"De bon krijg je nog wel."

OOOh, als ik toch politieman was...
ik zou meteen alle motors, op een paar na , van de weg halen, en alle autoos....
helaas, ik ben ook niet door de keuring gekomen, ik weet niet waarom....
ik ben toch zo'n brave jongen!
 
Jij hebt ook inderdaad menselijke trekjes.
;)
Net als die andere Hulk.
;)
 
We lachen erom... _O-

...maar zo gaat het dus wel. Iedereen kan doen alsof! :( En die criminelen zijn ook niet achterlijk, die zullen een politiepasje ook nog wel kunnen namaken. De gemiddelde burger weet toch niet hoe zo'n ding eruit ziet en al helemaal niet wat de echtheidskenmerken er van zijn.

Probeer voor de gein maar eens op te noemen welke kenmerken een rijbewijs of paspoort allemaal heeft... de helft weet je niet. :N
 
We lachen erom... _O-

...maar zo gaat het dus wel. Iedereen kan doen alsof! :( En die criminelen zijn ook niet achterlijk, die zullen een politiepasje ook nog wel kunnen namaken. De gemiddelde burger weet toch niet hoe zo'n ding eruit ziet en al helemaal niet wat de echtheidskenmerken er van zijn.

Probeer voor de gein maar eens op te noemen welke kenmerken een rijbewijs of paspoort allemaal heeft... de helft weet je niet. :N

ik stop gewoon alleen maar voor agenten in uniform en in een patrouillewagen :Y

als het een agent in burger betreft dan mag ie me eff naar het bureau begeleiden zodat ik het zeker weet
 
ik stop gewoon alleen maar voor agenten in uniform en in een patrouillewagen :Y
als het een agent in burger betreft dan mag ie me eff naar het bureau begeleiden zodat ik het zeker weet

Tja... ik snap de gevoelens. Maar soms kunnen er gekke situaties ontstaan juist omdat iemand alle medewerking weigert.
Hangt er natuurlijk van af waar iemand voor aan de kant wordt gezet. Gaat het om een eenvoudige overtreding of wordt iemand er van verdacht net een gewapende overval te hebben gepleegd? Dan neem je als diender ook niet het risico dat iemand rustig de tijd krijgt zich voor te bereiden......
 
Tja... ik snap de gevoelens. Maar soms kunnen er gekke situaties ontstaan juist omdat iemand alle medewerking weigert.
Hangt er natuurlijk van af waar iemand voor aan de kant wordt gezet. Gaat het om een eenvoudige overtreding of wordt iemand er van verdacht net een gewapende overval te hebben gepleegd? Dan neem je als diender ook niet het risico dat iemand rustig de tijd krijgt zich voor te bereiden......

snap ik, maar ik ben en blijf ten allen tijde beleefd en zal dus zo'n agent in burger, mits ik het niet vertrouw, op normale manier verzoeken naar het bureau te gaan oid.

als zo iemand dan agressief word oid dan weet ik gelijk dat het niet klopt..

btw: idd ik blijf altijd beleefd, heb tot nog toe altijd meegemaakt dat je daar meer mee opschiet dan boos te worden of tof te doen ;)

*ben een keer aangehouden op het klaverbad omdat ik daar rondjes aan het rijden was met een maatje, in eerste instantie zei de agent dat we ons rijbewijs kwijt waren.. maar een beetje begrip tonen en instemmen en ik mocht met rijbewijs en zonder bekeuring verder rijden..

rij ook niet meer op klaverbladen, want wat ik zeg dat doe ik :P
 
Laatst bewerkt:
ik stop gewoon alleen maar voor agenten in uniform en in een patrouillewagen :Y
Dit doet mij herinneren aan een aflevering uit (dacht ik, blik op de weg) waarin een amerikaan werd aangehouden een boete contant moest betalen. De amerikaan betaalde pas nadat de agent (in burger) er een politie auto in wit met blauwe streepjes en dito lampjes er bij was gehaald.
 
Ach..... ik heb een keer in een wat lastige situatie (was bij iemand thuis) een pitauto voor z'n huis moeten laten verschijnen voor hij geloofde dat het ernst was......

Het verhaal er achter is ehh..... wat lastig uit te leggen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan