

Smaken verschillen gelukkig, persoonlijk vind ik de tellerpartij van een CBR600RR erg mooi verzorgt (met zelf een benzinemeter, ook wel nodig!) t.o.v. het simpele tellertje bij de ZX636 die al de data vast niet tegelijkertijd zal tonen maar het is goed dat er zoveel smaken en modellen zijn. Een ding moet je de Kawa nageven, ze zijn het meest vasthoudend aan hun huiskleur gifgroen...

Als iedereen dezelfde bike kiest krijg je een "Astra/Golf" effect, helaas zien de R1/R6 of GSX-R600/750/1000 modellen er op het eerste gezicht gelijk uit waardoor je de indruk krijgt dat iedereen met dezelfde fiets rijdt, overigens NIETS te nadele van de kwaliteit!!! Gelukkig is dat bij de CBR600F/S en RR t.o.v. de Fireblade nooit geweest, het is een totaal ander model.

De Honda CBR600RR is inderdaad nogal prijzig in zijn klasse, net als de GSX-R1000 in zijn klasse. In het geval van de Honda krijg je dit prijsverschil bij inruil méér dan retour dus, big deal :} .
 
Man ik heb hiervoor een ZX6R uit 2001 gehad en daar kreeg ik meer voor terug dan ik dacht, en hoefde niet eens zoveel bij te lappen voor een nieuwe! NIEUWE KAWA ZX6R JA! |(

Hoeveel moest je bijbetalen? Ik heb ook een 2001 ZX-6R en als het nou erg weinig is, dan ben ik misschien ook wel in voor een nieuwe.
 
Hoeveel moest je bijbetalen? Ik heb ook een 2001 ZX-6R en als het nou erg weinig is, dan ben ik misschien ook wel in voor een nieuwe.
Ik had precies dezelfde als jij, alleen was mijn LeoVince ovaal 8-) Ik moest iets minder dan 3k bijlappen. Vond ik meevallen.
 
Op zaterdag 03 mei 2003 22:44 schreef Blade10 het volgende:Smaken verschillen gelukkig, Als iedereen dezelfde bike kiest krijg je een "Astra/Golf" effect, helaas zien de R1/R6 of GSX-R600/750/1000 modellen er op het eerste gezicht gelijk uit waardoor je de indruk krijgt dat iedereen met dezelfde fiets rijdt, overigens NIETS te nadele van de kwaliteit!!! Gelukkig is dat bij de CBR600F/S en RR t.o.v. de Fireblade nooit geweest, het is een totaal ander model.

René, wil je a.u.b. een R1 qua uiterlijk NOOITmeer vergelijken met een Gixxer :(
Ik weet dat smaken verschillen maar ik weet ook zeker dat je hier over 2 héél verschillende "gezichten" praat !

})
 
Terug
Bovenaan Onderaan