De beste klaverbladen/bochten van Nederland

Duc999

MF'er
14 aug 2002
122
0
Mijdrecht
Ik zie in verschillende posts weleens wat leuke plekken in Nederland waar de MF-ers regelmatig rubber achterlaten.

Maar ik mis een compleet overzicht wat ik hier wil opstarten om een lijst te krijgen waar je dan elke keer als je weer moet sturen kan kiezen voor een ander stuk asfalt... :]
 
Die laatste link krijg ik niet te zien...?? Is dat een oude die voor nieuwe leden geblokkeerd is ofzo??
 
Eeh ja... over 3 weekjes mag jij em ook zien...
(echt waar).

Snap ook nie helemaal waarom ie daar staat.
 
Dank voor de snelle reactie. Ik vind het wel een leuk forum, heb inmiddels het meeste wat ik mag ;) lezen al gehad....

Nu ga ik snel mijn leer aantrekken en buiten spelen...
 
Hoevelaken!!!
En een piccie:
Hoevelaken.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zou ik wel willen, maar nog geen leren broek, en ik moet nog oefenen om de laatste cm van mijn banden af te rijden...
 
Cool piccie, ziet er lekker uit hoor... maar hoe neem je hem dan? Welke route rij je om daar te spelen??
 
Nou... je ziet die 4 270-graden bochten???

Die kun je achter elkaar blijven rijden (de hele dag lang als je wil)... Gewoon niet meer wisselen van rijstrook als je er eenmaal opzit.
 
Mooi, denk dat ik later vandaag toch ff ga kijken... mijn eerste keer wordt dat dan. Dus mocht je een rooie rakker met een rustig gangetje zien gaan, dan ben ik ut...
 
Dit is mijn favoriete speelplek:

full


De rondweg in Zutphen. In die bocht rechts op de foto heb ik voor het eerst mijn kneesliders aan de grond gekregen.


(met dank aan DaFoolio voor de foto)
 
Mooi hoor, maar ik kan sinds kort ook links 't knietje op het asfalt krijgen.... :]
Dus kom eens met wat mooie linkse bochten :9


en vergeet de Baars en de Spinder niet! :P
 
Laatst bewerkt:
wow knap hoor, maar zijn jullie niet bang om uit het vliegtuig te vallen al sje een foto van je favo bocht maakt? :)
 
6 weken geleden op klaverblad gorinchem de vangrail ingegaan...

vandaag met nieuwe bike voorzichtig weer gaan rijden op t klaverblad en na een x aantal rondjes weer een bekend geluid.. van mijn knie dus :)

maar... ik wil het niet meer, geen klaverblad met vangrails meer voor mij |(

hoe zit dat met hoevelaken?

als dat klaverblad vangrailvrij is dan rijd ik in t vervolg maar iets meer kilometers...
 
Terug
Bovenaan Onderaan