De Betuwse motormuizen

Met de heren RR Vliet en itsLochii als Betuwsche Brigade naar Bodegraven geweest.
IMG_0271.JPG
 
Ik heb gisteravond trouwens nog even mijn ketting aangespannen. Laat bij het wegzetten zo de motor tegen de muur aan lazeren. De hoek van het kontje is helemaal kaalgeschuurd en de spiegel afgebroken. Lekker weer! Ketting wel weer mooi op spanning :t
 
Ik heb gisteravond trouwens nog even mijn ketting aangespannen. Laat bij het wegzetten zo de motor tegen de muur aan lazeren. De hoek van het kontje is helemaal kaalgeschuurd en de spiegel afgebroken. Lekker weer! Ketting wel weer mooi op spanning :t
_O- we hebben het er zondag nog over gehad, goedkope motoren zijn goed leermateriaal wat de portemonnee niet te veel schaadt..
 
Jongens wat een lekker weer hier! Ik ben dit weekend helaas op de Waddeneilanden, ga met de auto. Hier nog plannen om een rondje te doen dit weekend?
 
Heb een vrij vol weekend. Wil van het weekend wel m'n gear indicator erin beunen, dus wel een klein testritje.
 
Lekker. Ik heb nieuwe spiegels en een tellerplaat met de juiste kmh verdeling. Net even getest met Flitsmeister ernaast, ik kan weer met jullie meerijden zonder ongemerkt 30 over de limiet te rijden. :t

Screenshot_20181011-184849.jpg
 
Goeie. Ik ben er ook weer. De motor staat nog stil (zie dit topic om te achterhalen waarom) maar ik rij al wel weer mijn rondjes!

De Honda is trouwens de deur uit. Leuke 1e motor. Maak de dijken nu onveilig op een TDM :t


TDM.jpg
 
Zeker! Mijn fiets heeft zn grote onderhoudsbeurt gehad en terwijl de temperatuur weer opkrabbelt zitten er steeds meer woon-werk ritjes in :]

Iedereen de winter overleefd dus? :P
 
Hey Bikers,
Ik woon in Gorcum, sinds kort, en het lijkt mij mooi om een keer een ritje te maken met jullie uit de Betuwe!
Dit weekend was perfect geweest, dus zullen we een ander weekend nog een poging wagen? Wie van jullie kent deze regio goed? Een route met zo min mogelijk drempels langs de Maas of Waal lijkt mij een goede keus...als die bestaat. :?
 
Ik toer altijd rond de Lek en veel binnendoor. Soms ook naar het noorden het groene hart in. Zal me hier even melden als mijn motor weer rijd, prima om met een man of 3 / 4 een rondje te gaan doen :t
 
  • Leuk
Waarderingen: Echo
Dag Betuwnaren, zat eventjes met jullie mee te gluren, 2 jaar geleden was het redelijk dood hier en heb hierna alleen nog een circuitmotor gehad. Sinds dit jaar weer een straatfiets gekocht dus misschien leuk ooit eens aan te haken als dat mag. Kom uit Maurik.
 
Ha mensen,
Ik had dit forum nog niet eerder gevonden maar ook ik zou graag een keertje meerijden! Ik kom uit het kleine dorpje Hellouw. Op het moment rijd ik een Aprilia Pegaso Trail, zal binnenkort vervangen worden voor een zwaardere motor (A rijbewijs behaald).
 
  • Leuk
Waarderingen: Echo
De brommer is al ruim buiten geweest en zelfs de eerste grote groepsrit al achter de rug.

T mooie weer kom eraan dus vanuit Tiel klinkt regelmatig t gebraaaaapppp weer.
Ik was aan t kijken voor een andere fiets maar mocht de hornet900 niet verkopen van Appelpop 😁

Zo maar wat onderhoud gaan doen en dan.... gas erop.
 
Klopt inderdaad. Je merkt dat iedereen eraan toe is. Zodra het enigszins lekker weer word zie je al flink wat brommers scheuren. Het word nu steeds lekkerder. Circuit seizoen is ook alweer geopend *O*
Zijn er hier in de betuwe ook nog mensen die graag over het circuit blazen? Ik mag over 3 weekjes voor het eerst weer naar het hoge noorden.
 
:W deze nieuwbakken Betuwenaar meldt zich hier ook maar even *D

Ik ben eind vorig jaar in Kapel-Avezaath komen wonen (voorheen in Amersfoort) samen met mijn meisje (die ook motor rijdt). We zijn nog wel ff druk met wat verbouwen en afwerken van dingen, maar binnenkort moet er toch weer wat meer tijd voor leuke dingen als motorrijden vrij gaan komen!! dus als ik/wij t.z.t. ook welkom zijn aan te sluiten bij een ritje.... :] (eerst nog ff de schuur/garage verder afwerken zodat de motoren allemaal deze kant op kunnen komen :X)

Groetjes,
Erwin aka Ertje :P
 
Klopt inderdaad. Je merkt dat iedereen eraan toe is. Zodra het enigszins lekker weer word zie je al flink wat brommers scheuren. Het word nu steeds lekkerder. Circuit seizoen is ook alweer geopend *O*
Zijn er hier in de betuwe ook nog mensen die graag over het circuit blazen? Ik mag over 3 weekjes voor het eerst weer naar het hoge noorden.


Ik heb (wel al weer wat jaartjes geleden) een circuit dagje op Zandvoort gedaan met het SVtje, dat was best leuk *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan