De beste klaverbladen/bochten van Nederland

Er staat al een lantaarnpaal minder.. Was vandaag ook op hoevelaken en er was zotezien een auto de bocht uitgevlogen.. Maar ja als er geen lantaarnpalen zijn zijn er wel weer bomen dus daar moet je gewoon niet aan denken ;)
 
Er staat al een lantaarnpaal minder.. Was vandaag ook op hoevelaken en er was zotezien een auto de bocht uitgevlogen.. Maar ja als er geen lantaarnpalen zijn zijn er wel weer bomen dus daar moet je gewoon niet aan denken ;)
In die bocht was er een zondag een CBR600 er uitgevlogen, maar die had de pech een lantaarnpaal verder te raken '(
 
Hm er zijn wel veel afgevlogen in die bocht de laatste tijd..
Ik voelde hem in die bocht vandaag ook best wel erg glijden.
Het was vandaag al helemaal niet zo fijn rotzooi donkere vlekken waar die begon te glijden en van die veegauto's die allemaal water neerlegde vanaf het midden naar buiten waardoor je een hele smalle lijn hebt om te rijden ')

(en het word ook nog eens heel snel donker 's avonds ;( )
 
Hm er zijn wel veel afgevlogen in die bocht de laatste tijd..
Ik voelde hem in die bocht vandaag ook best wel erg glijden.
Het was vandaag al helemaal niet zo fijn rotzooi donkere vlekken waar die begon te glijden en van die veegauto's die allemaal water neerlegde vanaf het midden naar buiten waardoor je een hele smalle lijn hebt om te rijden ')

(en het word ook nog eens heel snel donker 's avonds ;( )

k ben pas gaan rijden toen t ging schemeren, nog net licht genoeg om te zien hoe de weg erbij lag, is prachtig, licht door die bocht laten schijnen, display met toerenteller goed zichtbaar, nu nog sparkies :9~
 
Sparkies heb ik niet nodig..
Heb me step vrijwel de helebocht en me uitlaat regelmatig aan de grond.. Geven ook genoeg vonken + nog een heel mooi schraaaap geluid vraag maar aan Fastblade :P
 
Sparkies heb ik niet nodig..
Heb me step vrijwel de helebocht en me uitlaat regelmatig aan de grond.. Geven ook genoeg vonken + nog een heel mooi schraaaap geluid vraag maar aan Fastblade :P

Uitlaat en koppelings/carterdeksel is mooier dan sparkies. Hij heeft trouwens ook niks aan sparkies want hij krijgt zijn knie toch nog niet aan de grond :+
 
Sparkies heb ik niet nodig..
Heb me step vrijwel de helebocht en me uitlaat regelmatig aan de grond.. Geven ook genoeg vonken + nog een heel mooi schraaaap geluid vraag maar aan Fastblade :P
Ik zou maar es wat meer ernaast gaan hangen dan, heb je wat meer grondspeling. Het gaat lang goed maar eens gaat je uitlaat bijv. in het asfalt 'happen' en weg is je achterband en dan lig je. Tis maar een tip... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan