de beste betaalbare 25kw motor

De best betaalbare 25kw of de beste 25kw die betaalbaar is? Ligt eraan. Wat je uit wil geven en waarvoor je 'm wilt gebruiken. Maar dat had je zelf niet kunnen verzinnen natuurlijk. Denk dat de standaard 500's (GS, ER, CB) iig errug betaalbaar, betrouwbaar en goedkoop in onderhoud zijn. M'n NX2,5 werkt goed zat, kost geen kont en zuupt erg weinig, maar is het de 'beste' 25KW? Nee? Ok.
 
Ik denk een gs 500 E, die zie je heel veel zijn goedkoop, en volgens mij ook niet heel erg duur in het onderhoud
 
met 25 kw is alles een tourer :P


Lol :9

Wat dacht je hiervan:
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_kawasaki/41587593.html?return=eJwlilEKAiEUAO%2By4H6qT7MlRaJuIrWgaOtDhbaiu6f0NzOM06A%2FQXNTNUihp7q6cvPGt4aasZhx3ejDldgwOdcq3RL7LxQ9nvdkYb5X2zKRFyDymlqHd8CB%2B2gg4LQMe3VTsBxBdYvPse2FCCX4gfOecg29iRktTOb7A0saLU4%3D&df=1&fta=

Lijkt me wat beter dan de rest ;) Als je goed zoekt zijn de ZXR400's best te vinden voor 2000. Moet je natuurlijk wel goed opletten dat het geen wrak is ;)

P.S. Hoe kan ik een link even normaal posten? HTML code werkt niet :?
 
Laatst bewerkt:
Als er een goedkopere 25kw motor te vinden is dan een gs500e, qua totaal kosten plaatje (dus incl aanschaf,verzekering,onderhoud,verbruik,ect), dan heb ik een foutje gemaakt vorig jaar :P
 
Lol :9

Wat dacht je hiervan:
Lijkt me wat beter dan de rest ;) Als je goed zoekt zijn de ZXR400's best te vinden voor 2000. Moet je natuurlijk wel goed opletten dat het geen wrak is ;)

Lijkt me een gevalletje schademotor vanwege helemaal zwart, geen stickers etc.
Hoeft natuurlijk niet, maar meestal wel. En een 17 jaar oud hok ga je toch niet kopen voor dat bedrag ?
 
maar die gs'jes wat ik zie hebben allemaal geen kuip en zijn dus niet egt racers en dat wil ik toch echt wel hebben maar ik zit hard tedenken voor zxr 400 al1 ik wil niet zoon oud ding 8-)
 
hahahah jaah, nou de cbr600f is nou niet echt bepaald een tourer. Ik noem het altijd zo, een racer met een wat comfortabelere zithouding, want het is zeker wel een racemodel. kijk maar naar mijn plaatje, dat is er eentje die ik bedoel. En heey voor 2000 euro moet je ook niet al teveel eisen hebben, want je koopt er geen GSX-R600 begrensd van uit 2001. de cbr600f is een mooie fiets, rijd goed op lange afstanden, wat groter dan de zxr-400. dus beter voor lange mensen, De blokken zijn oersterk, kortom HONDA! :Y

succes :W
 
maar die gs'jes wat ik zie hebben allemaal geen kuip en zijn dus niet egt racers en dat wil ik toch echt wel hebben maar ik zit hard tedenken voor zxr 400 al1 ik wil niet zoon oud ding 8-)

Ik heb er 1 met volledige kuip... Kopen? :P
 
een cbr600 typ in "cbr 600" precies 2000 euro op marktplaats. kan je zo ophalen. mensen doen hem weg wegens verhuizing. best een net dingetje:D

kopen!!

mazzel!! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan