de beste manier om een flitspaal te vernietegen

wat vinden jullie van flitspalen

  • nuttig dienen de verkeersveiligheid

    Stemmen: 19 7,9%
  • die klotedingen mogen van mij allemaal gesloopt worden

    Stemmen: 222 92,1%

  • Totaal aantal stemmers
    241
1 jul 2004
51
0
hoi weet iemand hier hoe je het beste een flitspaal vernietigd
alle tips zijn welkom
 
Laatst bewerkt:
Hier in de omgeving gebruiken ze nogal eens handgranaten. Het resultaat is verpletterend :+
 
dacht altijd gehoord te hebben dat een busje bouwschuim (purr) door een klein gaatje leegspuiten een goed effect had. O-)
 
men pakt een auto band , fles spiritus oid. band erom gooien fik erin gegarandeerd succes.
 
Neem een sterke auto (4 x 4 bijv.) neem een touwtje. Hang dat touwtje om de paal en de ander kano ok de trekhaar van de auto.
Voorzichtig rijden zodat de paal ee nandere kant op gaat staan en tataaaaa, klaar :}
 
zelf zat ik hier aan te denken

full
 
Van dat brandgel spul erin pompen en eroverheen gooien (niet te vergeten wat extra veel op de lens) en in de fik steken.
 
Van dat brandgel spul erin pompen en eroverheen gooien (niet te vergeten wat extra veel op de lens) en in de fik steken.
weet je wat het gevaarlijke daarvan is, der komt een nieuw binnenwerk en een niew glaasje in en klaar, terwijl i er nog wel kapot uitziet. Levenslink dus.
 
jullie denken helemaal verkeerd, een probleem moetje bij de wortel aanpakken.

dus begin maar eens met:

full


+

images


;)
 
Hier hebben ze gewoon een band voor de kast neergezet, benzine erin gegoten en aangestoken. Volgens mij de meest gebruikte slooptruc :)

040622alf5.jpg
 
Bij ons worden ze op de niet snelwegen bij nacht per ongeluk geraakt door de bek van een shovel of een traktor met voorlader, ze breken als luciferhoutjes
 
wat een onzinnige methodes :z
Pak toch gewoon een spuitbus zwarte verf, spuiten op de lens. Niemand die het ziet
 
Terug
Bovenaan Onderaan