De Betuwse motormuizen

Ik rij daar zo vaak, wat een gezeur om niks, laat ze wat nuttigs gaan doen dan motorrijders het leven zuur maken.
 
ik ook niet heb weinig tijd voor motor rijden maar wel afen toe ff kieken op het forum zag de datum staan 2011 |( ;) oei wha ,en me accu is ook kapot van mijn motor helaas
 
ik ook niet heb weinig tijd voor motor rijden maar wel afen toe ff kieken op het forum zag de datum staan 2011 |( ;) oei wha ,en me accu is ook kapot van mijn motor helaas

Dat van die accu is natuurlijk geen excuus he, da's makkelijk op te lossen! :+
We hebben gisteren trouwens wel effe een klein rondje gereden. Was niet veel qua kilometers, maar toch effe lekker! :]
 
vindt een accu voor €87 wel beetje duur voor een accu van de motor daar heb ik een accu voor een auto dus even sparen
 
ey wa zie ik, nog meer Betuwnaren hiero en nog wel met een eigen topic...........
Kom zelf uit Kesteren, zit best vaak op de weg met de 1 of andere fiets.
Lijkt me cool es iemand van hier tegen te komen...
 
ey wa zie ik, nog meer Betuwnaren hiero en nog wel met een eigen topic...........
Kom zelf uit Kesteren, zit best vaak op de weg met de 1 of andere fiets.
Lijkt me cool es iemand van hier tegen te komen...


Dan heb ik je wel eens zien rijden...
 
Hey hier maar even nieuw leven in blazen. Nog mensen die zin hebben in een ritje binnenkort. Wil het weekend even een rondje rijden.
 
Kwam hier net een motorrijder volgas door de straat rijden (30 km-zone) met politiewagen met toeters en bellen in z'n slipstream... Iemand van jullie toevallig? })
 
nee ike niet wat voor motor was het een suzuki met een shopper er bij? dan ken ik die wel
ik ga zondag rijden met paar gasten
 
Het moet weer eens een beetje beter weer worden!! Dan kanne we weer eens een rondje op de motor doen :] Dan doet ik vanavond maar weer een rondje meej de fiets :)
 
Word wel gereden maar hier is het rustig. Woon zelf op 200m van de dijk dus ga regelmatig ff een rondje Maurik --> Arnhem --> Nijmegen --> Tiel
 
Terug
Bovenaan Onderaan