De Diehards

Vk1heA==

MF veteraan
Donateur
21 mei 2001
19.813
14
Kan wel merken wie er elke keer op dit forum rondzwerven op dit tijdstip hier.
Altijd dezelfde zo een beetje na 0:00

Gelijk maar poll er aan geknoopt ;) voor de mannen onder ons
 
Laatst bewerkt:
Net terug uit het Cafe... Dacht 0:30 is wel beschaaft om terug te keren als je morgen weer aan het werk / afstuderen moet...

Tsja, als het dan wat later wordt om te M-F'en dat is het risico van het vak ;)

Ik zie nu dat je een poll hebt aangemaakt, ik ga naar bed tussen 24:00 en 1:00... maar ik houdt het maar op 24:00 (gemiddeld vaker dan 1:00)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee, jij slaapt al lekker, zeker slaapwandelen heet dit ( of dromen van het MF maar dan realtime vullen met posts )
 
Misschien is het ook wel leuk om bij dit forum een chat te hebben. Nu wordt er een beetje gechat via topics. Wat vinden jullie?
 
meestal zo rond een uur of 01.00...soms wordt het later, maar das maar soms.

Als ik iig maar 6 uurtjes slaap heb per nacht vind ik alles best.
 
Ik slaap altijd pas rond een uur of 2. Moest op een gegeven ogenblik voor een stage (bij de Gasunie in Ommen onderhoud plegen) een half jaar lang om 06:18 :( Met de trein. Ik dus proberen om eerder te gaan slapen, maar nee hoor. Klokslag omstreeks 2 uur sliep ik. Da's een half jaar lang 3 uurtjes per nacht slaap. Toch wel wat aan de korte kant. Ik was na dat half jaar ECHT toe aan vakantie. Begon tekens van (lichte) oververmoeidheid te vertonen.

Als ik ongeveer 5 uurtjes slaap ben ik een gelukkig mens. :z Meer uurtjes zijn natuurlijk altijd welkom... :)
 
Laatst bewerkt:
Kan wel merken wie er elke keer op dit forum rondzwerven op dit tijdstip hier.
Altijd dezelfde zo een beetje na 0:00

Gelijk maar poll er aan geknoopt ;) voor de mannen onder ons



ja, ik ook, niet altijd dezelfde, maar vaak wel ietswat later dus. ach, snags rije is wel spannend, maar in 't ligt kunde de bogte bitter zien.
 
Ik heb maar op twee uur gestemt, later mag zeker niet :)

Maar ik speel oneerlijk, als ik in Nederland ben hoef ik er meestal niet vroeg uit...... :z
 
Werk erg onregelmatig en leef nog veel onregelmatiger
bijvoorbeeld Vandaag om 0400 op om om 0500 te beginnen werken, 2000 gedaan nog wat gaan eten met vrouwtje ff mail nakijken en voila het is 0300
 
Het is nu 04:10 en Guzmo is nog klaarwakker!! :)
Guzmo werkt nogal eens 's-nachts (Jullie willen toch niet dat b.v. jullie koelkast het niet doet 's-nachts? Juist!! Iemand moet daar toch voor zorgen he? 8-) ) en kan dan gelijk ook een beetje internetten. Da's nou het nuttige met het aangename verenigen. ;)
 
Ja, Niels wat is dat nou? Kan ik niet stemmen op de tijd waarvan je toch weet dat ik m'n mandje in ga. Om 22.30 gaat de Messenger toch uit! Nou dan, dan gaan de lichtjes ook uit en de luikjes dicht ;)
Leeftijd of druk leven......of allebei !
 
En wie van die laatslapers moet er om 6 uur uit zoals ik?
'k Ga trouwens meestal iets na middernacht slapen..
 
En wie van die laatslapers moet er om 6 uur uit zoals ik?
'k Ga trouwens meestal iets na middernacht slapen..

MWah 1 uur erin en 6.45u eruit. MAar dat doe ik niet meer, heb van de week ontdekt als ik om 23.30u in bed LIG, dat ik dan heerlijk uitgeslapen ben ipv anderhalf uur later er pas in :)
 
Oke, ik ben dus dol op slapen. Ik ga rond een 23.00 uur mijn nest, ff lezen in motorboekjes en dan 23.45 het licht uit. Kan eerder kan ook later :z :z :z :z

Lekker hoor.... :z :z

ohwja, om 07.30 wordt ik het nest uit getrapt door mijn vriendin *D *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan