De dagen van te luide voertuigen zijn geteld

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hetzelfde probleem dat ook ik nog net oude meuk rijd(2003 er rsv mille) 98 db volgens norm. Ik merk op circiut dat met orginele uitlaat (en inlaat) het op zolder nog net goed gaat. 1x met carbonne mivv met db killer er tussenuit gehaald daarom nu maar met kachelpijp..
 
Nope onnodige revven valt daar ook onder net als piepende banden als kan je daar ook een art. 5 voor krijgen.
ja die banden wist ik, maar ik mag om wat eerder weg te zijn toch gewoon naar de limiter, dat is toch mijn zaak? Wel uitgaande van een standaard motor, er is toch nergens vastgelegd hoeveel m/sec*sec je mag malen... heb ook nog niet gehoord van sancties hoor...
 
Is een andere discussie maar er worden daar geen onterechte prenten uitgedeeld.
Dat niet ,maar t kweekt wel agressie met die k*tcamera die je in je huig gedrukt krijgt ,maar idd ander onderwerp ! :t
 
Dat niet ,maar t kweekt wel agressie met die k*tcamera die je in je huig gedrukt krijgt ,maar idd ander onderwerp ! :t
Ik zou er wel om kunnen lachen... Je wordt in NL toch niet gelyncht..
 
ja die banden wist ik, maar ik mag om wat eerder weg te zijn toch gewoon naar de limiter, dat is toch mijn zaak? Wel uitgaande van een standaard motor, er is toch nergens vastgelegd hoeveel m/sec*sec je mag malen... heb ook nog niet gehoord van sancties hoor...

Die is iets lastiger wellicht. Maar als je voor een rood licht al staat te revven om eerder weg te zijn dan is dat al geen normaal verkeersgedrag meer en dus onnodig geluid maken. 1x iets sneller is tot daar aan toe maar als je hem in een woonwijk na iedere verkeersdrempel in de limiter trekt zonder snelheids overtreding dan solliciteer je toch naar een prent voor onnodig geluid maken.

Dit is overigens een praktijk voorbeeld voor een paar knullen met de AMG van paps..
 
Ik zou er wel om kunnen lachen... Je wordt in NL toch niet gelyncht..

Idd en de mensen die ze belachelijk maken gedragen zich zelf meestal ook belachelijk.
Wanneer iemand reageert met oké ik heb pech dat ik gepakt ben dan is het meestal daarmee ook gelijk klaar.
 
Idd en de mensen die ze belachelijk maken gedragen zich zelf meestal ook belachelijk.
Wanneer iemand reageert met oké ik heb pech dat ik gepakt ben dan is het meestal daarmee ook gelijk klaar.
ga dan nou ook niet door :+ t is klaar met die wegmisbaksels :W
 
Rijke Arabieren met hun sportwagens hebben er geen problemen mee, die betalen toch wel...iig mooie aanvulling op de begrotingstekort van London...
Heel goed, boetes na inkomen ook maar invoeren. Kunnen die aso’s met geld een miljoenmiljard betalen en gezien mijn inkomen een deel van dat geld naar mij overmaken. Kan ik mooi weer benzine kopen voor muh moped met 1000db
 
ja die banden wist ik, maar ik mag om wat eerder weg te zijn toch gewoon naar de limiter, dat is toch mijn zaak? Wel uitgaande van een standaard motor, er is toch nergens vastgelegd hoeveel m/sec*sec je mag malen... heb ook nog niet gehoord van sancties hoor...
Goed punt, meekomen met je A2 motortje met al dan niet een andere demper kan je misschien wel duur komen te staan :o

Zoveel variabelen, hier kunnen ze niet zo snel iets op verzinnen. Al heb je wel de circuits met de dB metingen, en de feestjes waar ze redelijk wat van af kunnen leiden.
Maar dat wordt dan haast wel procederen als ze dit naar de massa willen krijgen.
Kun je alleen rijden met wind uit het oosten, en alleen maar richting Mekka.. lekka.
 
Maak je niet zo druk mannen. Ik rij al bijna 40 jaar motor. In vrijwel alle landen binnen Europa geweest. Altijd met after market dempers, ook nu nog. Vroeger niet, nu meestal wel met db killer. Meestal omdat ik ook wel eens met de Guzzi ga en daar zitten Lafranconi’s onder. Zonder db killer, want niet te krijgen.

Nooit één opmerking over gehad, ook niet in die Schweiz en Austria.

Het valt allemaal wel mee dus. Gewoon een beetje normaal doen en rekening houden met anderen. Dan is er niks aan de hand.

En laat al die pennelikkers in NL en pikketrekkers van de EU de vlektyfus maar krijgen met hun achterlijke regeltjes en wetjes.
 
Maak je niet zo druk mannen. Ik rij al bijna 40 jaar motor. In vrijwel alle landen binnen Europa geweest. Altijd met after market dempers, ook nu nog. Vroeger niet, nu meestal wel met db killer. Meestal omdat ik ook wel eens met de Guzzi ga en daar zitten Lafranconi’s onder. Zonder db killer, want niet te krijgen.

Nooit één opmerking over gehad, ook niet in die Schweiz en Austria.

Het valt allemaal wel mee dus. Gewoon een beetje normaal doen en rekening houden met anderen. Dan is er niks aan de hand.

En laat al die pennelikkers in NL en pikketrekkers van de EU de vlektyfus maar krijgen met hun achterlijke regeltjes en wetjes.
Jouw niks aan de hand visie is al vele jaren achterhaald, gezien het aantal wegafsluitingen voor motoren.
 
Het valt allemaal wel mee dus. Gewoon een beetje normaal doen en rekening houden met anderen. Dan is er niks aan de hand.

Ja hallo, zo werkt het dus niet meer tegenwoordig.

Normaal doen mag niet meer, want dan sluit je de LBHGT'ers buiten. Rekening houden met anderen is ook niet goed genoeg, je moet de minderheden voortrekken op de meerderheden, anders krijgen ze geen kans.

De minderheid wil dat voertuigen minder lawaai maken, dus dat gaat er gebeuren.

Stel je voor dat we ernstige problemen aan gaan pakken die de meerderheid belangrijk vind... Dat zou raar zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan