de blije motorrijder

hier een foto van m'n dienstfiets
full
 
hoezo een topic over mijn broek?
ik zie daar het nut nie van
leuk he zo'n drie cil. pan
 
Op maandag 03 november 2003 18:08 schreef RUUD1TJE het volgende:
hier een foto van m'n dienstfiets(Afbeelding)

Ik werk voor een evenementen bureau en daar hebben we laatst een hele hoop wegenwachters gehad en die konden mij vertellen dat er een wegenwacht motor was geflitst met ruim over de 180...............
Jij geweest soms, dat die bakken dat lopen met al dat gewicht erin.
 
nee dat was ik gelukkig niet ik weet wel wie het was die liet ook allebei de wieltjes in de lucht hangen(van de aanhangwagen)op die bewuste foto waren ze niet zo over te spreken bij de leiding daarom mag hij nou weer in het autootje ;(
 
was jij ook niet de gene die geflitst is of was jij er ook niet over te spreken dat hij z'n karretje liet zweven?
ik vond het wel een strakke aktie van hem om dat precies bij de camera van onze (vrienden)te doen alleen jammer van de gevolgen voor hem :}
 
Touring motoren vind ik te braaf eigenlijk, zeker voor de afstanden die ik doe. Sport/Naked bikes zijn al heel wat leuker, maar zijn in mijn ogen ook meer fietsen om mee buiten te komen als het lekker weer is. Ook nog eens die #@! waar je altijd last van hebt en sullig hard voor moet gaan remmen ... Ik rij SM gewoon omdat het makkelijk is, het trekt goed op maar top is vrij laag. Maar dat kan me niet schelen aangezien het toch allemaal binnebaantjes zijn. Ik zou in geen geval willen ruilen denk ik... :]
 
ik heb er weleens een met zo'n SM bij me op cursus gehad en ik heb toen genoten hoe hij op de bocht af gleed een hele aparte ervaring om met zo'n ding te rijden :}
 
Hmm, ik viel persoonlijk al tijd die gsxr soezen maar mijn ervaring is dat je van elke motor gaat houden zolang je er maar genoeg energie in stopt.

Choppers, racers, toerfietsen interesseert me geen zier Het enige waar ik naar kijk is de technische staat van een fiets. (niet hoe die glimt dus)

Geen grotere kick dan van een wrak een geinige fiets te maken. (mits het frame maar recht is) Dus wat onderhoud plegen en dan steeds verder. Hij wordt dan vanzelf steeds mooier (ik bedoel niet het uiterlijk).

Kijk als je lang genoeg tegen die vent in de spiegel zegt Je bent wel knap ga je het toch ook geloven?



Nu alleen die vent in de spiegel nog...
 
hoezo als we allemaal een helm met een spiegel vizier op doen zijn we allemaal even knap en doen we nits voor elkaar onder toch? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan