De Betuwse motormuizen

Jij bedankt! Voelde even als een dagje vakantie 8-) heerlijke gereden :]

inderdaad voor herhaling vatbaar!
*D binnenkort nog maar eens wat plannen dan

Ik heb nog even zitten denken voor een overkapping maar denk inderdaad dat het toch gewoon een fatsoenlijke hoes wordt en dat 'ie de winter gewoon de schuur in gaat.. Scheelt niet alleen kosten maar ook tijd om dat ding te bouwen :)

Had ik die hoes maar niet weg gegooid B| |(
 
Laatst bewerkt:
Een actief regiotopic, wat fijn! Ik had al gereageerd in dit topic maar daar blijft het akelig stil...

Mijn Honda CB-1 staat in de schuur, ben nog het een en ander aan het versleutelen. Woon in de binnenstad van Culemborg en ga vanaf september graag een rondje met jan en alleman rondkarren!

Hou het topic in de gaten :t
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand zin en tijd om komende zondag 26 augustus vanaf 13.00 een ritje te doen? :]
Er is wel (wat) regen voorspeld, maar volgens mij kan dat erg meevallen.
(zaterdag is netflix-weer B|)
 
Had graag mee gewild maar vandaag na thuiskomst kwam ik er achter dat er iets mist op mijn motor |(
Hij moet ergens op een route van 75 kilometer te vinden zijn.. Zit wel een MF sticker op, dus wellicht verschijnt hij op dit forum nog :+

2zxr0hi.jpg


Kortom: Ik mag een nieuwe plaat en nieuwe kentekenplaathouder gaan regelen. Dat gaat 'm niet meer worden voor het weekend. Next time!
 
Laatst bewerkt:
Had graag mee gewild maar vandaag na thuiskomst kwam ik er achter dat er iets mist op mijn motor |(
Hij moet ergens op een route van 75 kilometer te vinden zijn.. Zit wel een MF sticker op, dus wellicht verschijnt hij op dit forum nog :+

[afbeelding]

Kortom: Ik mag een nieuwe plaat en nieuwe kentekenplaathouder gaan regelen. Dat gaat 'm niet meer worden voor het weekend. Next time!

kan ook een voordeel zijn, toch :+
 
Heeft iemand zin en tijd om komende zondag 26 augustus vanaf 13.00 een ritje te doen? :]
Er is wel (wat) regen voorspeld, maar volgens mij kan dat erg meevallen.
(zaterdag is netflix-weer B|)

Is iets eerder een optie of wellicht een kort ritje? MotoGP en Formule 1 in de middag ;)
 
kan ook een voordeel zijn, toch :+
Da's zeker waar maar met mijn rijstijl zal dat voordeel wel mee vallen :')

Ik mag mijn nieuwe plaat morgen ophalen (het is een luxe plaat, met opgelegde letters *O* alleen moet ik nog een houder zien te scoren. Geen flauw idee of die bevestiging universeel is. Iemand een idee? Dan bedoel ik dus de montage onder je zadel..
 
Laatst bewerkt:
Had graag mee gewild maar vandaag na thuiskomst kwam ik er achter dat er iets mist op mijn motor |(
Hij moet ergens op een route van 75 kilometer te vinden zijn.. Zit wel een MF sticker op, dus wellicht verschijnt hij op dit forum nog :+

[afbeelding]

Kortom: Ik mag een nieuwe plaat en nieuwe kentekenplaathouder gaan regelen. Dat gaat 'm niet meer worden voor het weekend. Next time!


Scheelt wel, kunnen ze je niet flitsen 😜
 
Had graag mee gewild maar vandaag na thuiskomst kwam ik er achter dat er iets mist op mijn motor |(
Hij moet ergens op een route van 75 kilometer te vinden zijn.. Zit wel een MF sticker op, dus wellicht verschijnt hij op dit forum nog :+

[afbeelding]

Kortom: Ik mag een nieuwe plaat en nieuwe kentekenplaathouder gaan regelen. Dat gaat 'm niet meer worden voor het weekend. Next time!
 
En is er nog gereden vandaag? Ik zit hier een beetje weg te kwijnen omdat m'n pakketje nog onderweg is ;(

Heb er vandaag wel een sopje overheen gehaald, blinkt ie weer :]
 
Laatst bewerkt:
Nee, had niks meer gehoord van Motorkat. Vrijdag nog wel een mooi stukkie gereden, diefdijk en lekdijk.
full
 
Ik wil dit weekend vanuit Culemborg naar Goedhart Motoren voor de Mega Motor Markt in Bodegraven. Lekdijk Culemborg -> Everdingen -> Vianen, oversteken en dan de Lekdijk richting Schoonhoven. Richting Benschop afslaan en binnendoor naar Bodegraven. Iemand hier zin om mee te rijden?
 
Dan ga ik natuurlijk ook zondag, vind het wel een leuk excuus om een keer een eindje op te rijden met medemotormuizen. Willen jullie ook binnendoor rijden of rijden jullie liever snelweg?
 
Ik moet even kijken of ik dat red, wil nog even Mn motor na kijken. Als ik mee rijd laat ik dat uiterlijk morgenavond weten..
 
Waar en hoe laat vertrekken jullie? Wil wel aan haken, ik verwacht namelijk dat de mooie dagen de komende tijd schaars worden :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan