De Droomrit voor het leven (zaterdag 13-08-2005)

Horzel

Die hard MF'er
6 sep 2004
711
0
De ‘Droomrit voor het Leven 2005’ zal plaatsvinden op zaterdag 13 augustus. Er wordt om 10.00 uur gestart in Driebergen en om 16.15 uur komen de auto's daar weer terug. Wie rond 09.00 uur komt kan nog even rondkijken.

kaart.gif


De Droomrit voor het Leven is een jaarlijks terugkerend evenement waaraan maximaal vijftig auto’s deelnemen. Bouwjaar of merk is niet belangrijk; het enige dat telt is dat de desbetreffende auto exclusief is en in de ogen van de kinderen die meegaan, de status van een droomauto heeft.

Tot nu toe is de Droomrit voor het Leven georganiseerd voor jongeren die kanker hebben, of ooit aan deze ernstige ziekte hebben geleden. Maar ook hun broertjes en zusjes worden niet vergeten. Zij komen vaak aandacht tekort en worden nu eens extra in het zonnetje gezet. Alle jongeren zijn in de leeftijd van 12 tot en met 21 jaar.

Img_1002.jpg


De lijst met deelnemende auto's:

Auto Type
Alfa Romeo SZ
Aston Martin Vanquish
Mercedes SL55 AMG
Bentley Continental GT
BMW Z8
Bugatti EB 110 SS
Chevrolet Corvette Stingray
Chevrolet Coach
Chevrolet Corvette C6
Chevrolet Corvette Stingray
Dax Cobra
Dodge Viper GTS
Dodge Viper GTS
Dodge Viper RT/10
Donkervoort D8 Zetec
Donkervoort D8-Cup
Donkervoort S8
Ferrari Testarossa
Ferrari F355 Spider
Ferrari 355 F1
Ferrari 360 Modena Spider F1
Ferrari 550 Maranello
Ferrari 456 GT
Ferrari 550 Barchetta
Ferrari 330 GT 2+2
Ferrari 360 Spider
Ferrari 360 Spider
Ferrari 360 Spider
Ferrari F430 Spider
Jaguar E-type
Jaguar E-type Coupe
Lamborghini Gallardo
Lamborghini Miura S
Lamborghini Diablo
Lamborghini Gallardo
Lamborghini Diablo Roadster
Lamborghini Diablo
Lotus Elise
Maserati 3200 GT
Mercedes SL 600
Morgan Plus 8
Oldsmobile
Porsche Carrera
Porsche 911 Targa
Porsche Carrera GT
Porsche 997
Renault Clio V6
Rolls-Royce Corniche II Cabriolet
Spyker C8 Spyder
Triumph TR3A
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha *D

Nou snap je natuurlijk wel dat ik wil weten wie jij bent? Rij jij zelf ook mee met een auto en zo ja welke? Kom zaterdag even gedag zeggen, ik ben die knakker op die zilvergele thundercat met MF sticker :P
 
zal wel goed bedoeld zijn, maar waarom hier posten op MF of nog beter in WIWTD ???

Mogen wij er ook mee rijden ??? }) Of is het de bedoeling dat we met tig mf-ers ons daar gaan onderkwijlen ???? :N

Zie er overigens geen motoren bij staan :(
 
:Y

Voorgaande jaren wel... de cat, een duc999, twee ferraris en een porsche.. wie het eerst terug in driebergen is })

Obvious wonnen de motoren 8-)



edit: voor de liefhebbers nog wat linkjes:
www.carsforcharity.nl de stichting die het organiseert
www.vokk.nl voor meer info over de kids :)

Wil wel ff komen sporten hoor 8-)

Btw, Vic. Misch een persoonlijke vraag:
Hoe ben jij bij vokk terecht gekomen?
Vind het iig super wat jij daar doet hoor *O*
 
Hahahaha *D

Nou snap je natuurlijk wel dat ik wil weten wie jij bent? Rij jij zelf ook mee met een auto en zo ja welke? Kom zaterdag even gedag zeggen, ik ben die knakker op die zilvergele thundercat met MF sticker :P
Helaas niet, mijn Enzo moet nog op kenteken gezet worden.
:+
 
De tijden zijn bekend. Er wordt om 10.00 uur gestart in Driebergen en om 16.15 uur komen de auto's daar weer terug. Wie rond 09.00 uur komt kan nog even rondkijken.
 
zo dan.. weer bruut lopen sporten met wat auto's 8-)

Samen met een ferrari, een porsche en een bentley naar lelystad gereden binnendoor. Flink lopen gummen op die binnendoorwegen :9
Stapt die porscherijder in lelystad uit, geeft een hand en zegt: ik heb gereden wat ik kon, maar ik kreeg je niet zoekgereden 8-)

Afgezien van mijn persoonlijke boost voor m'n ego hebben de kids ook een geweldige dag gehad *D

Met dank aan de IVA, Renault Nederland, RDW en Prodrive :} :} :}
 
Ik ben even gaan kijken bij de terugkomst en sommige koektrommels zagen er :9 uit! En de kids waren helemaal happy dus wat wil je nog meer!

:} maar weer voor de organisatie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan