De dagen van te luide voertuigen zijn geteld

M0t0rgast

¯\_(ツ)_/¯
5 aug 2018
2.041
3.603
Omgeving Deventer
Gelul of niet het genereert wel ontzettend veel aandacht, zie ook de reacties op de televaag.
Nu met die strenge milieu normen word het wel eens tijd dat handhaving er echt iets mee gaat doen.
Al die pokkeherrie is nergens voor nodig, het is gewoon zielig en hersenloos dom gedrag.})
Kearl waar maak je je druk om.

ramp1966

Die hard MF'er
13 mei 2008
280
32
53
Hoogeveen
Wij zijn zaterdag heerlijk over kleine weggetjes (ik met een heeele brave NC700S en zij een heeele brave Vulcan S) van Hoogeveen naar Ossendrecht gereden. Gek genoeg niet zo veel motoren tegengekomen. Wel heel veel klassieke auto’s gezien, ook leuk.

huls

Die hard MF'er
30 mei 2010
853
261
Wanneer houden die klere kinderen eens een keertje op met schreeuwen?
Waarom doet niemand daar wat aan?
Waarom wordt dat allemaal maar toegestaan?
Waar is Rutte?

• Haha
  • Like
Waarderingen: Ride Dirty en *Jan*

Rik60NL

Kawasaki Versys
5 mei 2003
8.316
1.484
59
Het Groene Hart
Advies aan kabinet:
Langzamer rijden voor natuur & pleiten voor snelheidsverlagingen & geluideisen op rijkswegen en provinciale routes.

• Like
Waarderingen: *Jan*

Han S

MF veteraan
11 apr 2015
11.771
14.135
Wat ik niet begrijp: ze hebben het steeds over stikstof en ik weet dat de lucht voor bijna 80% uit stikstof bestaat. of bedoelen ze bepaalde stikstofverbindingen, want stikstof ademen we de hele dag in en uit.

• Like
Waarderingen: Ride Dirty

Ride Dirty

MF veteraan
3 mrt 2017
3.140
5.792
de Matrix
Net als die tere kinderzieltjes met borden met: weg met Co2...

En maar blijven spijbelen, beter gaan ze naar natuur en scheikunde lessen:o

• Like
Waarderingen: Coert65

Rik60NL

Kawasaki Versys
5 mei 2003
8.316
1.484
59
Het Groene Hart
Wat ik niet begrijp: ze hebben het steeds over stikstof en ik weet dat de lucht voor bijna 80% uit stikstof bestaat. of bedoelen ze bepaalde stikstofverbindingen, want stikstof ademen we de hele dag in en uit.
In de context van milieuvervuiling word met "stikstof" voornamelijk ammoniak bedoeld.

Ride Dirty

MF veteraan
3 mrt 2017
3.140
5.792
de Matrix
In vpro tegenlicht was er al een sjaak die praatte over het afstoten van provincies (bijv Zeeland, Groningen of Friesland) in nood om het water ruimte te geven, wellicht kan ipv de dijken het budget voor geestelijke gezondheidszorg omhoog..

Ik help @Dhr. Bosso iig zijn huis te verdedigen:+

Dhr geert van der Meulen van de TU Delft pleit hiervoor..

• Like
Waarderingen: *Jan*
3 jan 2019
48
28
we hebben het dan natuurlijk over de Nederlandse maatschappijen
is ongeveer 2% wat er op schiphol land en opstijgt
en als een koe een vette plak neerlegt is dat ineens te veel
is toch ene grote poppekast
verziekt hebben we het toch al, en hier valt het best wel mee
je zou is een paar landen in Afrika moeten bezoeken,
in Nigeria bv ligt een meer half van ons ijsselmeer, met een meter olie drap dankzij ons schelpje
plastic langs de kust van meters breed en hoog, en dan bedoel ik geen klein stukje

als we echt wat willen : onmiddelijk stoppen met alle brandstof machines, en oplossingen voor dit soort landen zoeken
dan heb je nog kans dat over 150 jaar er nog enig leven is, anders bye bye aard bewoners

1569508116333.png

• Like
Waarderingen: Ride Dirty