De Bierpool 2024

TripleSteve

MF veteraan
7 apr 2013
2.406
1.413
Grunn
Instagram
Beste MotoGP en Bierliefhebber,

Na een daverend succes vorig jaar, ben ik ondertussen mijn kater te boven. Gelukkig staat het nieuwe MotoGP seizoen, de nieuwe GP Insider en dus ook de Bierpool 2023 weer klaar voor de start.
Roy 'R' Racing, heeft vorig jaar deze pool in het leven geroepen en de organisatie op zich genomen. Omdat ik aan het einde van het seizoen bovenaan deze lijst stond heb ik een doos met maar liefst
30 kg bier via de post thuisgestuurd gekregen. Reden om aan te bieden dit jaar de organisatie te doen. Wil je ook 30kg bier en een kater tot seizoen 2024 weer begint? Lees dan snel verder!

Bierpool? wat is dat?
Het idee is dat iedere deelnemer 2 biertjes naar keuze in legt. Aan het einde van het seizoen is de winnaar dus een heel gevulde koelkast rijker.

Het kan zijn dat er zoveel deelnemers zijn dat de organisatie besluit dat het niet goed is voor de winnaar om zoveel bier te krijgen. In dat geval is het misschien een idee om de nummers 2 en 3 ook mee te laten delen in de prijzenpot. Laat maar even weten wat jullie van dit idee vinden.

Inzameling
Aan het eind van het seizoen zal iedere deelnemer een link van een bier webshop krijgen. Hier kan je je twee biertjes uitzoeken en aan de organisatie doorgeven. Je krijgt voor dit bedrag een betaalverzoek. Wanneer alle betalingen zijn ontvangen zal de organisatie één mega bierbestelling doen en bij de winnaar(s) laten bezorgen.

Wil je liever een lokaal biertje aan de winnaar overhandigen die alleen in een plaatselijke slijterij te koop is? Of wil je om een andere niet meedelen in bovenstaand aangeboden gemak? Dan mag je het zelf bij de winnaar (laten) bezorgen.

Hoe doe ik mee?
Als je hieronder aangeeft dat je graag mee wil doen, of als je mij een PB stuurt met het verzoek dat je graag mee wil doen. Zal ik je een uitnodiging sturen.

Vragen, suggesties of opmerkingen?
Ik sta overal voor open. Maar hou alsjeblieft in gedachten dat ik dit ook voor vrijwillig doe en gelukkig een druk leven lijdt. Ik heb dus niet tijd om alle suggesties aan te nemen of om heel snel te reageren. Mocht je het echt helemaal niet eens zijn met de werkwijze of mijn manier van werken/communiceren? Helaas. Volgend jaar mag je de organisatie overnemen of je begint een andere pool.

Alvast heel veel succes dit GP Insider seizoen!!
 
Klinkt goed Steve.
(Foto van de score vorig jaar er nog ff bij?)

Qua opsplitsen, als er echt een stuk meer aanmeldingen komen is het een idee de pot te verdelen als volgt misschien?
1e 3/6 (oftewel de helft)
2e 2/6 (oftewel 2/3 van de overige helft)
3e 1/6 (oftewel 1/3 van de overige helft)
 
Ja zoiets zat ik idd ook te denken! Maar bij 40 deelnemers is de helft 40 bier. Dat is echt al heel veel. Dus laten we daar voor gaan!
 
Nou maar is kijken hoe mijn team het dit jaar gaat doen. Uiteindelijk toch voor Lopez gekozen ipv Acosta, ik wilde ze eigenlijk allebei maar het budget liet het niet toe. Vrije training staat in ieder geval al weer dik een uur aan 😁
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan