De dagen van te luide voertuigen zijn geteld

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja da’s waar. Lekker bezig zijn met futiliteiten. Voor het oplossen van echte problemen hebben ze te weinig hersencellen.

Tis net als met die trekpoppen van het KNMI. Ze kunnen tot op de millimeter het zeespiegelniveau over 50 jaar voorspellen en ook dat het door ons wordt veroorzaakt. Maar hebben geen idee wat voor weer het morgen wordt
 
Ja da’s waar. Lekker bezig zijn met futiliteiten. Voor het oplossen van echte problemen hebben ze te weinig hersencellen.

Tis net als met die trekpoppen van het KNMI en #HugoBoss Ze kunnen tot op de millimeter het zeespiegelniveau over 50 jaar voorspellen en ook dat het door ons wordt veroorzaakt. Maar hebben geen idee wat voor weer het morgen wordt

@#HugoBoss
Hij kent je _O-
 
slaapverwekkend :Z, t wordt tijd dat ik de lawaaibak weer is aan trap :YY
 
Sprak met een motorrijder die gisteren met een groep was gaan rijden en 1 van hen werd op de bon geslingerd voor €380(?) voor een te luide uitlaat, en dat zonder een meting. Lijkt mij dat je zoiets makkelijk kan aanvechten zonder iets van een meting.
 
Sprak met een motorrijder die gisteren met een groep was gaan rijden en 1 van hen werd op de bon geslingerd voor €380(?) voor een te luide uitlaat, en dat zonder een meting. Lijkt mij dat je zoiets makkelijk kan aanvechten zonder iets van een meting.
Weet je zeker dat het te luide uitlaat was en niet voor het missen van een E-keur?
Of onnodig geluid maken, daar bekeuren ze namelijk wel voor, en al helemaal als je er ook geen db killer in hebt
 
Dat is dan wel een enorme pechvogel. Het is al een uitdaging om een politieagent tegen te komen. Die zitten nl allemaal achter hun bureau god weet ik wat te doen.

Er gaan maanden voorbij dat ik er geen één in het wild zie. Het worden zo langzamerhand bezienswaardigheden
 
Sprak met een motorrijder die gisteren met een groep was gaan rijden en 1 van hen werd op de bon geslingerd voor €380(?) voor een te luide uitlaat, en dat zonder een meting. Lijkt mij dat je zoiets makkelijk kan aanvechten zonder iets van een meting.
Ik geef hem weinig kans want het gaat hier om de waarneming van een agent, die weegt zwaar in onze wet.
Gewoon bezwaar aantekenen en kijken wat er uit komt.
 
Weet je zeker dat het te luide uitlaat was en niet voor het missen van een E-keur?
Of onnodig geluid maken, daar bekeuren ze namelijk wel voor, en al helemaal als je er ook geen db killer in hebt
Dat is dan niet een verkeersovertreding en kost je €140,00, feitcode H205

Als een boete uitgedeeld wordt voor een te luide uitlaat tot 4dB overschrijding, , feitcode N110N en N110P betaal je €280,00
Boven de 4dB overschrijding wordt er beslag gelegd en betaal je volgens feitcode N110O en N110Q €420,00

De bovenst H205 is nauwelijks aanvechtbaar, alhoewel er één reden kan zijn om deze aan te vechten.

De onderste 2 zijn beide zonder meting zonder meer met een hele grote slagingskans aanvechtbaar.

Het niet hebben van een e4 keur is pas vanaf bouwjaar 2002 een ding waar je een probleem mee zou kunnen krijgen
Het niet aanwezig zijn van een DB-killer is wat mij betreft geen grond om te bekeuren en dus aanvechtbaar.

En ik kan met heel veel van bovenstaande de plank volledig misslaan.
 
Ben wel benieuwd waar ik op zit tegenwoordig na Pajic was ie met killer 96dB en zonder 104dB, maar na de dynojetkit loopt die veel minder rauw:)
 
Dat is dan niet een verkeersovertreding en kost je €140,00, feitcode H205

Als een boete uitgedeeld wordt voor een te luide uitlaat tot 4dB overschrijding, , feitcode N110N en N110P betaal je €280,00
Boven de 4dB overschrijding wordt er beslag gelegd en betaal je volgens feitcode N110O en N110Q €420,00

De bovenst H205 is nauwelijks aanvechtbaar, alhoewel er één reden kan zijn om deze aan te vechten.

De onderste 2 zijn beide zonder meting zonder meer met een hele grote slagingskans aanvechtbaar.

Het niet hebben van een e4 keur is pas vanaf bouwjaar 2002 een ding waar je een probleem mee zou kunnen krijgen
Het niet aanwezig zijn van een DB-killer is wat mij betreft geen grond om te bekeuren en dus aanvechtbaar.

En ik kan met heel veel van bovenstaande de plank volledig misslaan.
Ik twijfelde al aan het bedrag, vandaar het vraagtekentje erachter. Maar blijft nog steeds een hoog bedrag om zo maar even voor bekeurd te worden.
Overigens kreeg die groep ook nog een stuk gereedschap om de oren van een boze boer die niet blij was met hun langswaaien. 🤭
 
Ik twijfelde al aan het bedrag, vandaar het vraagtekentje erachter. Maar blijft nog steeds een hoog bedrag om zo maar even voor bekeurd te worden.
Overigens kreeg die groep ook nog een stuk gereedschap om de oren van een boze boer die niet blij was met hun langswaaien. 🤭

Hij zal er eens 1 raken, dat word een mooie casus
 
Ik twijfelde al aan het bedrag, vandaar het vraagtekentje erachter. Maar blijft nog steeds een hoog bedrag om zo maar even voor bekeurd te worden.
Overigens kreeg die groep ook nog een stuk gereedschap om de oren van een boze boer die niet blij was met hun langswaaien. 🤭
Een draaibank?
 

Ik had ongelijk. Ze zitten niet allemaal achter het bureau. Dat is goed nieuws!

Nu nog iets nuttigs gaan doen.
En ondertusseneen hele groep "We are here" mafkezen die het pand van een ander volledig versmeren gewoon laten gaan.

Maar goed. Laat ik maar stil zijn.
 
Het is gedaan :?
Zelfs de fransoos heeft ‘t erover :Y

Ik ga sparen voor een accu brommer :+
 
Ik denk dat het gewoon went, net als die smartphones
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan