DE crash pics..

Met 3000 redt je het nooooooit
Inderdaad.

Je verkijkt je er snel op.
Ik denk toch dat bovenstaande al heel snel € 5.000,00 + gaat kosten. Denk ook aan bv arbeidsloon voor een dag of 2/3.

Je frame zier er ongeschonden uit. Wanneer daar een kras op zou zitten, dan kom je al heel snel op totall los.

Succes met de afwikkeling.
 
Als het frame nog recht is:

Streetfighter van maken?
hoog stuur erop, kappen eraf, klein stuurkuipje erop en je hebt de ultieme stuntfiets...
(of heb je dat voorlopig wel even gezien?)
 
Als ie total loss is, dan wil ik je uitlaatje wel voor een mooi prijsje :+

PS. heb je er zelf nog iets aan overgehouden? want dat lijkt me wel een flink stukje glijden wat ie gedaan heeft...
 
Als ie total loss is, dan wil ik je uitlaatje wel voor een mooi prijsje :+

PS. heb je er zelf nog iets aan overgehouden? want dat lijkt me wel een flink stukje glijden wat ie gedaan heeft...

Op vrijdag 03 oktober 2003 22:06 schreef TDMuts het volgende:
Heee MV.,

Verstand van schade's heb ik (nog) niet (houwe zo daggik ;) )
Maarruh, hoe gaat ut nu, veel lelijke schaafplekken zeker?

Sterkte!

http://www.speedracers.nl/folio/images.php?gallery=Crashes/-=MV=-_Crash

*Ouch* :X
 
Topkuip 360,-
Zijkuip 160,-
Onderkuip 200,-
Koplamp 300,-
Clipon 110,-
Kontje 220,-
Remhandle 20,-
Uitlaat 400,-
Remschakelsetje 300,- (links en rechts)
Spiegel 70,-
Koppelingsdeksel 180,-
Trillingsdempers 15,-
Knippers 20,-

Ik kom zo ff gauw gezien op een kleine 2400 schade, ex de arbeidsloon...dus valt mee...prijzen zijn nieuwprijzen, wel uit mn hoofd...kan er dus misschien iets naast zitten, maar niet veel...
 
Ik gok erop dat ie voor de verzekering economisch total-loss is. Technisch uiteraard niet. Wat het daadwerkelijk gaat kosten hangt af of je het zelf kan doen.
 
na zal wel ff duren voor we je weer op de hemweg zien.
ding is los blok zonder olie wordt ellende ding
greets :}
 
Mijn gevalletje met de R6 in de parkeergarage leverde alleen al aan onderdelen (alle materialen bij de dealer) 2000 euri op (gelukkig moest de tegenpartij betalen): spiegel, uitlaat, 3 kuipdelen, knipperlicht, (dynamo?)deksel en nog wat andere kleine dingetjes.

Mijn achterkant bij het kontje was niet beschadigd. Bij jou zie ik heel wat meer schade. Dan komen de arbeidsuren er nog bij... en misschien nog onvoorziene schade.

Mijn inschatting is dat je op zijn minst een 6000 euri kwijt bent.

Succes met het herstel!


CAT
 
Aan de foto's te zien is ie echt zwaar ziek (de motor) beterschap met de revalidatie ervan.
Kan me voorstellen dat je je na zo'n crash je 3 keer ruk voelt, hopenlijk viel de schade aan jezelf mee?
Van de andere kant heb je nu dit najaar mooi de tijd om alles weer op orde te brengen zodat je volgend voorjaar bij de eerste zonnenstralen weer lekker kunt :]
Suc6 met het opknappen of het vinden van een andere/nieuwe.
 
Hmm ik zou nooit een nieuwe motor kopen...(wat een reacties zal ik krijgen..maar dat is mijn persoonlijke mening, als )

Ze naaien je een oor aan prijzen van 20k eur voor een motor ? een beeje staal wat ze fabrieksmatig opleveren? Tja als ze er nou 3 van maakten en ik weet het onderzoek etc..maar wie zegt dat dit allemaal klopt je betaalt vet belasting en zon apparaat gaat wellicht wel 3x over in andere handen en allemaal winst maken van jouw zuurverdiende centen.

Ik heb zon intens plezier bij het opknappen van fietsen!!Als je start kost het wel wat moeite en geld maar ach uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer.

A real biker builds his own bike!!!

Krasjes? ach ik pak de spuitbus...niet dat ik dat vaak doe...;-) Maar rijden als de brandweer die fiets van me..


Kom maar kom maar kom kom jajajajaa ;-)
 
Topkuip 360,-
Zijkuip 160,-
Onderkuip 200,-
Koplamp 300,-
Clipon 110,-
Kontje 220,-
Remhandle 20,-
Uitlaat 400,-
Remschakelsetje 300,- (links en rechts)
Spiegel 70,-
Koppelingsdeksel 180,-
Trillingsdempers 15,-
Knippers 20,-

Ik kom zo ff gauw gezien op een kleine 2400 schade, ex de arbeidsloon...dus valt mee...prijzen zijn nieuwprijzen, wel uit mn hoofd...kan er dus misschien iets naast zitten, maar niet veel...

hoeveel keer ben jij al op je bek gegan dat je dat allemaal uit je hoofd kent :?


:P
 
hoeveel keer ben jij al op je bek gegan dat je dat allemaal uit je hoofd kent :?


:P

Niet...maar weet praktisch alles over een R1 uit mn hoofd...
(dat ik laatst bij een dealer een schaderapport in mocht kijke en mn mening over zegge helpt ook deels...maar weet alles uit mn hoofd :P )
 
Het doet al zeer als je er naar kijkt. Anders moet je effe bij YAMAHA op schiphol langs gaan vragen of je daar wat kan krijgen voor een leuke prijs want daar zit het verdeel station voor Yamaha onderdelen.
 
De verzekering kijkt niet alleen naar te vervangen delen, maar ook licht beschadigde...

Een vriend van me is met z'm GSXR aan de rechterkant aan gereden en op zijn linkerkant gevallen... stapvoets. De motor is wet total loss verklaard. Zelfs een krasje op zijn onderpoten werd meegenomen.

Hij was met het vervangen van onderdelen klaar met een kleine 1000 euro terwijl de uitgekeerde dagwaarde 6800 euro was.....

Alle beschadigingen worden dus meegenomen!
 
kweet niet... ik denk niet dat hij technisch total-loss is maar waarschijnlijk wel economisch. Oftewel de waarde van de restanten plus het schade bedrag zal waarschijnlijk hoger liggen dan de dagwaarde... populaire motor dus daar wordt flink voor geboden. Succes met de afwikkeling en ik hoop voor je dat hij total-loss veklaard wordt.

Mazzel,
Gerald
 
Niet...maar weet praktisch alles over een R1 uit mn hoofd...
(dat ik laatst bij een dealer een schaderapport in mocht kijke en mn mening over zegge helpt ook deels...maar weet alles uit mn hoofd :P )

kijk zo iemand zoek ik nou :} :} :} :} :}

kun je mij dan vertellen hoe ik kleine knippers in die inmense gaaten krijg van een R1 :? :?

of zijn er standaart klijne knippers voor in de handel????? HELP
want die achterlijke bollen aan de zijkant is dus echt geen pan :r

alvast bedankt.

en wat die schade betreft,ik heb zelf ongeveer zoiets gehad en koste me €7000,-

als je hem wil verpatsen in de staat waarin die nu is laat maar horen ik heb wel intresse
 
kijk zo iemand zoek ik nou :} :} :} :} :}

kun je mij dan vertellen hoe ik kleine knippers in die inmense gaaten krijg van een R1 :? :?

of zijn er standaart klijne knippers voor in de handel????? HELP
want die achterlijke bollen aan de zijkant is dus echt geen pan :r

Je hebt 2 opties...of je zet er opbouw op, die bedekken ut gat, klaar is kees :P en er zijn ook opvulplaatjes voor te krijgen, die precies in het gat vallen, die je aan de voor en achterkant vastzet, en daar je knippers op monteert...
 
Terug
Bovenaan Onderaan