De droom van Sheila Dangé

16 jan 2021
11
8
Goede middag
Mijn naam is Mark Wichers en ik benader u als vrijwilliger van Stichting Dreams4You. Onze Stichting realiseert de laatste wens voor volwassenen met een levensbedreigende ziekte.
De droom van Sheila Dangé (49 jaar) woonachtig in Eindhoven
1610808726687.png

Een rit in een Harley Davidson met zijspan, geschikt voor een rolstoel


Sheila (Harley liefhebber) heeft een levensverwachting van een paar weken en wil nog 1 keer een rit meemaken in een Harley Davidson. Kunt ons helpen om deze droom te vervullen?

Dreams4You heeft geen sponsoren en ontvangt geen subsidie. We zijn daarom mede afhankelijk van de welwillendheid van derden en het netwerk van vrienden, kennissen, familie etc.
Ik richt mij daarom tot u met de vraag of u wilt helpen om zijn droom mogelijk te maken.
Namens de dromers en namens onze Stichting heel veel dank voor uw betrokkenheid bij deze droom!
Met hartelijke groet,

Mark Wichers| Droomvervuller
1610808845032.png


markwichers@dreams4you.nl | (010) 4513624 |
www.dreams4you.nl
Postbus 114 | 6114 ZJ Susteren

Stichting Dreams4You is ANBI gecertificeerd.
www.dreams4you.nl/disclaimer
 
Laatst bewerkt:
Even voor de duidelijkheid. Je bent én op zoek een HD met zijspan geschikt voor rolstoel én iemand om de bewuste dame rond te rijden ?

Geweldig initiatief trouwens. Hoop dat het voor elkaar komt
 
Er rijd ook nog een witte Goldwing met EML 2 wielspan rond die geschikt is voor rolstoel vervoer. Maar waar die vandaan komt?
 
LBS zijspantchniek heeft er ooit een gebouwd, neem eens met Ad contact op.
 
Laat het vooral even weten wanneerhet gelukt is en misschien dat er nog wel een aantal mensen van hier mee willen rijden.
Dus geef datum tijd en locatie ook door, wie weet.
 
Hallo HD Fans,
De levensverwachting van Sheila is nog ca. 3. Wie kan haar binnenkort in de zijspan van een HD vervoeren van Veldhoven naar Nuenen en terug voor haar laatste rit? Ze zal dan in de zijspan getild moeten worden. Wie o wie kan mij helpen??
 
Ik denk dat je de wensen bij moet stellen. Als er hier een HD + zijspan + bestuurder aanwezig was, dan had ie zich al wel gemeld.
Ik ben er ook bang voor. Sowiezo zijn de HD's op MF al niet al te dik gezaaid en de hoeveelheid HD's met zijspan en een eigenaar die dit forum bezoekt al helemaal niet. 🤔 -O-
 
Laatst bewerkt:
Er staat 1 te koop op marktplaats uit Horst .Is wel jouw kant op., denk ik. Kan je altijd ff proberen of hij nog een ritje wil doen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan