De Betuwse motormuizen

Evert

Die hard MF'er
22 mei 2009
343
0
Kesteren
:W

Ben ff benieuwd of er ook MF'ers uit de (Neder) Betuwe of omgeving komen. Iedereen is van harte welkom om hier mee te praten en onze tijd te verdoen :+

En wellicht is het leuk om eens met mensen uit de buurt te gaan rijden!! :]

Ik kom zelf uit Opheusden city...
 
Laatst bewerkt:
En rijd RSV;)

full
 
A te laat gezien he, maar ik rij hier ook in de buurt rond ja..

He toch een mede MF-ert in de buurt :)

denk niet dat ik je ooit gezien heb met die telefonica movistar uitvoering. Ook mooie motors!
Doe s een piccie?

Ga je vaak donderen op de motor? :]
 
ja als het mooi weer is wel, en tijd heb natuurlijk! Ik heb je ook nog niet eerder gezien..
 
aankomende zaterdag organiseert Motofit uit Veenendaal een rit. Misschien ook wel wat voor jou om mee te gaan?

Ik hoop dat ik erbij kan zijn. zaterdag hield de rsv er in utrecht mee op. accu leeg en werd niet opgeladen. dus nu weten we ook dat je een 2cilinder kan aanduwen;). morgen eerst wegbrengen naar motofit en dan nieuwe accu erin....
 
ik was do van plan om te rijden, ben alleen niet zo van de grote groepen, kun je volgens mij niet zo door rijje.
 
dat is waar. Met groepen rij je minder hard dan alleen of met 2/3 motors.
meestal zijn de groepen wel max 10 motors, en dat is ook wel weer mooi om in een groep te rijden, en gezellig met de pauzes ;)

dodag middag ga k denk ook wel een blokkie om. hopen dat t weer meezit:

weeronline.nl:
"Ook donderdag is er veel bewolking. De wind draait gedurende de dag meer naar het westen en is meest zwak van kracht. Lokaal valt een spat regen. Het kwik komt iets hoger uit. Het wordt 12 tot 16 graden."

edit: oja dan moet ik wel de motor al terughebben natuurlijk '( i hope so
 
Laatst bewerkt:
Ja we kunnen samen wel effe blokje om doen, als het een beetje weer is, heb hekel aan regen..

Was zaterdag nog effe bij motofit met een andere MF er. En aankomende zaterdag moet ik trouwens werken, dus dat gaat zeker niet lukken. Maar heb je allang het rijbewijs of nie?
Ik heb motor nu 1,5 jaar, daarvoor 3 jaar niks gehad en daarvoor had ik een cbr 600 fs.

full
 
oke is goed. ik ga niet heel lang denk ik. ong halve middag gaan en dan tot eind vd middag oid... ben namelijk bezig met afstuderen dus moet mn tijd een beetje creatief indelen om het allemaal deze maand klaar te krijgen.

ik heb het rijbewijs nu bijna 3 jaar en rij deze rsv ruim een jaar. hiervoor een gsx600f gereden....

mooie motor :Y
 
Ja ik kan ook niet te lang weg, maar dat maakt niet uit, als het weer maar beetje meezit.
 
heb vanmiddag een nieuwe accu opgehaald bij motofit. net even erin gezet en hij loopt weer!!!
ben weer een blij man :)
 
inderdaad. ik hoop dat het alleen aan de accu lag en niet aan de dynamo. tja ik zal het vanzelf merken... ;) niet te hopen dat ik dan ver van huis sta

edit: ik denk het wel want aan de druppellader laadde de accu ook niet op...
 
Laatst bewerkt:
Hee, ging jij merge nog rije, en hoe laat? Als die apprili het tenminste doet.... Maar tmoet wel drooog zijn, en liefst de zon iets schijnen dat de weg een beetje droog is..
 
ik hoop datie et doet ja! Maar ga er wel vanuit. Als het goed is blijft het droog...al zal het niet heel warm zijn: ongeveer 13 graden. Maar moet kunnen dan.
Zal ik iets over 3en naar jou komen?
Welke straat is et?
 
Anders doe maar bij de mac in ochten vooraan op p terrein bij de pomp ofzo, rond 3en ofzo. Stuur wel effe pbtje met mn nr., zit zo niet meer achter de comp.
 
Twas wel weer een leuk ritje met die wheelies van jou ertussen door!!! Je heb een goeie rijschool gehad volgens mij......
 
Welkom dudepower *O* het wordt nog gezellig hier ;)
heb jou ook nooit zien rijden denk ik. wel een mf stickert op je kentekenplaat?

@600rrie ja was een mooi ritje uiteindelijk. Veel dijken gehad! Alleen wel kouwe tengels...
tja de rijschool leert helaas geen wheelies, maar met oefenen kom je n heel eind... :)
 
Welkom dudepower *O* het wordt nog gezellig hier ;)
heb jou ook nooit zien rijden denk ik. wel een mf stickert op je kentekenplaat?

@600rrie ja was een mooi ritje uiteindelijk. Veel dijken gehad! Alleen wel kouwe tengels...
tja de rijschool leert helaas geen wheelies, maar met oefenen kom je n heel eind... :)


Dat is zo ja, tis te hopen dat het weer wat beter wordt want dit wordt ik ook een beetje zat eigenlijk.
 
Idd. laat de zomer maar komen!!!

was in opheusden nog een trouwerij met motors. dat was echt gaaf!! :P
toen et stel op het balkon kwam werden ze welkom geheten met een concert van ongeveer 40 motor die voluit aan et gassen waren. Sommige waren de bandjes aan het oproken. Was echt geweldig! Ik had gewoon kippevel :9~

kheb maar 2 foto's en dat zijn net de "niet spannende" foto's. maar voor een impressie.


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan