De dagen van te luide voertuigen zijn geteld

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog steeds aan het wachten totdat OP met een echte bron komt, en geen 3de hands link van een of andere nieuwssite. Als in berichtgeving van de overheid.

Ook ben ik benieuwd hoe ze dat gaan proberen, ze doen het nu al op crossbanen en dat is al geen succes. Waait het hard, ga ik van 94db naar 90, waait het niet 93db.

Tevens mag mijn oude thunderace gewoon 100db maken, bij 3500RPM hoe gaan ze dat dan doen?

Mijn ktm heeft gewoon een E-keur aftermarket uitlaat, maakt ook meer lawaai wordt die dan opeens afgekeurd?

Al met al vind ik het echt niet erg als mensen met hun overdreven lawaai uitlaat aangepakt worden, maar laten we eerlijk zijn voordat dit er doorheen komt zijn we al weer 25 jaar verder
 
Dat is de strijd vanaf het begin van het topic, het kán eenvoudig niet...
Staande houden en meten wel, doorrijden of bekeuren, bekeuren is ter plaatse uitelkaarhalen en naar huis bellen of ze de standaard beschuitbus willen komen brengen... De hele ruzie begon er ook niet over dat er wel eens een DBtje meer gemaakt wordt maar dat er eentje tuzzenzat (of meer) die belerend gingen worden, dat schiet de niet te belerenden in het verkeerde keelgat en mij Coert zelfs in het aarsgat...
 
Gelukkig zit er wat schot in de zaak.
In Rotterdam rouleert sinds vorig jaar een speciale geluidsmeter, en ook Zwitersland wil speciale flitspalen voor geluid installeren.

bron: Knetterende knalpijpen: snel een flitspaal voor geluid
bron: Flitspaal activeert nu ook op geluid
bron: Flitspaal tegen auto’s die te veel geluid produceren in de maak
bron: Flitspaal die te luidruchtige voertuigen bekeurt op komst

Ik lach me echt slap als mensen die alles standaard hebben bekeurd worden en een herriepijp er gewoon langs racet omdat de wind gunstig staat _O- *O*

Even een toevoeging: Je snapt vast wel wie er onder de eerste en tweede groep vallen in dit topic.
 
Ja Rik, dat is wishfull thinking nog steeds...

Kan jij mij uitleggen hoe ze mij technisch ter verantwoording kunnen roepen?
Met alles dat hier voorbij is gekomen , tot aan de Sopwith Camel toe moet jij je toch ook realiseren dat het allemaal nog steeds op Hoaxen gebaseerd is? er zijn geen feiten. Een geluidsmeting grijp je niet uit de lucht, jouw bronnen zijn SBS6 onwaardig.
Ik wacht nog op de aankondiging dat er een flitspaal komt voor te donker getinte ramen, dat is vrijwel net zo onmogelijk...
Dat er een bovengrens getrokken wordt zou nog een optie zijn, bij bijvoorbeeld een 102 dB op de paal is net als met gewicht of hoogteoverschrijding dmv een meting globaal vast te stellen en als je er dan uitgepikt wordt even een officiele meting...

Ze kunnen al geen zuivere alcoholmeting onderweg doen, je moet bij vermoedelijk drankmisbbruik mee naar het buro om een extra ademtest en daarna een eventuele bloedproef te doen... Wanneer gaan we naar Mars???
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig zit er wat schot in de zaak.
In Rotterdam rouleert sinds vorig jaar een speciale geluidsmeter, en ook Zwitersland wil speciale flitspalen voor geluid installeren.

bron: Knetterende knalpijpen: snel een flitspaal voor geluid
bron: Flitspaal activeert nu ook op geluid
bron: Flitspaal tegen auto’s die te veel geluid produceren in de maak
bron: Flitspaal die te luidruchtige voertuigen bekeurt op komst

Nog steeds 3de rangs nieuwssites die allemaal hetzelfde berichtje hebben geschreven.
Nochtans een artikel die vanuit de overheid medegedeeld is
 
Het is ook mogelijk om met een goedgekeurde of originele uitlaat herrie te maken. Als de paal (indien bestaand) dit oppikt, krijg je ook een boete. Die is dan meer gedragsrelateerd: revven of met een hoog toerental rijden.
 
Even voor de stemmingmakerij die je als nep-BOA probeert te plegen, want je blijft GVD bezg


Gelukkig zit er wat schot in de zaak.
Wat kan je daar toch ontzettend blij mee zijn, :r :r
Helaas zit er GEEN schot in de zaak, niet met de dingen die jij brengt, je blijft gewoon trollen

Want


In Rotterdam rouleert sinds vorig jaar een speciale geluidsmeter,

Alle korpsen hebben geluidsmeter, en het is geen speciale geluidsmeter, het moet namelijk een genormeerde, geijkte geluidsmeter zijn, dus je liegt wéér om anderen tegen de haren in te strijken. Het zijn geluidsmeters die jij en ik gewoon kunnen kopen, ik zal het nooit doen, jij plakt een sticker 112 achterop...

wil speciale flitspalen voor geluid installeren.

Dit is ook geen schot in de zaak want dat is al een hele oude hoax waar ze de rebellen eerder mee de kast op wilde jagen



net als deze

 
Laatst bewerkt:
Het is ook mogelijk om met een goedgekeurde of originele uitlaat herrie te maken. Als de paal (indien bestaand) dit oppikt, krijg je ook een boete. Die is dan meer gedragsrelateerd: revven of met een hoog toerental rijden.
da's niet verboden...
 
Het zal nog twee tot vier jaar duren voordat het apparaat klaar is volgens de bron . Wie dan leeft wie dan zorgt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan