de blije motorrijder

ik vind bijna alles leuk dat is mijn probleem


politie motor's zuigen B|

en al helemaal als ze in hun vrije tijd op een r1 je proberen bij te houden. ;)

persoonlijk is het mij worst waar ik op rij. Hoewel ik met het huidige opstakel beleid van de gemeentes aan een SM zit te denken. Worden verkeers drempels een uitdaging ipv een hindernis.
 
waarom denken ze nou steeds dat ik op een politiemotor zit want dat zit ik niet en ik heb trouwens ook niets tegen de echte politie motorijders
 
ook voor een ducati heb ik genoeg gereedschap bij me dus die zouden we ook kunnen gaan rijden
 
ook voor een ducati heb ik genoeg gereedschap bij me dus die zouden we ook kunnen gaan rijden

reserve motor in dat kleine koffertjes? :?



;) :P
 
Je zult mij nooit iemand proberen om te praten, beetje dom lullen misschien. Ben alleen wel eerlijk als iemand me vraagt wat ik er van vind. Ik persoonlijk ken dus geen 1 mooi BMW model. Boeie, jij wel? Gefeliciteerd!

Leven en laten leven...............
 
nee ik vind ook geen ene bmw mooi maar ik laat meestal wel iedereen in z'n waarde en ik vind ze ook niet fijn rijden maar er zijn toch massa's mensen die bij die apperraten zweren
 
Ik mis alleen een Motor-forum kentekenplaat sticker op je R1 Ruud, daar moet je toch egggt iets aan doen hoor ;)
Verder alle lof, voor zowel je prive bike als je motor van zaak (goed dat jullie er zijn).
 
ok: laatst op een KTM zitten crossen in omgeploegd akkertje.

Bruut!!! De kick en adrealine waren vele malen groter dan als ik zo hard mogelijk door een (asfalt) bocht probeer te raggen (niet dat ik zo snel of plat ga, maar de stepjes van mijn fiets die zijn bijna weg tot op het rubber).

Ik zou zeggen: dat MOET je een keer doen! Je raakt er verslaafd aan, mega gaaf die uitbrekende actie's van je achterwiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan