De Betuwse motormuizen

Mijn RVFje verwend met een nieuwe kuipset 😊
6B0275CB-AC52-4C57-BF32-5A6D124D9B6B.jpeg
656CAA99-B034-41F6-98E2-8836B095076D.jpeg
E07B622D-A948-40A2-9629-6FE6998F9B54.jpeg
 

Bijlagen

  • A00579F4-F5DC-45C9-9521-97B22570370F.jpeg
    A00579F4-F5DC-45C9-9521-97B22570370F.jpeg
    152,8 KB · Weergaven: 6
Gegroet uit het minuscule dorpje Eck en Wiel. Ik ben vorige week trotse eigenaar geworden van een 35kw MT-07 (Heb net mijn A2 rijbewijs gehaald.).

1404149


Zijn er nog wat leuke dingen te doen in de buurt met de motor?
 
Gegroet uit het minuscule dorpje Eck en Wiel. Ik ben vorige week trotse eigenaar geworden van een 35kw MT-07 (Heb net mijn A2 rijbewijs gehaald.).

Bekijk bijlage 1404149

Zijn er nog wat leuke dingen te doen in de buurt met de motor?
Ik zou de dijk oprijden en dan links- of rechtsaf slaan tot je niet meer verder kan en dan of oversteken en weer terug of dezelfde weg terug. Mooiere rijervaring krijg je niet in Nederland. Je woont in het midden van Dijken Walhalla :]
 
Gegroet uit het minuscule dorpje Eck en Wiel. Ik ben vorige week trotse eigenaar geworden van een 35kw MT-07 (Heb net mijn A2 rijbewijs gehaald.).

Bekijk bijlage 1404149

Zijn er nog wat leuke dingen te doen in de buurt met de motor?
Gefeliciteerd met de aankoop, leuke motor! Kan een ontzettend gaaf geluid hebben met de juiste uitlaat.
 
Ook ik zal eens plaatjes plaatsen van mijn motor. Ik heb sinds 2 maanden een KTM 790 Duke, gelukkig niet meer gebonden aan het max A2 vermogen. Rijd heel anders dan mijn vorige (35KW) motor. Dat was een Aprilia Pegaso 650 Trail, leuk ding maar wilde toch iets sportievers qua looks en rijstijl.

1404871


1404872
 
Ook ik zal eens plaatjes plaatsen van mijn motor. Ik heb sinds 2 maanden een KTM 790 Duke, gelukkig niet meer gebonden aan het max A2 vermogen. Rijd heel anders dan mijn vorige (35KW) motor. Dat was een Aprilia Pegaso 650 Trail, leuk ding maar wilde toch iets sportievers qua looks en rijstijl.

Bekijk bijlage 1404871

Bekijk bijlage 1404872

Super! Heb ik jou wel eens zien rijden op de dijk langs Herwijnen?
 
Wat een leven hier! Ben zelf nog steeds aan de motor aan het klussen (tijd- en geldgebrek), echt mega zonde van het seizoen. Zodra dat ding rolt meld ik me hier meteen.
 
:W

Nog present hoor maar ik tuf mijn meeste kilometers voor het werk tegenwoordig. Retourtjes Amersfoort tikken behoorlijk aan dus privé ritjes zijn schaars de laatste tijd. Mooie fietsen zie ik wat Posts naar boven voorbij komen :)
 
Hoi ik rijd geregeld in de Betuwe kom uit Arnhem zou wel eens een keertje willen rijden met een groepje van jullie kant uit
 

Bijlagen

  • Hanway 012.JPG
    Hanway 012.JPG
    269,2 KB · Weergaven: 16
Je woont in het midden van Dijken Walhalla

Ik heb ze met de scooter ook een aantal keer gereden, maar niks is te vergelijken met de motor door de bochten heen gooien. Wat een zalig gevoel is het om met zo'n 2 cilinder gas te geven in de lage toeren.

Kan een ontzettend gaaf geluid hebben met de juiste uitlaat.

Zeker weten, ik heb nu een Akra titanium eronder zitten. Lekker laag gebrom met een harde kick als je het gas open trekt. Ben nog steeds aan het twijfelen of ik de DB killer eruit zal halen. Dan horen jullie me allemaal langs rijden waarschijnlijk :).
 
Twijfelen om je db-killer eruit te halen?
Db-killers horen erin op het circuit, en anders moet je hem ver weg in de schuur leggen.

Janken met dat ding.
 
Goedemiddag vanuit Lienden! Sinds begin juli ben ik de eigenaar van deze 2019 MT-07 (35kW-kit). Hiervoor een 2008 MT-03 gehad, uiteindelijk gekozen voor een fiets die ook geschikt is voor het A-rijbewijs. Verder ook fan van BMW Motorrad en Ducati, maar helaas geen oneindige bankrekening... :t

IMG_2111.jpg


(De motor heeft sinds afgelopen week het speciale MT-07 Akrapovic systeem, maar daar heb ik nog geen goed shot van)
 
Goedemiddag vanuit Lienden! Sinds begin juli ben ik de eigenaar van deze 2019 MT-07 (35kW-kit). Hiervoor een 2008 MT-03 gehad, uiteindelijk gekozen voor een fiets die ook geschikt is voor het A-rijbewijs. Verder ook fan van BMW Motorrad en Ducati, maar helaas geen oneindige bankrekening... :t

Bekijk bijlage 1414746

(De motor heeft sinds afgelopen week het speciale MT-07 Akrapovic systeem, maar daar heb ik nog geen goed shot van)
Gave motor, hier mag je zeker trots op zijn. Ik heb er een keer een proefrit op gemaakt. Het is een heerlijk speelbeest. Lekker vol gas open met dat ding :)
Veel plezier ermee.
 
Goedemorgen, Ik kom uit het altijd gezellige Oosterhout (over-Betuwe).
Nu nog aan het lessen in Elst, wanneer ik het rijbewijs heb en een motor zou ik het gezellig vinden om af en toe een keer te touren met iemand uit de Betuwe om de mooie weggetjes te leren kennen.
 
Pfff, tikkie jaloers. Mooie bike! Ik ben zelf nu retedruk met ons nieuwe huis in Gouda, heb al een week of 3 niet meer gereden. Zodra ik daar woon ga ik mijn TDM gebruiken om de woon-werk rit tussen Gouda en Culemborg te rijden. Prima ritje binnendoor. Heb mijn handvatverwarming al geinstalleerd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan