De dagen van te luide voertuigen zijn geteld

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hele goede zaak dat onnodige takken-herrie van vrachtwagens wordt aangepakt!
Hele goede zaak dat onnodige takken-herrie van vliegtuigen wordt aangepakt!
Hele goede zaak dat onnodige takken-herrie van voetbalstadions wordt aangepakt!
Hele goede zaak dat onnodige takken-herrie van kinderen wordt aangepakt!
Hele goede zaak dat onnodige takken-herrie van wijven wordt aangepakt!
Hele goede zaak dat onnodige takken-herrie van fabrieken wordt aangepakt!
Hele goede zaak dat onnodige takken-herrie van scooters wordt aangepakt!
Hele goede zaak dat onnodige takken-herrie van ambulances wordt aangepakt!

Goede zaak dus.
Iedereen die een andere mening heeft dan de mijne is een sukkel!
😤
 
Je beseft je wel dat er veel van de "xi xi ping meuk" waar je het over hebt gewoon bij de motorzaken en webshops liggen, maar dan wel 6 keer over de kop gaan qua prijs?

Ieder het zijne, maar ik ben gekke Henkie niet. :W
Dus jij denkt als het 6x over de kop gaat dat er dan vanzelf een ABE-nummer (code) in staat
B.v BKH KBA 91299
Als dat erin staat wil ik best 100€ ophoesten
Bij Ping-Ping vindt je dit niet
 
Clackson? Is dat een claxon met een hete aardappel in z’n strot?
 
Clarkson vermoed ik.
Die houdt van luide pijpjes. Was het niet onder een ding met 2 extra wielen.
 
Jij maakt sowieso teveel lawaai met die ouwe meuk ,wel mooie ouwe meuk dat wel :} :t

Als je gewoon normaal rijdt valt het erg mee en het is een mooi geluid, maar ga je flink gassen dan is het best wel hard idd, met de standaard uitlaten.
Ik heb ook nog open scholuitlaten bij de Norton en dan heb je het pas over hard.
 
Als je gewoon normaal rijdt valt het erg mee en het is een mooi geluid, maar ga je flink gassen dan is het best wel hard idd, met de standaard uitlaten.

Han, leg mij eens uit wat daar nu mooi aan is ? Ik had zondagmiddag in Soesterberg een groepje achter me met superbikes en een paar transformer achtige nakeds waarvan er naar mijn idee 1 een open uitlaat had, die herriemaker verpeste mijn rit op dat hele stuk. Ik kan echt niet genieten van dat kabaal, het is niet fijn en mooi maar rete irritant want dat stomme monotone geluid overstemt af en toe zelfs de headset. Dat soort figuren verpesten het voor een heleboel anderen en mede daarom nu waarschijnlijk de aanstaande geluidradars in de EU.

#Fuckdeherriemakers
 
Han, leg mij eens uit wat daar nu mooi aan is ? Ik had zondagmiddag in Soesterberg een groepje achter me met superbikes en een paar transformer achtige nakeds waarvan er naar mijn idee 1 een open uitlaat had, die herriemaker verpeste mijn rit op dat hele stuk. Ik kan echt niet genieten van dat kabaal, het is niet fijn en mooi maar rete irritant want dat stomme monotone geluid overstemt af en toe zelfs de headset. Dat soort figuren verpesten het voor een heleboel anderen en mede daarom nu waarschijnlijk de aanstaande geluidradars in de EU.

#Fuckdeherriemakers

Als je met een headset rijdt ben je sowieso niet goed snik...
 
Han, leg mij eens uit wat daar nu mooi aan is ? Ik had zondagmiddag in Soesterberg een groepje achter me met superbikes en een paar transformer achtige nakeds waarvan er naar mijn idee 1 een open uitlaat had, die herriemaker verpeste mijn rit op dat hele stuk. Ik kan echt niet genieten van dat kabaal, het is niet fijn en mooi maar rete irritant want dat stomme monotone geluid overstemt af en toe zelfs de headset. Dat soort figuren verpesten het voor een heleboel anderen en mede daarom nu waarschijnlijk de aanstaande geluidradars in de EU.

#Fuckdeherriemakers
Het geluid van zo'n oude engelse twin is mooi donker, maar het is lang niet zo zacht als van de moderne motor met standaard uitlaten. Ik heb er wel eens een stuk of zes pannensponzen in gedaan, werd wel een stuk zachter maar leek meer op een schijtend nijlpaard, dus die zijn er weer uit.

Nou moet je niet denken dat mijn Norton veel lawaai maakt hoor, luister maar:
 
Het geluid van zo'n oude engelse twin is mooi donker, maar het is lang niet zo zacht als van de moderne motor met standaard uitlaten. Ik heb er wel eens een stuk of zes pannensponzen in gedaan, werd wel een stuk zachter maar leek meer op een schijtend nijlpaard, dus die zijn er weer uit.

Nou moet je niet denken dat mijn Norton veel lawaai maakt hoor, luister maar:
tjeeses wat een pokkeherrie ,ik ben er doof van :+ wel een mooie bak Han :t
 
Het geluid van zo'n oude engelse twin is mooi donker, maar het is lang niet zo zacht als van de moderne motor met standaard uitlaten. Ik heb er wel eens een stuk of zes pannensponzen in gedaan, werd wel een stuk zachter maar leek meer op een schijtend nijlpaard, dus die zijn er weer uit.

Nou moet je niet denken dat mijn Norton veel lawaai maakt hoor, luister maar:

Wow geef even je adres dan kan ik je een rekening sturen van nieuwe computerspeakers....OMG. 😁

#Fuckdeherriemakers
 
Wow geef even je adres dan kan ik je een rekening sturen van nieuwe computerspeakers....OMG. 😁

#Fuckdeherriemakers


Zijn er nu ook nog andere dingen waaraan je je eigen ergert ?of is dit t enige ?en erger je je er alle dagen aan of soms ?
 
FF zachter zetten Jan, daar komt ie:


Leuk hoor die ouwe dingen....kan ik wel waarderen....geluid is wel leuk voor een keer. 👍

#Fuckdeherriemakers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan