De derde kleine Kadijkerrun

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem mee: 2 extra helmen, 3 doorwerk-jassen, 2 koelboxen met limonade en fruitsap, een doos met Sultana's en chips, camera en mijn eigen doelgroeper. ;) Koffie en thee worden verzorgt bij de kanoclub, de weersvoorspelling ziet er ook niet al te beroerd uit.

Dit gaat een mooi runnetje worden!

Edit: mijn broer kan niet mee.
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het dan nou met het stoel overschot?


Op e.g.t. had ik gezegd 10 spannen op 8 bakkenisten, dan klopt het weer als ik span laat staan en in een bak kruip.

Op mail kwam het volgens mij op iets anders uit, (zowel bmwoman als ikke zelf in de bak) maar dan komt het alleen uit als ik bij mezelf in de bak kruip. :o


Met lege bak gewoon mee rijden kan ook, maar da's dan wel een zgn missing-man-formation en dus beetje confronterend ook.

Ik kan ook op de solo komen. En als ik toch ga bakkenisten zat ik stiekem ook te denken om met het koekblik te komen. Heeft dan weinig zin om zoveel snelweg km's op het ouwe spannetje te zetten, enkel om em aan de voordeur te parkeren bij Halflive&Bmwoman.
 
Hoe zit het dan nou met het stoel overschot?


Op e.g.t. had ik gezegd 10 spannen op 8 bakkenisten, dan klopt het weer als ik span laat staan en in een bak kruip.

Op mail kwam het volgens mij op iets anders uit, (zowel bmwoman als ikke zelf in de bak) maar dan komt het alleen uit als ik bij mezelf in de bak kruip. :o


Met lege bak gewoon mee rijden kan ook, maar da's dan wel een zgn missing-man-formation en dus beetje confronterend ook.

Ik kan ook op de solo komen. En als ik toch ga bakkenisten zat ik stiekem ook te denken om met het koekblik te komen. Heeft dan weinig zin om zoveel snelweg km's op het ouwe spannetje te zetten, enkel om em aan de voordeur te parkeren bij Halflive&Bmwoman.

Missing man formatie? Waarom niet voor deze ene keer? We zijn 2 jaar geleden begonnen vanwege Bert zijn verjaardag, maar nu Bert er niet meer is...... Ik kan ermee leven, en de doelgroepers zullen het waarschijnlijk niet eens doorhebben.
Trouwens, best kans dat ze bij de Kadijkerkoog alsnog iemand hebben die mee wil/kan. Al is het iemand van de begeleidsters.
 
Laatst bewerkt:
Het maakt mij niet uit om leeg te rijden. Dan vervoer ik de symbolische Bert wel.
Maar we kunnen het morgen ochtend bij mij thuis wel afstemmen. Bmwoman hoeft niet per se mee. Als er plek is, leuk.
En kom rustig wat eerder, er zijn stroopwafels.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een ontzettende leuke dag gehad. En daar was
ik hard aan toe. *O*
Arjen bedankt voor het 'repareren' van mijn motor. :Y
En natuurlijk ook bedankt voor de leuke route die geen route was.
En het bestellen van een vrachtauto en tractor op een super smal
weggetje. Dat maakte de rit extra avontuurlijk. *O*
Bedankt allemaal voor de gezellige dag. :W

Volgend jaar ga ik weer graag mee.
 
Laatst bewerkt:
We wachten de foto's af, ik heb een hoop sluiters gehoord. Misschien is er zelfs een foto van die melkwagen op dat dijkje.
Voor mij was het een geslaagde dag, volgend jaar graag weer *O*
 
Ook voor mij was het een super gezellige dag .

Het eerste deel van de route was wel een beetje "spannend" bij Kitty in de bak maar na de magische reparatie van het span ging de rest als een zonnetje.

De meiden van de catering ook erg bedankt voor alles.

De heren hebben lekker gegeten bij de mensen van de woongroep , dus prima geregeld allemaal.

@ Kitty ik ben blij dat je naar je zin hebt gehad ,mag ook wel een keertje.

Iedereen , tot volgend jaar maar weer.
 
was weer een leuke :Y

en het ouwe ceebeetje heeft me weer vlotjes thuis gebracht. :]


Een leuke gevarieerde groep weer. En die bewoners zijn een vrolijke bedoening. *D
 
.












Verzamelen in Purmereutel' *D









full
 
Ik heb het ook erg goed naar mijn zin gehad en het was bovendien heel prettig om met diverse forum leden kennis te maken. Ik was kwart voor negen weer thuis, maar het was et waard.
Arjen nogmaals dank voor de organisatie en dank aan de diverse dames en Bosso voor de belangrijke gastronomische ondersteuning.
Ik zal rekening houden met een vervolg in 2015.

@Roestendoeze: vanmorgen in De Mortel een oldtimerdag: daar staat een prachtig Jawa span uit de 50 er jaren met....een zelfde bak eraan als de jouwe. Wel zat daar het originele spatbord nog op, maar dat zou bij de 400F waarschijnlijk misstaan.
PeterD
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan