De Bierpool 2024

Ik ben blij dat ik nog wat wisselgeld had voor Collin Veijer, anders had ik helemaal weinig gehad. Bastianini is vette pech en Aleix is op dit moment een aardige middenmoter…
 
Eindelijk Aldeguer en Acosta aan de finish, daar drinken we op
image.jpg
 
Ja het grote uitdeel feest gaat gebeuren. Congrats @stanthebiker.

In het begin hebben we het idd gehad over een top 3. Echter dat was bij heel veel inschrijvingen. Het zijn er 23 geworden. Dat betekent dus bij 2 bier de neus, 46 bier. Als we dat verdelen komen we op 23, 15 en 8.

Wat mij betreft is het aan jullie. Met opsturen is het wel wat lastiger. Maar omdat de winnaar in Finland woont is dat toch al een uitdaging haha.
 
Opgelost: Kosten voor verzending zijn voor de winnaar. :+

Dan krijgt Stan er wel een doos lekkere biertje voor terug.
 
After discussing it with Roy, it might be easier/cheaper for the participants to send the cash directly to me and I will go to the local store in Finland and but some fancy (non alcoholic) beers, then post a picture of all the beers for you to poke fun at !

Roy said it would be easier for the Dutch to send money to one betaalverzoek.

Maybe @TripleSteve could arrange this as the organiser?
 
Yes, willing to arrange. No biggie.

Ik zal alle deelnemers een open betaalverzoek sturen zodat iedereen het door hem/haar gewenste bedrag (ik vermoed ergens tussen de 7 en 11 euro voor 2 blikjes speciaalbier) kan overmaken. Ik zal vervolgens alles verzamelen en met @stanthebiker afstemmen hoe ik de meloenen naar Scandie land krijg.
 
Yes, willing to arrange. No biggie.

Ik zal alle deelnemers een open betaalverzoek sturen zodat iedereen het door hem/haar gewenste bedrag (ik vermoed ergens tussen de 7 en 11 euro voor 2 blikjes speciaalbier) kan overmaken. Ik zal vervolgens alles verzamelen en met @stanthebiker afstemmen hoe ik de meloenen naar Scandie land krijg.
Prima zie het wel verschijnen
 
Ik ga proberen deze week iedereen te benaderen voor het betaalverzoek, en een lijstje maken. Ik ben de afgelopen week tegen een flinke bijholte ontsteking aangelopen en loop dus nu mega achter op werk. Komt allemaal voor de bakker. En Stan zit voor de volgende wintertesten aan een flinke lading speciaal bier hoor!
 
Alle geaccepteerde deelnemers hebben bericht ontvangen! Indien er vragen zijn graag per PB.

@brolli21 jouw kon ik geen bericht sturen, ik denk dat je PB's uit hebt staan. Zou je mij willen berichten? Alvast dank.

@Bassjunky en @boldor jullie staan nog steeds op: in afwachting. Indien jullie toch mee willen betalen, dan mag je mij een berichtje sturen.
 
Een heel aantal heeft al betaald! Goed bezig zeg!

Voor diegene die nog gaan betalen: indien het mogelijk is (weet ik niet) graag je Forum nickname vermelden. Dat maakt het echt makkelijker voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan