De dagen van te luide voertuigen zijn geteld

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Publicaties die schitteren door afwezigheid bij bv. het NOS journaal:
https/clintel.nl/

Disclaimer: ik denk dat we op termijn idd van fossiel af moeten, elektrische voortbeweging is kansrijk, mits schone stroom gebruikt die in voldoende mate aanwezig moet zijn.
Nucleair dus. Dan hebben we naast de Tesla's ook genoeg voor de warmtepompen en kooktoestellen. (Zero's, Lifewires etc)
Je kan er aan wennen door vast de std uitlaat te monteren :+
 
we hebben het dan natuurlijk over de Nederlandse maatschappijen
is ongeveer 2% wat er op schiphol land en opstijgt
en als een koe een vette plak neerlegt is dat ineens te veel
is toch ene grote poppekast
verziekt hebben we het toch al, en hier valt het best wel mee
je zou is een paar landen in Afrika moeten bezoeken,
in Nigeria bv ligt een meer half van ons ijsselmeer, met een meter olie drap dankzij ons schelpje
plastic langs de kust van meters breed en hoog, en dan bedoel ik geen klein stukje

als we echt wat willen : onmiddelijk stoppen met alle brandstof machines, en oplossingen voor dit soort landen zoeken
dan heb je nog kans dat over 150 jaar er nog enig leven is, anders bye bye aard bewoners


Bekijk bijlage 1430826

Ik denk niet dat ik die 150 jaar volmaak
Vroeger stonden mensen op kansels hel en verdoemenis over de uit te kramen
Die functie is nu door klimaatwetenschappers over genomen
Beide bevolkingsgroepen geloof ik niet op hun woord
 
Ik denk niet dat ik die 150 jaar volmaak
Vroeger stonden mensen op kansels hel en verdoemenis over de uit te kramen
Die functie is nu door klimaatwetenschappers over genomen
Beide bevolkingsgroepen geloof ik niet op hun woord
Nee wij maken het niet meer mee, maar de kinderen van de kinderen wel, en die moeten liever ook nog beetje kunnen ademen
alhoewel als het zo door gaat met het aantal personen op deze bol , staan ze echt overal schouder aan schouder, zijn er nu 7 miljard en dan +_20 miljard
dat gaat niet passen 8-)
 
Als het dan toch niet gaat passen dan kunnen we beter maar met zn allen kapot. Dan blijft tenminste de planeet gespaard en hebben de sterke dieren de aarde weer terug.
Weet je dat er palmbomen op de Noordpool gestaan hebben (tijdje geleden )

En dat ook allemaal weer op zijn pootjes terecht gekomen

Als je als klimaat wetenschapper een afwijkende menig hebt krijg je geen subsidie meer
Dus zijn ze met z’n allen bewijzen aan het zoeken dat ze gelijk hebben
En dan zeggen dat de zeespiegel 6 meter stijgt , met kleine lettertjes erbij dat dat nog wel een tijdje duurt
De stijging van de zeespiegel bij den helder is in 128 jaar 24cm en dat is een gelijkmatige stijging van 1,9 mm per jaar
 
Weet je dat er palmbomen op de Noordpool gestaan hebben (tijdje geleden )

En dat ook allemaal weer op zijn pootjes terecht gekomen

Als je als klimaat wetenschapper een afwijkende menig hebt krijg je geen subsidie meer
Dus zijn ze met z’n allen bewijzen aan het zoeken dat ze gelijk hebben
En dan zeggen dat de zeespiegel 6 meter stijgt , met kleine lettertjes erbij dat dat nog wel een tijdje duurt
De stijging van de zeespiegel bij den helder is in 128 jaar 24cm en dat is een gelijkmatige stijging van 1,9 mm per jaar
Waar maken we ons druk om. Als we dijken kunnen bouwen kunnen we het land ook wel een paar centimeter ophogen.
 
Daar gaan we weer, De Monitor: TV-programma over geluidsoverlast door motorrijders.
De uitzending van De Monitor over geluidsoverlast van motoren is op zondag 10 november te zien op NPO2 om 22.40 uur.

Overigens vraagt de redactie om mensen die zich herkennen in dit verhaal, hun ervaringen te delen.
Dat kan hier: Deel jouw verhaal - De Monitor

bron: De Monitor: TV-programma over geluidsoverlast door motorrijders
https://www.motor-forum.nl/threads/...ten-de-monitor-10-november-22-40-npo2.448152/
 
Wat ik niet begrijp: ze hebben het steeds over stikstof en ik weet dat de lucht voor bijna 80% uit stikstof bestaat. of bedoelen ze bepaalde stikstofverbindingen, want stikstof ademen we de hele dag in en uit.
Wat ik begrepen heb dat het gaat om de stikstof die in de grond zit, waardoor veel onkruidgewassen rete snel groeien en de bodem doen verstikken.
Veel struiken en bomen gaan daardoor dood . Veel dieren en insecten zijn weer afhankelijk van die bomen en struiken die dan ook ten dode opgeschreven zijn.
 
Daar was toch al een lopend onderwerp over?

Ach ja soms kruisen dingen elkaar, er is nu weer gedoe over strooizout.
De Nederlandse Zoutbank, stelt dat ‘te hoge PFAS-waarden’ zijn gemeten in zijn zout.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan